Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-mies kysyi muista miehistäni?

Vierailija
30.07.2017 |

Kumpikin sanoi jo keskusteluissa, ettei etsi mitään vakavaa sitoumusta.
Tekstasimme seksistä, ja mies kysyi onko minulla muita "leikkikavereita".
Treffeillä mies kysyi eksästäni, monenko kanssa kirjoittelen Tinderissä ja montako olen tavannut.
Minä olin niin epävakavissani liikkeellä, etten halunnut tietää samoja hänestä.
Mutta mitä nuo kyselyt tarkoittavat??

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa parisuhteen?

Vierailija
22/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia haluta tietää toisen tilanne, vaikka kyse onkin seksistä. Minä kysyn aina, onko toisella muita. Jos ei kykene avoimuuteen, ei seksistäkään yleensä tule mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia haluta tietää toisen tilanne, vaikka kyse onkin seksistä. Minä kysyn aina, onko toisella muita. Jos ei kykene avoimuuteen, ei seksistäkään yleensä tule mitään.

Minä n kysynyt eikä mies oma-aloitteisesti sanonut. Käytän kumia ja käyn testeissä joka tapauksessa. Kyettiin hyvin seksin aikana avoimeen kommunikaatioon.

Vierailija
24/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minusta olisi ihanaa, jos olisit kertonut <5 kumppanista, eli olet melkein neitsyt!

Vierailija
25/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa itse olla vapaa pitämään monta naista, mutta samalla haluaa että sinä haluaisit oikeasti vain hänet.

Kaksinaismoralisti, huono itsetunto, huono asenne.

Skippaa.

Vierailija
26/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä mies haluaa kysyä. Mutta todellisuudessa ei naiselta sitä tarvitsisi oikeasti erikseen udella. Eikä ainakaan päätellä jostain historiasta.

Nimittäin kun nainen haluaa antaa sinulle jakamattoman huomionsa, niin sen kyllä tunnistaa hyvin kaikesta käytöksestä. Jos taas hän on riippuvainen myös muidenkin huomiosta (ihan normaalia sinänsä, itsekin miehenä olen joskus ollut tässä vaiheessa), niin se haittaa myös ei-vakavaa pidempää seksisuhdettakin, koska semmoista luottamusta ei pääse syntymään, eikä se seksikään tunnu silloin niin hyvältä.

Huoh.

Jos kyse on vain seksisuhteesta, ja oletus on että on muitakin, ei mistään luottamuksesta voi puhua. Ennemmin sen hyväksymisestä, että sovitaan säännöt ja sen ulkopuolelta ei oleteta mitään. Esimerkiksi pelkässä seksisuhteessa ei pidä jättää kondomia pois, ei kysyä toisen muusta ajasta tai ihmissuhteista kummempia, eikä ikinä olettaa että se partneri välittää susta, sun tunteista tai sun terveydestä..

Jos haluaa jotain muuta, haluaakin jo parisuhdetta jossain muodossa. Ehkä polyamorisessa, mutta kuitenkin.

Vierailija
27/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä mies haluaa kysyä. Mutta todellisuudessa ei naiselta sitä tarvitsisi oikeasti erikseen udella. Eikä ainakaan päätellä jostain historiasta.

Nimittäin kun nainen haluaa antaa sinulle jakamattoman huomionsa, niin sen kyllä tunnistaa hyvin kaikesta käytöksestä. Jos taas hän on riippuvainen myös muidenkin huomiosta (ihan normaalia sinänsä, itsekin miehenä olen joskus ollut tässä vaiheessa), niin se haittaa myös ei-vakavaa pidempää seksisuhdettakin, koska semmoista luottamusta ei pääse syntymään, eikä se seksikään tunnu silloin niin hyvältä.

Jos sä haluat pitkän seksisuhteen, jossa partneri on tehnyt sulle rehellisesti tiliä suhteistaan, ja jossa voit luottaa häneen, etsit siis vain parisuhdetta jossa sun ei tarvitse itse olla uskollinen mutta partneri on.

Vierailija
28/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänkin on halpis, koska on Tinderissä, mutta noin alussa kysely on asiatonta. Entisistä miehistä on ehdottomasti kerrottava, mutta ei ensikontaktissa.

Öö miksi? Jos etsin satunnaista seuraa, ei tod tarvitse tietää entisiä kumppaneita eikä ne edes minulle kuulu.

Just näin. Satunnaisessa seksiseurassa oletus on että tyypillä oli eri partneri eilen ja on taas eri partneri huomenna. Tai vaikka samana päivänä. Jos se jotenkin haittaa, ei itse pitäisi ryhtyä siihen.

Vierailija
29/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmisteli kukaan ei halua kylänpyörää

Jos kumpikin on pelkkää seksisuhdetta vailla, niin minkä ihmeen takia mies kuvittelee saavansa kokemattoman naisen? Jos tuo "kyläpyörä" on miehille niin vastenmielinen, niin jättäkää itse kaikki seksi avioliittoon oman puolison kanssa.

Vierailija
30/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minusta olisi ihanaa, jos olisit kertonut <5 kumppanista, eli olet melkein neitsyt!

Miksi se sua sytyttäisi?

Vierailija
31/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuullut juttua susta

No jos on kuullut eri paikkakunnalle asti, että olen ollut

1. poikaystäväni kanssa, jonka kanssa 6v.

2. Yhden lyhyen suhteen miehen kanssa

3. 12 vuotisen aviomiehen kanssa

Ja 4. Yhden pikaromanssin kanssa,

Niin huhhuh.

AP.

Niinpä, huhhuh. Olet kyllä aika huolimaton tavarastasi.

Vierailija
32/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi edes harkitset kertovasi itsestäsi mitään satunnaiselle seksiseuralle? Ja mihin tarvitte treffejä, kuin sen toteamiseen että onko haluttava vai ei?

Vai tarkoitatko että kehittelette fuckbuddy-suhdetta, aiotte tavata useammin pelkän seksin merkeissä? Ei siinäkään tarvitse muusta elämästä ihmeempiä kertoa eikä olla ystäviä, eikä viettää aikaa muuta kuin seksin verran.

Mikä se suhde on mitä nyt etsit?

Vierailija
33/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, vaikka yhden illan kumppani sanoisi mitä "muista", taudittomuudestaan jne. Eli itse vastaan testeissä käynnistä.

Vierailija
34/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit=yksi lasillinen julkisella paikalla ja luokseni panolle. Tuona aikana ehti kysyä exästä ja muista keskusteluista ja treffeistäni. Vaivauduin ja kiertelin. Ja kysyi muista leikkikavereita jo viesteilyn aikana.

Vierailija
35/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseli myös kovasti, mitä olen kokeillut seksissä. En uskaltanut paljoa kertoa, ettei olettanut ekoilla treffeillä saavansa jotain erityisempää .

Vierailija
36/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ekoilla panotreffeillä.

Vierailija
37/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse ole ollut hakemassa?

Vierailija
38/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J a uhojärvi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuullut juttua susta

No jos on kuullut eri paikkakunnalle asti, että olen ollut

1. poikaystäväni kanssa, jonka kanssa 6v.

2. Yhden lyhyen suhteen miehen kanssa

3. 12 vuotisen aviomiehen kanssa

Ja 4. Yhden pikaromanssin kanssa,

Niin huhhuh.

AP.

Niinpä, huhhuh. Olet kyllä aika huolimaton tavarastasi.

Av-mittarilla 'patja'.

Vierailija
39/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseli myös kovasti, mitä olen kokeillut seksissä. En uskaltanut paljoa kertoa, ettei olettanut ekoilla treffeillä saavansa jotain erityisempää .

Eli kehittelet tästä useamman kerran tai pidemmän ajan panokaveria.

Jos vaistot sanoo että sinua häiritsee miehessä jokin, tai arveluttaa, niin heivaa heti. On aina huono alkaa tukahduttaa terveitä vaistoja järkeilyllä.

Vierailija
40/67 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa tavata uudelleen. Olen kiinnostunut. Pitääkö nyt sitten keskustella existä ja muista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi