Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huolissani poikaystäväni pikkusiskosta!

Vierailija
29.07.2017 |

Tämä nyt saattaa kuulostaa vähän typerältä, mutta olen huolissani poikaystäväni pikkusiskosta. Hän on 11-vuotias ja viettää todella paljon aikaa tietokoneen ja puhelimen parissa, eikä hänellä tunnu olevan juurikaan ystäviä, paitsi netissä. En ole varma, tietävätkö hänen vanhempansa, mitä hän tekee koneella päivisin. Hän katsoo erittäin väkivaltaisia videoita youtubesta, mutta ne ovat kuitenkin piirrettyjä. Hän myös lukee creepypastoja ja on erittäin kiinnostunut kauhusta. Olen itse yrittänyt myös keskustella hänen kanssaan niistä videoista ja tarinoista, kuunnellut niitä yhdessä hänen kanssaan ja pelannut myös pelejä. Minua kuitenkin huolettaa videoiden väkivaltaisuus, koska ainakin itse koen ne ahdistaviksi enkä pysty edes katsomaan niitä ja olen siitä sanonutkin tytölle. Eniten häntä tuntuu kiinnostavan My Little Pony, hän on näyttänyt minulle aivan järkyttäviä ja ahdistavia videoita poneista ja menetin kyllä yöuneni. :( Mitä ehdotatte, olen yrittänyt kysellä tytöltä ja hänen nettikavereiltaan, mikä niissä videoissa oikein viehättää ja miksi se kiinnostaa, mutta haluaisin kuulla myös aikuisten mielipiteitä tästä. Olenko vain itse lapsellinen pelkuri kuten tyttö sanoo, vai onko syytä olla huolissaan?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mullakin alkoi soimaan päässä se rainbow factory :DDD kiitti

Vierailija
42/45 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, noi ponivideot on ihan kipeitä. Fluttershy on joku Hitler tossa Rainbow Factoryssa...? SFM versiossa siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;____;

Vierailija
44/45 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka Adolfshy

Vierailija
45/45 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa niissä on oon iteki kattonu eikä pelota onko alottaja joku nössö 10v vai mikä on en tajua miten joku voi pelätä ne on hyviä ja pelottavia ite aina hymyilen ku katon niitä