Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rikkaat valittavat eniten verotuksesta?

Vierailija
29.07.2017 |

Tyyliin joku Heikki Salmela joka tienaa jotain 200.000€ vuodessa ja nekin suurimmalta osin pääomatuloinna. Voi kyynel kun tuostakin jää reippaasti yli 100.000€ vuodessa kun sitten joku 5000€/kk tienaavaa rangaistaa enemmän kun ei voi palkkaansa nostaa pääomatuloina.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että olen kouluttautunut ja tehnyt ahkerasti yöitä itseni, oman perheeni sekä lähimmäisten eduksi. Minua ei kiinnosta maksaa muiden kuluja millään tavalla.

Ja kukaan muu ei ole puolestasi tehnyt yhtään mitään tässä yhteiskunnassa tai maailmassa? Ei voi kuin nauraa, hyi saatana mitä porukkaa

Kyllä varmasti onkin, mutta kyse onkin verojen suuruudesta. Ei mene minun oikeustajuuni että joutuu maksamaan 50% veroa. Pitäisi olla maksimi euromääräinen summa esim 1500€ kuussa

Tajuatko sä saatanan urpo että tälläkin hetkellä tuolla kehitysmaissa elää lapsia jotka elättää itsensä tonkimalla kaatopaikoilla roskia? Siihen se sinunkin hyvinvointisi perustuu, läskimaha. Ja vielä lisää pitäis saada, tarviiko mökille uuden terassin vai mersuun uudet vanteet?

No lahjoitapa omaisuutesi sinne?

Muiden rahoja tuntuu olevan niin helppo aina jaella. Tällaiset kommentit osoittaa että lasten hankintaan pitäisi olla tietyt vaatimukset

Mä tulen tällä hetkellä niin vähällä rahalla toimeen että varmaan 99% teistä idioottilampaista rupeaisi itkemään jos pitäisi yrittää samaa.

Miksi pitäisi? Haluan olla ahkera, kehittää itseäni työn ohella ja menestyä. Pieni roti vain progressiiviseen verotukseen niin olisin tyytyväinen

Progressiiivisenverotuksen ei kuulukaan olla "reilua" niin että köyhä ja rikas maksavat saman verran. Sitä paitsi Suomi on jo hyvin lähellä tasaverotusta kun vain valtion vero on progressiivinen.

Vierailija
62/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut työssään palkkakehitystä niin, sen huomaa väkisinkin kuinka vähän siitä jää käteen. Harmitus on aivan luonnollinen reaktio. Jos se olisi käytännössä mahdollista olisi järkevämpää tehdä vähemmän tunteja ja viettää enemmmän laatuaikaa kuin maksaa veroja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on näiltä kitisijöiltä pois että jollakin tuntemattomalla voi olla miljoona euroa?

Ja kuinka vaikea on ymmärtää että harmittaa, jos palkastaan joutuu maksamaan jopa yli puolet veroa - etenkin kun tietää että yritys maksaa jo työntekijästään valtiolle, josta johtuen palkka on globaalilla skaalalla muutenkin pieni?

"Miten se on pois?" Voi herranjestas sentään miten yksinkertaisia ihmisiä voi olla olemassa. Mitenköhän se on rajallisten resurssien maailmassa pois kun yksi haalii itselleen enemmän kuin suurin osa tulee koko elämänsä aikana tienaamaan? Koko kapitalistinen markkinatalous nimenomaan perustuu sille että rajalliset resurssit rajataan niiden käyttöön joilla on varaa.

Tää maailma kulkee niin kohti tuhoa... Ei mitään toivoa enää kun ihmiset kulkee täällä kuin jossain transsissa ajattelematta yhtään mitään. Helvetin luola-apinat

Vaihtoehtona Neuvostoliitto, sosialistiset itäblokin maat? Ai sorry, kaatuivat. Ihmiset näki nälkää, eikä kellään ollut mitään.

Venezuela on hieno esimerkki - ei taida ollakaan.

Kapitalistinen järjestelmä takaa jatkuvuuden. Joku ottaa riskin ja perustaa työpaikkoja eli yrityksiä. Olisitko valmis siihen itse?

Kapitalistinen järjestelmä ei takaa mitään muuta kuin massiiviset tuloerot. Suomalaiset on tottuneet hyvinvointivaltion myötä selkeästi liian hyvään mutta rupeaa se todellisuus pikkuhiljaa täälläkin ääliöille valkenemaan kun maailma globalisoituu.

Te vasurit olette sellaisella söpöllä tavalla yksinkertaisia. 

Tuloerot on hyvä asia. Jokaisen köyhän pitäisi olla iloisia siitä, että on paljon heitä parempituloisia, koska se tarkoittaa sitä, että he saavat siitä osan. 

Jossain missä on vain idiootteja - vaikkapa afrikassa- ei ole tuloeroja. Kaikki ovat yhtä köyhiä. Ainoa toivo ja odottamisen arvoinen asia on keväisin tuleva kehitysapukoneen moottorin pörinä.

Afrikkalainen kehitysmaa jossa rosvopäällikko varastaa kaiken kansan eläessä köyhyydessä on kapitalismin korkein muoto. Samanlaisessa tilanteessa elettiin länsimaissakin 1800-luvulla.

Vierailija
64/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääomatulo on korkoa sijoitetulle pääomalle. Yritykseen laitettu jo verotettua rahaa ja jos menee hyvin, siitä saa korkoa eli pääomatuloja.

Tuon kokoisesta tulosta on aikamoinen verokakku maksettu.

Viiden tonnin palkasta maksetaan paljon enemmän per euro kun kahden tonnin palkasta. Rikkaan euro on alle 50 senttiä.

Siksi.

Miksi aina sotketaan keskenään rikkaat ja hyvät palkat.

Hyvistä palkastahan menee veroa suunnilleen puolet, mutta eihän rikkaat saa yleensä palkkaa, vaan järjestelevät tulonsa muutoin ja pääsevät hyvinkin kevyellä verotuksella.

Vierailija
65/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain missä on vain idiootteja - vaikkapa afrikassa- ei ole tuloeroja. Kaikki ovat yhtä köyhiä. Ainoa toivo ja odottamisen arvoinen asia on keväisin tuleva kehitysapukoneen moottorin pörinä.

Typerä ja täysin totuudenvastainen väittämä. Kyllä se on niin päin että mitä köyhempi ja sivistymättömämpi maa, niin sitä suuremmat tuloerot siellä ovat.

Suomessahan tuloerot ovat hyvinkin pieniä, koska tämä on varsin kehittynyt ja sivistynyt yhteiskunta.

Vierailija
66/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on näiltä kitisijöiltä pois että jollakin tuntemattomalla voi olla miljoona euroa?

Ja kuinka vaikea on ymmärtää että harmittaa, jos palkastaan joutuu maksamaan jopa yli puolet veroa - etenkin kun tietää että yritys maksaa jo työntekijästään valtiolle, josta johtuen palkka on globaalilla skaalalla muutenkin pieni?

"Miten se on pois?" Voi herranjestas sentään miten yksinkertaisia ihmisiä voi olla olemassa. Mitenköhän se on rajallisten resurssien maailmassa pois kun yksi haalii itselleen enemmän kuin suurin osa tulee koko elämänsä aikana tienaamaan? Koko kapitalistinen markkinatalous nimenomaan perustuu sille että rajalliset resurssit rajataan niiden käyttöön joilla on varaa.

Tää maailma kulkee niin kohti tuhoa... Ei mitään toivoa enää kun ihmiset kulkee täällä kuin jossain transsissa ajattelematta yhtään mitään. Helvetin luola-apinat

Ja luuletko että saisit itse enemmän jos ei noita muutamia rikkaita olisi? News flash, he maksavat veroja, joista osa todennäköisesti tulee sinunkin hyväksesi jossain muodossa. Jos nekin verovarat menetettäisiin olisi julkisiin palveluihin vähemmän rahaa, mikä olisi sinultakin pois.

Ei kukaan maksa sinulle enempää sen takia että joku toinen saa vähemmän, joten tilanteesi olisi aiempaa huonompi. Mutta ilmeisesti olisi kiva silti, ettei naapuri ainakaan tienaa enempää kuin sinä.

Vierailija
67/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääomatulo on korkoa sijoitetulle pääomalle. Yritykseen laitettu jo verotettua rahaa ja jos menee hyvin, siitä saa korkoa eli pääomatuloja.

Viiden tonnin palkasta maksetaan paljon enemmän per euro kun kahden tonnin palkasta. Rikkaan euro on alle 50 senttiä.

Siksi.

Hyvistä palkastahan menee veroa suunnilleen puolet, mutta eihän rikkaat saa yleensä palkkaa, vaan järjestelevät tulonsa muutoin ja pääsevät hyvinkin kevyellä verotuksella.

Järjestelevät tulonsa muutoin. Mistä ne tulot tulee? Kuka ne maksaa? Kenen rahaa se on ja mistä se on sinne tulolähteeseen mennyt?

Vierailija
68/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että olen kouluttautunut ja tehnyt ahkerasti yöitä itseni, oman perheeni sekä lähimmäisten eduksi. Minua ei kiinnosta maksaa muiden kuluja millään tavalla.

Näinhän se aina menee. Ilmainen koulutus, opintotuet, tuettu asuminen opiskeluaikana, tuettu omien lasten päivähoito ja ilmainen koulutus yms. yms. kyllä kelpaavat mainiosti, mutta sitten kun ahkeruus tuottaa hedelmää (ja myös onni potkaisee, sillä sitäkin menestymiseen tarvitaan aina), niin ei kiinnostakaan yhtään maksella mitään tylsiä veroja.

Mikä sun oma veroprosenttisi on?

Palkkatulot on reilusti yli mediaanin (samoin puolisolla), eli ihan riittävän suuri. Enkä kitise & ulise siitä ollenkaan.

Se prosentti, kiitos. Onko vaikeaa vastata kysymyksiin selkeästi?

Paljonko jää eurosta käteen?

En edes kysy saatko tukia tai ilmaista päivähoitoa, kysyn vaan veroprosenttia. Katsotaan josko itse olisin kitisemättä...

Sinulle ei minun veroprosenttini tai mikään muukaan yksityiskohtainen tieto kuulu pätkän vertaa. Jos ei suuntaa antava vastaus kelpaa, niin ole ilman. Ja ei, en saa ilmaista päivähoitoa tai mitään muitakaan tukia.

Kuitenkin muiden veroprosentit kuuluvat sinulle? Ah, niin ihanan vasemmistolaista.

Missähän kohtaa utelin veroprosenttiasi? Vasemmisto-kommentissasi menit jälleen kerran niin metsään kuin vain voi mennä, joka lienee sinulle hyvin tavallista.

Minulle? Kuka minä olen?

Tietääkseni tässä keskistellaan siitä, että rikkaat valittavat korkeaa verotusta. ihan ihmisen nimellä on aloitus tehty.

Jos joku on eri mieltä verotuksen tasosta ja tyytyväinen omaansa, voi varmaan kertoa prosenttinsa. Muuten ei oikein löydy pihviä siihen keskusteluun..

Minä, jonka luulet tuntevasi, maksan 48 prosenttia veroja tuloistani. Melkein puolet, enkä ole miljonääri. Mielestäni se on liikaa, toissavuonna kokonaisveroasteeni meni yli 50 prossaan. Se varsinkaan ei ole oikeudenmukaista.

Mihin prosenttiin itse olet tyytyväinen? Mikä olisi liikaa, mikä liian vähän.

Eihän se näissä keskusteluissa yleensä olekaan pointti mitä itse maksaa, vaan miksi muut ei suostu maksamaan enempää minun hyvinvoinnistani...

Vierailija
69/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Järjestelevät tulonsa muutoin. Mistä ne tulot tulee? Kuka ne maksaa? Kenen rahaa se on ja mistä se on sinne tulolähteeseen mennyt?

Esimerkiksi omaisuutta joka on saatu syntymyllä varakkaaseen perheeseen. Kuluttajahan maksaa aina kaiken viimekädessä. Eihän yrityksillä olisi lanttiakaan rahaa ilman kuluttajaa.

Vierailija
70/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki koulutus sitten tiedät kirjoitti:

Kyllä se kirpaisee, kun tekee ympäripyöreitä päiviä, vuosien opinnot opintolainan avulla tehty, ja palkka toki viimein korkea, mutta niin on vastuukin ja lomaa ei ole johtoportaalla, ja sitten menee veroa yli 50%, niin mitä iloa on siitä, että saat saman käteen kuin esim yövuorossa oleva varastotyöntekijä ilman koulutusta (kärjistetysti, lainkaan halveksumatta mitään töitä, vaan pointti se, mitä työpaikkaa varten ja sen säilyttääkseen vaaditaan) ja ilman taakkaa lainoista, alaisista, ja tietää että jos tulosta ei synny, niin potkut edessä? Verotus on meillä ihan ok, ja köyhiä pitää tukea, mutta jos tuo korkein prosentti jäisi vaikka 45%, kyllä siitäkin jäisi veroa yhteiskunnalle paljon. Ei tasaveroa, vaan tasavertaisuutta.

t vierestä miehen työntekoa seuraava 

Jos varastotyöntekijä tienaa saman kuin sinä (jota epäilen hyvin vahvasti), niin sama veroprosenttikin silläkin silloin on. Joten en ymmärrä valitustasi. Palkkaa maksetaan sen mukaan miten paljon teet tulosta yritykselle. Jos koet että oot arvokkaampi kuin varastotyöntekijä niin pyydä kovempaa palkkaa. Ei korkeampi koulutus yksinään takaa että olet sen tuottavampi. Itse olet valinnut esimiesaseman ja sen tuoman vastuun. Samalla tavalla se rivityöntekijäkin saa potkut jos tulosta ei synny ja palkkauskustannukset ylittää voitot.

Vierailija
71/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Esimerkiksi omaisuutta joka on saatu syntymyllä varakkaaseen perheeseen. Kuluttajahan maksaa aina kaiken viimekädessä. Eihän yrityksillä olisi lanttiakaan rahaa ilman kuluttajaa.

Ja yritystä ei olisi ilman _________________

Jos on syntynyt varakkaaseen perheeseen ja perinyt osakkeita, mistäs luulet että ne osingot maksetaan? Oisko siitä yrityksestä?

Perintövero, lahjavero, pääomavero ja todennäköisesti kova työpanos siihen päälle.

Arvaa miten pääsee yrittäjäksi nostamaan niitä pääomatuloja?

Vierailija
72/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Aika harva on syntynyt varakkaaseen perheeseen. Aloituksen Hesen perustaja ei ole, verolistojen kärjessä taitaa olla muutama mutta suurin osa on perinyt korkeintaan asenteen työntekoon tai tekemättömyyteen, kuten esim Wahlroos, joka on ihan vaan työhullusta ja kunnianhimoisesta virkamiesperheestä.

Vierailija
73/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se aina menee. Ilmainen koulutus, opintotuet, tuettu asuminen opiskeluaikana, tuettu omien lasten päivähoito ja ilmainen koulutus yms. yms. kyllä kelpaavat mainiosti, mutta sitten kun ahkeruus tuottaa hedelmää (ja myös onni potkaisee, sillä sitäkin menestymiseen tarvitaan aina), niin ei kiinnostakaan yhtään maksella mitään tylsiä veroja.

Mikä sun oma veroprosenttisi on?

Palkkatulot on reilusti yli mediaanin (samoin puolisolla), eli ihan riittävän suuri. Enkä kitise & ulise siitä ollenkaan.

Se prosentti, kiitos. Onko vaikeaa vastata kysymyksiin selkeästi?

Paljonko jää eurosta käteen?

En edes kysy saatko tukia tai ilmaista päivähoitoa, kysyn vaan veroprosenttia. Katsotaan josko itse olisin kitisemättä...

Sinulle ei minun veroprosenttini tai mikään muukaan yksityiskohtainen tieto kuulu pätkän vertaa. Jos ei suuntaa antava vastaus kelpaa, niin ole ilman. Ja ei, en saa ilmaista päivähoitoa tai mitään muitakaan tukia.

Kuitenkin muiden veroprosentit kuuluvat sinulle? Ah, niin ihanan vasemmistolaista.

Missähän kohtaa utelin veroprosenttiasi? Vasemmisto-kommentissasi menit jälleen kerran niin metsään kuin vain voi mennä, joka lienee sinulle hyvin tavallista.

Minulle? Kuka minä olen?

Tietääkseni tässä keskistellaan siitä, että rikkaat valittavat korkeaa verotusta. ihan ihmisen nimellä on aloitus tehty.

Jos joku on eri mieltä verotuksen tasosta ja tyytyväinen omaansa, voi varmaan kertoa prosenttinsa. Muuten ei oikein löydy pihviä siihen keskusteluun..

Minä, jonka luulet tuntevasi, maksan 48 prosenttia veroja tuloistani. Melkein puolet, enkä ole miljonääri. Mielestäni se on liikaa, toissavuonna kokonaisveroasteeni meni yli 50 prossaan. Se varsinkaan ei ole oikeudenmukaista.

Mihin prosenttiin itse olet tyytyväinen? Mikä olisi liikaa, mikä liian vähän.

Omani on muutaman prosentin sinun prosenttiasi pienempi, eli melko suuri kuitenkin. Puolisolla hieman korkeampi. Emme saa minkäänlaisia yhteiskunnan tukia. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. Koen, että olen saanut ja saan infran, turvallisuuden, terveydenhuoltojärjestelmän yms. yms. kautta riittävää vastinetta maksamilleni veroille.

Vierailija
74/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyliin joku Heikki Salmela joka tienaa jotain 200.000€ vuodessa ja nekin suurimmalta osin pääomatuloinna. Voi kyynel kun tuostakin jää reippaasti yli 100.000€ vuodessa kun sitten joku 5000€/kk tienaavaa rangaistaa enemmän kun ei voi palkkaansa nostaa pääomatuloina.

Vastaus otsikkoon on, että koska meiltä viedään enemmän. Kyllähän se kyrsii. Verottaja tietää mielestään minua paremmin, mihin rahat kannattaa pistää. Voi, kun verorahansa saisi edes korvamerkitä jotenkin, että saisi itse vaikuttaa siihen, mihin kohteeseen ne menevät.

Vierailija
75/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska köyhien ei tartte valittaa sillä heidän prosentti on pieni eivätkä he ole edes panostaneet elämäänsä, lukeneet pääsykokeisiin, opiskelleet, jne. He ovat saaneet sen vähänsä vähin panoksin eikä siitä edes paljoa napsasta pois. Sen sijaan se joka on tehnyt työtä joutuu vielä lisäksi maksamaan siitä tekemästään työstä. Ja nää luukulta eläjät ei varsinkaan valita veroprosentistaan sillä hehän saavat kaiken muutenkin ilmaiseksi. Eri asia mitä tämä kaikki sitten loppupeleissä on; on ihan oikein ettei heiklä ole rahaa aurinkolomiin toisella puolen maapalloa jne.

Kuulehan nyt. Aika moni hyvän koulutuksen hankkinut on nykyään myös siellä luukulla. Katso vaikka "opettajien työttömyys" - ketjua. Akateeminen työttömyys on uudehko ongelma, joka pahenee keskiluokan kutistuessa jatkuvasti. Koulutus ei takaa enää yhtään mitään kenellekään!

Vierailija
76/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan muu ei ole puolestasi tehnyt yhtään mitään tässä yhteiskunnassa tai maailmassa? Ei voi kuin nauraa, hyi saatana mitä porukkaa

Kyllä varmasti onkin, mutta kyse onkin verojen suuruudesta. Ei mene minun oikeustajuuni että joutuu maksamaan 50% veroa. Pitäisi olla maksimi euromääräinen summa esim 1500€ kuussa

Tajuatko sä saatanan urpo että tälläkin hetkellä tuolla kehitysmaissa elää lapsia jotka elättää itsensä tonkimalla kaatopaikoilla roskia? Siihen se sinunkin hyvinvointisi perustuu, läskimaha. Ja vielä lisää pitäis saada, tarviiko mökille uuden terassin vai mersuun uudet vanteet?

No lahjoitapa omaisuutesi sinne?

Muiden rahoja tuntuu olevan niin helppo aina jaella. Tällaiset kommentit osoittaa että lasten hankintaan pitäisi olla tietyt vaatimukset

Mä tulen tällä hetkellä niin vähällä rahalla toimeen että varmaan 99% teistä idioottilampaista rupeaisi itkemään jos pitäisi yrittää samaa.

Miksi pitäisi? Haluan olla ahkera, kehittää itseäni työn ohella ja menestyä. Pieni roti vain progressiiviseen verotukseen niin olisin tyytyväinen

Progressiiivisenverotuksen ei kuulukaan olla "reilua" niin että köyhä ja rikas maksavat saman verran. Sitä paitsi Suomi on jo hyvin lähellä tasaverotusta kun vain valtion vero on progressiivinen.

Progressiivinen verotus onkin täysi vääryys. Tasaverollakin parempituloinen maksaisi enemmän. Voitaisi laittaa tasaveroksi vaikka 20%. Tonnin tuloilla maksat 200€ ja 100000€ tuloissa 20000€. Tämä jos mikä olisi reilua

Vierailija
77/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kaikki roinani ulkomailta koska en halua tukea rikkaiden firmoja.

Kiinalaista paskaa myytte 4-6 krt hinnoilla, se aika on kuulkaa ohi.

Vierailija
78/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että suomi oli samanmoinen paskaläävä 200v sitten? Itse ovat asiansa hoitaneet, samoin kuin suomalaiset.

Vierailija
79/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osinkotulojahan saa helposti. Hankkii nordnet tunnukset ja ostaa niin paljon osakkeita kuin haluaa.

Kaikki tämä onnistuu ihan kotikoneelta.

Vierailija
80/141 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minäminäminä, minulle kaikki ja muille ei mitään!"

Aivan. Mutta kumpi, hän joka maksaa jumalattomasti veroja, tai hän joka omasta mielstä pitää saas enemmän tukirahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi