Vahvasti humaltunut, pierunhajuinen ja itseäni n. 15-20 vuotta vanhempi nainen lähenteli minua tänään baarissa
Tuli viereen istumaan eikä uskonut, että en ole kiinnostunut, ja kun käskin painua muualle hänen alettua koskettelemaan, hän meni itkemään järkkärille, joka heitti minut ulos. Ei kahva-apina edes kuunnellut minun tai kaverini selitystä, vaan talutti pihalle ja sanoi, että ei tarvitse tänään tulla takaisin. Ei ole aina helppoa olla mies.
Kommentit (51)
No, naisille tuo on koko lailla vakiota: joku tuntuvasti vanhempi, liikaa ottanut mies tulee "vähän juttelemaan likkojen kanssa" ja ihmettelee, kun ei kiinnosta. Ei valita portsarille, vaan jää huorittelemaan.
Nyt tiedät millaista se on naisilla.
No tuo oli kyllä naiselta erittäin perseistä käytöstä. N45
Miten tämä pierunhaju ilmeni ? Paukutti ja tuhnutti putkeen koko ajan sinun kanssa jutellessaan ? Tuliko ääntäkin? Kovinkaan katku ei jää loppujen lopuksi kauaksi aikaa pörräämään ympärille eli nyt taidat vähän huijata ......
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät millaista se on naisilla.
Enemmän mua oikeastaan pännii se portsarin käytös. Humalaiset on humalaisia, mutta on se vähän kurjaa lentää itse ulos tuollaisen takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pierunhaju ilmeni ? Paukutti ja tuhnutti putkeen koko ajan sinun kanssa jutellessaan ? Tuliko ääntäkin? Kovinkaan katku ei jää loppujen lopuksi kauaksi aikaa pörräämään ympärille eli nyt taidat vähän huijata ......
Työntyi viereeni istumaan ja haisi pierulle.
Ap
On antanut liian auliisti kakkosta kun ei kurenaru enää pidä ilmaa.
Lähiöbaareja kannattaa välttää. Kaikki ovat sukua keskemään ja kahva-apina oli varmaankin sinua lähennelleen kassi-alman veli.
Vierailija kirjoitti:
Eau de Pieru
😆🤣😂 hahhaahhaa
Surkuhupaisaa. Olen pahoillani kaikkien pierunhajuisten naisten puolesta.
Tunsitko sääliä ihmisparkaa kohtaan?
Juu, tervetuloa naisten maailmaan 😂
Juu, tervetuloa naisten maailmaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen työmies laukee!
Matti Putkonen vai?
Olisi ap voinut edes säälistä antaa kilttinaiselle.
Baareissa haisee aina pieru. Yäk.
Toista se oli ennen vanhaan kun baareissa haisi vain tupakansavu.
Se oli tätinainen.
Nyt ainakin sinut on pelastettu, jos sen kokemuksen johdosta vältyt muuttumasta setämieheksi :)
Kahva-apina 😂 ensimmäisen kerran kuulen tuollaisen nimityksen..