Vahvasti humaltunut, pierunhajuinen ja itseäni n. 15-20 vuotta vanhempi nainen lähenteli minua tänään baarissa
Tuli viereen istumaan eikä uskonut, että en ole kiinnostunut, ja kun käskin painua muualle hänen alettua koskettelemaan, hän meni itkemään järkkärille, joka heitti minut ulos. Ei kahva-apina edes kuunnellut minun tai kaverini selitystä, vaan talutti pihalle ja sanoi, että ei tarvitse tänään tulla takaisin. Ei ole aina helppoa olla mies.
Kommentit (51)
Kyllä noitakin hirvityksiä käy joku painamassa, kertoo miesten epätoivosta. Kilahti varmaan siksi kun ei ollut varautunut pakkeihin ja yllättyi. Eihän siinä auttanut kuin mennä valehtelemaan ovigorillalle jotakin ahdistelevista miehistä.
Nyt tiedätte, millainen on tyypillinen sinkkunainen.
Aloitteelliset naiset ei ole kilttinaisia, niinkuin kilttimiehetkään eivät ole aloitteellisia.
Paljon juovilla on pakki liki jatkuvasti sekaisin ja lopulta menee pidätyskyky. Siinä saattoi muukin kuin pelkkä kaasupäästö tuoksahtaa.
Annoitko vähän vauhtia sen naisen pöydästä poistumiseen? Joko verbaalisesti tai fyysisesti? Ei kai se portsari ihan "ilman savua" Poista.
Ei oo mahdollista. Kaikki naiset saa aina keltä vain mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset saa joltain mieheltä, ei tietenkään kaikilta ja kaikissa tilanteissa. Muuten Hollywoodin isoimmat miestähdet ei ehtisi tehdä juuri muuta kuin panna kaikenmaailman Rivo-Riittoja. Mietipä nyt ihan omilla aivoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko vähän vauhtia sen naisen pöydästä poistumiseen? Joko verbaalisesti tai fyysisesti? Ei kai se portsari ihan "ilman savua" Poista.
"Savuksi" riittää naisen sana. Muuta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät millaista se on naisilla.
Kun mies ahdistelee naista, palstalla kauhistellaan ja kirotaan tuo ahdistelijamies. Kun nainen ahdistelee miestä, suhtautuminen on "hieman" välinpitämättömämpää. 😁
No hyi. Mä kävin 20v poikani kanssa baarissa niin poikaa tuli kourimaan mun ikänen humalainen nainen. Aika ällöttävä tapaus.
Joku perheenäiti yritti iskeä mun 20v poikaystävää ruississa :/ kehtaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli viereen istumaan eikä uskonut, että en ole kiinnostunut, ja kun käskin painua muualle hänen alettua koskettelemaan, hän meni itkemään järkkärille, joka heitti minut ulos. Ei kahva-apina edes kuunnellut minun tai kaverini selitystä, vaan talutti pihalle ja sanoi, että ei tarvitse tänään tulla takaisin. Ei ole aina helppoa olla mies.
Juuri tällaisia naisia Suomessa on kasapäin. Öykkärimäisyys on kasvanut, kunnollisuus jyrkästi laskenut.
Pahoitteluni.
Naisilla tuollaista on vuosikymmeniä.
Mikä on kun ei naiset kiinnosta. Oletko kenties miehiin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät millaista se on naisilla.
Kun mies ahdistelee naista, palstalla kauhistellaan ja kirotaan tuo ahdistelijamies. Kun nainen ahdistelee miestä, suhtautuminen on "hieman" välinpitämättömämpää. 😁
Ei näin. Viime yönä luin sellaisen kommentin, jossa oli hyvin seksistinen ja naista esineellistävä kommentti: "Miehelle kuuluu nuori nainen". Ja oli myös sellainen kommentti, jossa kuulemma miehen pisteet toisten miesten silmissä nousevat, jos hän taluttaa nuorta naista (keskustelussa pohdittiin, miksi on monesti hankalampaa ihmisille, jos suhteessa nainen on vanhempi). On miehiä, joilla on vaikeuksia suhtautua naisiin ihmisinä. En ihmettele, jos monet naiset menettävät kiinnostuksensa miehiin kokonaan.
Mutta yleisesti, alkuun palatakseni,ahdistelevat, ei-toivotut iilimatoihmiset ovat baarissa hyvin rasittavia, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tervetuloa naisten maailmaan 😂
En tiennytkään että naiset heitetään ulos kapakasta, kun niitä joku känniääliö ahdistelee.
No, oppia ikä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset saa joltain mieheltä, ei tietenkään kaikilta ja kaikissa tilanteissa. Muuten Hollywoodin isoimmat miestähdet ei ehtisi tehdä juuri muuta kuin panna kaikenmaailman Rivo-Riittoja. Mietipä nyt ihan omilla aivoillasi.
Omilla aivoillani miettimisen sijaan tein sarkastisen kommentin kilttimies-keskusteluista. Se ei ilmeisesti ole sinun huumorilajisi.
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Mä kävin 20v poikani kanssa baarissa niin poikaa tuli kourimaan mun ikänen humalainen nainen. Aika ällöttävä tapaus.
Kuka käy lapsensa kanssa baarissa? Pubiruusu? Aika ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilla aivoillani miettimisen sijaan tein sarkastisen kommentin kilttimies-keskusteluista. Se ei ilmeisesti ole sinun huumorilajisi.
Olkinukke ei ole sarkasmia, eikä kommenttisi ollut huumoria.
"Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on yleinen argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tavallaan pannaan sanoja toisen suuhun, jotta toinen joutuisi huonoon valoon, tai esitetään toisen ajatus niin kärjistetyssä muodossa, että sillä mitätöidään toinen tai toisen ajatus"
Ap:lla olisi ollut velvollisuus antaa sille kilttinaiselle solidaarisuudesta.