Vahvasti humaltunut, pierunhajuinen ja itseäni n. 15-20 vuotta vanhempi nainen lähenteli minua tänään baarissa
Tuli viereen istumaan eikä uskonut, että en ole kiinnostunut, ja kun käskin painua muualle hänen alettua koskettelemaan, hän meni itkemään järkkärille, joka heitti minut ulos. Ei kahva-apina edes kuunnellut minun tai kaverini selitystä, vaan talutti pihalle ja sanoi, että ei tarvitse tänään tulla takaisin. Ei ole aina helppoa olla mies.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tuli viereen istumaan eikä uskonut, että en ole kiinnostunut, ja kun käskin painua muualle hänen alettua koskettelemaan, hän meni itkemään järkkärille, joka heitti minut ulos. Ei kahva-apina edes kuunnellut minun tai kaverini selitystä, vaan talutti pihalle ja sanoi, että ei tarvitse tänään tulla takaisin. Ei ole aina helppoa olla mies.
Oli sinulle ihan oikein. Olit minua kohtaan niin töykeä. Ja mitä pahaa on jos pikkuisen rupsauttaa välillä?
Isäntä on samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mahdollista. Kaikki naiset saa aina keltä vain mieheltä.
Kaikki naiset saa joltain mieheltä, ei tietenkään kaikilta ja kaikissa tilanteissa. Muuten Hollywoodin isoimmat miestähdet ei ehtisi tehdä juuri muuta kuin panna kaikenmaailman Rivo-Riittoja. Mietipä nyt ihan omilla aivoillasi.
Omilla aivoillani miettimisen sijaan tein sarkastisen kommentin kilttimies-keskusteluista. Se ei ilmeisesti ole sinun huumorilajisi.
Olkinukke ei ole sarkasmia, eikä kommenttisi ollut huumoria.
"Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on yleinen argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tavallaan pannaan sanoja toisen suuhun, jotta toinen joutuisi huonoon valoon, tai esitetään toisen ajatus niin kärjistetyssä muodossa, että sillä mitätöidään toinen tai toisen ajatus"
Kiitos tästä selvennyksestä. Halusin siis kertoa, että aiempi kommenttini oli tarkoitettu sarkastiseksi ja taustat liittyvät palstalla usein käsiteltäisiin aiheisiin, eikä sitä ollut tarkoitus ottaa tosissaan. Minulle on päivänselvää että kaikki miehet eivät halua aivan kaikkia maailman naisia, mutta viittaamissani keskusteluissa sellainen ajatus on aika lailla lynkattu.
Ap taisi kohdata av-mamman. Kun pakit tuli, niin mamma veti uhrivaihteen silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Mä kävin 20v poikani kanssa baarissa niin poikaa tuli kourimaan mun ikänen humalainen nainen. Aika ällöttävä tapaus.
Kuka käy lapsensa kanssa baarissa? Pubiruusu? Aika ällöttävää.
Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa käydä joskus baarissa isän tai äidin kanssa. Ensi viikolla ois tarkotus mennä mutsin kanssa Steve'n'Seagullsin keikalle, toki jos kavereitani on siellä niin hengaan mieluummin heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen työmies laukee!
Mutta ulkona, ja vastatuuleen.
Aloittaja on imarreltu naiselta saamastaan huomiosta. Tällä palstalla miehet ovat kertoneet, että jos nainen kysyy seksiä vastaantulevilta miehiltä, jokaikinen mies on ainakin imarreltu ja onnellinen, vaikka ei lähtisikään siltä istumalta seksiä harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on imarreltu naiselta saamastaan huomiosta. Tällä palstalla miehet ovat kertoneet, että jos nainen kysyy seksiä vastaantulevilta miehiltä, jokaikinen mies on ainakin imarreltu ja onnellinen, vaikka ei lähtisikään siltä istumalta seksiä harrastamaan.
Mikä ihme siinä onkin, että vain miehet ovat vastuussa toisten miesten puheista, mutta naiset eivät ole vastuussa toisten naisten puheista. Jos joku mies jossain yhteydessä sanoo jotain, tämän täytyy päteä kaikkiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko vähän vauhtia sen naisen pöydästä poistumiseen? Joko verbaalisesti tai fyysisesti? Ei kai se portsari ihan "ilman savua" Poista.
"Ilman savua" = ilman pierua?
Käsittääkseni tässä ongelma oli se, että portsari heitti ulos. Mutta Mikä syy oli? Sanoiko nainen, että löit tai tönit vai mitä? Koska ei kai poket heitä ulos, jos vain pyytää henkilöä poistumaan pöydästä?
Stadin Friidu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sinulle ihan oikein. Olit minua kohtaan niin töykeä. Ja mitä pahaa on jos pikkuisen rupsauttaa välillä?
Isäntä on samaa mieltä
Olet nainen minun makuuni. Tykkään naisista jotka rupsuttavat rohkeasti. Pierujen nuuhkiminen on hauskaa. Aina se naurattaa. Paras oli kerran kun kutsuin kaksi naista syömään ja alkupalaksi olin valmistanut papusalaattia ja tuoretta ruisleipää ja pääruokana oli tuhtia hernekeittoa. Päälle juotiin kiljua. Eipä mennyt pitkään kun toinen naisista alkoi vääntelehtiä tuskaisena. Totesin, että anna palaa vaan. Kunnon töräytyksen päästikin. Kun aloin nuuhkimaan niin toinen kysyi saako hän rupsuttaa naamaani. Annoin luvan ja siitä se sitten lähti. Hieman hikinen ja leveä naisen peppu kun on muutaman sentin päässä naamasta ja sieltä tulee suolikaasut ulos niin jopa naurattaa. Meillä on sen jälkeen ollut tapana ottaa sama uusiksi kerran viikossa.
Ui
Joo, no nyt sä paljastit mut. Sori. Nolo.
-Ap