Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helena Lindgrenin ylimaallisen kauneuden salaisuus

Vierailija
28.07.2017 |

Mehän tiedämme mikä se on. Aurinkovoidetta on käytettävä aina, myös sisällä ja talvella. Ja liian suurta kerrointa ei ole. Ei se sen kummempaa.

Joku järjetön mamma vielä ottaa aurinko kasvoihin!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän pysynyt rypyttömänä, mutta tuntuu että koko hänen elämänsä on yhtä kauneudenhoitoa. Mä mieluummin nautin elämästä ja viittaan kintaalla rypyille. Mitä niitten väliä, kaikki kumminkin kuollaan.

Vierailija
42/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko googlettaa,miltä näyttää ja mitä ihmettä ollut Jorma outisen kanssa naimisissa?? Miten olen voinut välttyä tältä tiedolta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonut nukkuvansa vain selällään, siis kuin arkussa..

Vierailija
44/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko googlettaa,miltä näyttää ja mitä ihmettä ollut Jorma outisen kanssa naimisissa?? Miten olen voinut välttyä tältä tiedolta 😂

Korjaus tähän, siis pitkässa avoliitossa, ei naimisissa.

Vierailija
45/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus hänen kanssaan samalla kuntosalilla. Tuli sinne aina täydellinen meikki kasvoillaan, huulipunia myöten. Hoikka, siro ja huomiota herättävän kaunis, mutta aina jotenkin ilottoman oloinen. En nyt tarkoita, että hänen olisi pitänyt aina näyttäytyä reippaana ja naama hangonkeksinä, mutta jotenkin koko olemuksessa oli sellaista pysykää kaukana -energiaa. Haastatteluissa hänestä on saanut hyvin erilaisen kuvan. Voihan olla, että hän on esimerkiksi vähän arka, eikä viihdy julkisilla tai puolijulkisilla paikoilla vieraiden ihmisten keskellä niin hyvin, kuin sellaista työtä tekevältä odottaisi. 

Varautuneisuudestaan huolimatta mukava ihminen. Jotkut julkkiset ovat, Helena Lindgrenin lisäksi mm. Pate Mustajärvi. Tuomari Nurmio nyt vanhemmiten myös. Pave Maijanen taas... ettekö tiedä, kuka olen!

Vierailija
46/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnossa kyllä vanhemman näköinen kuin kuvissa, joissa näyttää jopa 20 vuotta nuoremmalta ikäänsä nähden. 

Jotenkin pälyilevä ja ei ollenkaan kaunis, jos kauniina pitää sädehtivää luonnollista ihmistä. Näen aika useinkin. Ilmeisesti samat kauppareissut ja matkat. 

Oikeasti kaunis (näen häntäkin silloin tällöin) on Anna-Liisa Tilus. Että voi viisikymppinen nainen olla kaikilla kriteereillä kaunis: hieno iho, iloinen ilme, seksikäs vartalo... 

Olen siis heteronainen, joten tässä ei ole mitään ylimääräistä hehkutusta. Lindgrenin vahanukkeolemus herättää lähinnä epämiellyttäviä viboja. 

kiva kun kerroit mielipiteesi, kaikilla kun on omansa. Yhden mielestä Helena on kaunis ja toisen mielestä ei, sama koskee Tilusta. Itse olen more is more -tyyppi ja minusta he ovan molemmat ihan kauniita.