Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helena Lindgrenin ylimaallisen kauneuden salaisuus

Vierailija
28.07.2017 |

Mehän tiedämme mikä se on. Aurinkovoidetta on käytettävä aina, myös sisällä ja talvella. Ja liian suurta kerrointa ei ole. Ei se sen kummempaa.

Joku järjetön mamma vielä ottaa aurinko kasvoihin!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ylimaallisen kaunis ole mutta kieltämättä ikäisekseen freesi. Olen samanikäinen ja en ole itsekään hassumpi

Vierailija
2/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus on kauneuskirurgia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nähneet hänet livenä?

Vierailija
4/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkaus, silikonit sekä hyvin toteutetut botox- ja täyteainehoidot. Lisäksi tietysti myös terveelliset elämäntavat ym.

Vierailija
5/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei myöskään ilmehdi kasvoillaan. On jo nuorena opetellut ilmeettömyyden ettei tule ryppyjä. 

Vierailija
6/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskirurgia on paljon auttanut toki. 

Mutta kyllä kai hyvä geeniperimä on se avainsana. Senkin voi pilata huonoilla elintavoilla. Tässä tapauksessa on nuodattanut hyvin kurinalaista olemista. Terveelliset ruokatottumukset, ei liikaa liikuntaa (se muuten vanhentaa älyttömästi), ei päihteitä. 

Itse en häntä pidä kauniina, vahamaninen, jäykkä ilmestys. Onhan hän kuitenkin vähintään kymmenen vuotta nuoremman näköinen, se on selvä. 

Vierailija
7/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä näky.

Vierailija
8/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin usein Punavuoressa ja Stockalla, mutta onhan tuo nyt jo vanhentunut siitä. Vaikutti vähän agorafobiselta, koska vilkuillessani katsoi aina takaisin, vaikka en tuijottanut. Katsoin vain, että tuttu naama. Itsekin sos.fobisena katson usein samaan tyyliin varmistellen, ettei kukaan vain katso minua. Julkisuuden henkilönä olisi varmaan satakertaisesti pahempaa.

Vierailija
9/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä kai hyvä geeniperimä on se avainsana. Senkin voi pilata huonoilla elintavoilla. Tässä tapauksessa on nuodattanut hyvin kurinalaista olemista. Terveelliset ruokatottumukset, ei liikaa liikuntaa (se muuten vanhentaa älyttömästi), ei päihteitä. 

Itse en häntä pidä kauniina, vahamaninen, jäykkä ilmestys. Onhan hän kuitenkin vähintään kymmenen vuotta nuoremman näköinen, se on selvä. 

Onko myös veljensä Heimo "Holle" Holopainen poikkuksellisen hyvännäköinen ja hyvinsäilynyt ikäisekseen? Yhteinen geeniperimä kun on.

Vierailija
10/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa kyllä vanhemman näköinen kuin kuvissa, joissa näyttää jopa 20 vuotta nuoremmalta ikäänsä nähden. 

Jotenkin pälyilevä ja ei ollenkaan kaunis, jos kauniina pitää sädehtivää luonnollista ihmistä. Näen aika useinkin. Ilmeisesti samat kauppareissut ja matkat. 

Oikeasti kaunis (näen häntäkin silloin tällöin) on Anna-Liisa Tilus. Että voi viisikymppinen nainen olla kaikilla kriteereillä kaunis: hieno iho, iloinen ilme, seksikäs vartalo... 

Olen siis heteronainen, joten tässä ei ole mitään ylimääräistä hehkutusta. Lindgrenin vahanukkeolemus herättää lähinnä epämiellyttäviä viboja. 

Vierailija
11/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa kun työkaveri oli katsonut tai lukenut Helenan haastattelun ja sen myötä on alkanut käyttää aurinkovoidetta myös sisällä esim työpäivän ajaksi. Kaikista huvittavinta on, ettei se käyttö ole kyllä ikää peittänyt tai hälventänyt mitenkään.

Vierailija
12/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös veljensä Heimo "Holle" Holopainen poikkuksellisen hyvännäköinen ja hyvinsäilynyt ikäisekseen? Yhteinen geeniperimä kun on.

Biologian tunneille peruskouluun takaisin, mars!

Vain identtisillä kaksosilla on samat geenit. 

Ihan erilaisia sisaruksia voi olla ja Heimo Holopaisen elintavat ovat tiedossa :D

Vierailija
13/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin usein Punavuoressa ja Stockalla, mutta onhan tuo nyt jo vanhentunut siitä. Vaikutti vähän agorafobiselta, koska vilkuillessani katsoi aina takaisin, vaikka en tuijottanut. Katsoin vain, että tuttu naama. Itsekin sos.fobisena katson usein samaan tyyliin varmistellen, ettei kukaan vain katso minua. Julkisuuden henkilönä olisi varmaan satakertaisesti pahempaa.

No jos mulkoilet oudolla tavalla niin kai sitä vähemmästäkin ihmettelee

Vierailija
14/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että sinä et kestä edes pientä vilkaisua suuntaasi. Ihmisillä nyt kuitenkin on tapana katsoa muita, mitään pahaa tarkoittamatta.

Vierailija
15/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeettömyys johtuu botoksista. Lihakset halvaantuneet.

Vain huulet liikkuvat.

Vierailija
16/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinhan, etten mulkoillut. Ylempi kirjoittaja ilmaisi paremmin sen mitä tarkoitin: pälyilevä olemus. Eli mitä tapahtuu, kun kaksi sosiaalisesti arkaa kaksi pälyilijää kohtaa toisensa?

Vierailija
17/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on ihana!

Raikkauden 1 salaisuus on se, että hän ottaa vain kylmiä suihkuja!

Vierailija
18/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ylimaallisen kaunis ole mutta kieltämättä ikäisekseen freesi. Olen samanikäinen ja en ole itsekään hassumpi

Freesi??

Hyvin restauroitu julkisivu kyllä, mutta kaukana freesistä. Vaatinee muutaman tunnin työn joka aamu, ennen kuin fasadi on ulkoilukunnossa.

Vierailija
19/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonvälttely, helppo elämä, kauneuskirurgia, laadukkaat hoitotuotteet, riittävän monipuolinen ja terveellinen ravinto, paljon unta.

Eiköhän se siinä ole, Lindgrenin Helenan ihon salaisuus.

Vierailija
20/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se tekee samaa mitä tehtiin Dumplings-elokuvassa