Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on taas kesäperjantai - mitä ohjelmassa?

Vierailija
28.07.2017 |

Ei oo montaa kesäperjantaita 2017 enää jäljellä. Aurinkokin paistaa! Mitä teet?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan perheen kesken. Grillataan ja pelataan Carcassonea ulkona. Ihana kun on kesä!

Vierailija
22/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wallah kirjoitti:

Kunhan pääsen töistä niin koti on siivottu, grilliherkut varmaan jo varttia vaille valmiita ja sauna hyvää vauhtia lämpiämässä. Jääshampanjaa lasiin ja nauttimaan oman pihan rauhasta omalle terassille miehen kanssa. Ensin toki seksiä, saunan jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa yleensä vielä muutaman kerran uudelleen. <3 

Ja jossain vaiheessa heräät ja suussa maistuu pahalle.

:D

Ei kun mun mies on vaan työtön, niin hoitaa kodin sillä välin kun minä käyn töissä. :) Sopii mulle hyvin tämä järjestely, vihaan kodinhoitoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi seksi seksi. Pitääkö teidän pilata tämäkin ketju jollain yököttävillä seksin harrastamisen kuvailuilla? Ei kiinnosta kuinka teidän miehet dippailee kulliaan tussuissanne. "Siis sit me niinku harrastetaan seksiä ennen saunaa, sit saunan jälkeen, sit ennen nukkumaanmenoa ja sit keskellä yötä ja silleen!!"

HYI !!!!!!!

:D No jos kysytään että mitä on ohjelmassa, ja se seksi on olennainen osa sitä ohjelmaa, niin miksi sitä ei voisi mainita. Sitäpaitsi enhän edes kuvaillut (voin toki, jos haluat :D).

Mistä muuten päättelet, että olen nainen? Ihme heteronormatiivista ajattelua ;)

(Mutta kyllä mä olen nainen)

Vierailija
24/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomapäivää vietetty pyykkiä pesten ja kahvinkeitin puhdistettu. Pelasin ulkopelejä lasten kanssa. Illalla lähden ostoksille Koko perheen anssa. Ostoslistalla koulureppu, lastenhuoneen kattovalaisin, lastenhuoneen matto, toppiolkainyöoaita. Alkossa käyn ostamassa valkoviiniä huomiseksi. Lapset ulkona leikkimässä kavereiden kanssa. Aloitan päiväkahvilla terassilla. Ilma enteilee ukkosta.

Vierailija
25/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa

Vierailija
26/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kehtaisko mennä yksin terassille...

Kyllä sieltä seuraa saa!

Vierailija
27/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah kirjoitti:

Kunhan pääsen töistä niin koti on siivottu, grilliherkut varmaan jo varttia vaille valmiita ja sauna hyvää vauhtia lämpiämässä. Jääshampanjaa lasiin ja nauttimaan oman pihan rauhasta omalle terassille miehen kanssa. Ensin toki seksiä, saunan jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa yleensä vielä muutaman kerran uudelleen. <3 

usko jo se on samppanja ilman h:ta ja kahdella peellä

Vierailija
28/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu yhtään perjantailta. Nukuin viime yönä vain viisi tuntia ja on aika vetämätön olo. Ulkona satoi vettä ja nyt paistaa aurinko. Puistoon ei voi mennä istumaan, koska ruoho on märkää. Olen syönyt viime päivinä huonosti, joten voisi hakea varmaan kaupasta jotain naposteltavaa, jotta saisi energiaa. Varmaankin aika aikaisin nukkumaan, jotta saisi kunnon yöunet. Huomenna mahdollisesti illalla baariin jos on fiilistä. Ei tosin ole tällä hetkellä yhtään, eikä ollut viime viikonloppunakaan.

Taas kesä menee ohi ihan huomaamatta. 

Vierailija
29/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah kirjoitti:

Eli perus tylsä parisuhteessa olevan perjantai-ilta. Suhteen alussa kivaa, mutta edetessä hauskinta tuossa on se ruoka. 

Vierailija
30/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen koko valoisan ajan sitä, että miksi palstalla ei saa vastata kuuntelevansa Jyväskylän autokilpailuja radiosta selvinpäin.

Vierailija
31/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ajanvietteitä suurella osalla.

Vierailija
32/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää , että on ollut tosi tylsä kesä. Eilen yöllä satoi kaatamalla ja aamustakin pitkälle päivään. Nyt taas tuulee niin kovasti.

Vierailija
33/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään erikoista, koska töitä huomenna

Vierailija
34/35 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puran stressiä oluella. Sauna lämpiää ja uunissa lihamureke kypsymässä. Pöydältä löytyy sipsejä ja irtokarkkeja.

Makoilen jalat sohvalla, surffailen ja katson sivusilmällä telkkaria. Ihan kivaa on.

Vierailija
35/35 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wallah kirjoitti:

Eli perus tylsä parisuhteessa olevan perjantai-ilta. Suhteen alussa kivaa, mutta edetessä hauskinta tuossa on se ruoka. 

Niin no, määrittele "alku". Näillä on menty jo kohta pari vuotta. Lauantaisin mennään yleensä "ihmisten ilmoille", mutta työviikon jälkeen on mun mielestä kivempi ihan vaan himmailla kotona ja nauttia toistensa seurasta. <3 

Ja ainakaan toistaiseksi ruoka ei ole se paras osa iltaa :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän