Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin / typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin mieheen tai naiseen on syttynyt?

Vierailija
28.07.2017 |

Päinvastainen ketju oli oikein hauskaa luettavaa, onko tästä asetelmasta saatavissa yhtä mehukkaita juttuja?

Aloitan.

- tapa, jolla työkaveri nojaa pöytääni jalat suorana sai minut ajattelemaan häntä eroottisesti, vaikka tätä ennen ei ollut mitään värinää.

- cheerleader-status

- olin tutun tytön luona juhlissa, joihin saavuin melko myöhään. Kun vieraat alkoivat olla poistuneet hän vaihtoi päälleen puoleen reiteen yltävän yöpuvun. Siitä hetkestä alkaen olen miettinyt häntä aiempaa suuremmalla lämmöllä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin miehen lievään L-vikaan. Jäin kerran tuijottamaan hänen suutaan, kun hän puhui. Kieli meni suussa jotenkin seksikkäästi. Valitettavasti jutusta ei tullut mitään.

Vierailija
42/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni. Töissä asiakkaalla on aivan ihana ääni ja mukavat jutut, haluaisin tavata pelkän äänen perusteella.

Tuoksu on toinen. Hyvän tuoksuiset miehet on ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies ajoi ikäiselläni, hieman ruosteisella, letkeällä mersulla.

Emme olleet edes jutelleet toisillemme, kun makoillessaan sohvalla hän (sama tyyppi siis) teki minulle tilaa litistymällä selkänojaa vasten nousematta istumaan...siihen vain istuin selkä vatsaansa vasten ja hyvältä tuntui. :)

Vieläkin 12 vuotta myöhemmin se vatsa antaa minulle suurta lämpöä ja lohtua monissa tilanteissa, synnytyksissäkin on ollut paras kipulääke nojata päätä miehen vatsaan! :D

Toki miehestä paljastui sitten pian muutakin mikä vahvisti ihastumista mutta pienestä se alkoi.

Vierailija
44/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät siniset silmät, leveät hartiat ja Kajaanin murre pukkaa joskus puheessa esiin.

Vierailija
45/46 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten oli nainen junassa jolla oli valkoiset housut ja valkoinen villapaita. En tiedä mikä siinä oli, josko tuli semmoinen enkelimäinen olemus mieleen.

Vierailija
46/46 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa, jolla mies siirtää hiukset otsalta ylös kädellään, sai minut ihastumaan.