Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin / typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin mieheen tai naiseen on syttynyt?

Vierailija
28.07.2017 |

Päinvastainen ketju oli oikein hauskaa luettavaa, onko tästä asetelmasta saatavissa yhtä mehukkaita juttuja?

Aloitan.

- tapa, jolla työkaveri nojaa pöytääni jalat suorana sai minut ajattelemaan häntä eroottisesti, vaikka tätä ennen ei ollut mitään värinää.

- cheerleader-status

- olin tutun tytön luona juhlissa, joihin saavuin melko myöhään. Kun vieraat alkoivat olla poistuneet hän vaihtoi päälleen puoleen reiteen yltävän yöpuvun. Siitä hetkestä alkaen olen miettinyt häntä aiempaa suuremmalla lämmöllä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat naisella saa kyllä automaattisesti kiinnostuksen syttymään

Vierailija
2/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käveli ihanasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni. Hitto että voikin miehellä olla seksikäs ääni. Semmoinen laiskan vittumainen, oi ah.

Vierailija
4/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys. Olin nuorempana melkoinen kaunotar ja vieläpä sanavalmis, ja vientiä riitti. Miehet oli naurettavan helppoa kietoa pikkusormen ympärille. Se kävi ajan mittaan tylsäksi ja puuduttavaksi, kukaan ei tarjonnut haastetta vaan kaikki yrittivät päästä pöksyihin (en päästänyt). Pidin miehiä todella yksinkertaisina. Sitten kaveriporukan kautta tapasin tuon miehen. Ei ollut mitenkään komea edes, ihan tavallinen, lyhyt, vähän ylipainoinen. Kokeilin taas perinteisiä hurmaamiskeinojani (koska niin olin tehnyt aina), ja ne eivät tepsineetkään. Jätti minut kuin nallin kalliolle ja vaihtoi seuraa.

Olikin ensimmäinen, johon ihastuin.

Ei koskaan lämmennyt minulle :) Ja se onkin se syy, miksi vieläkin kunnioitan ja muistelen lämmöllä.

Vierailija
5/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ärsytti minua kärkkäillä mielipiteillään ja tuoksui pähkinöiltä.

Vierailija
6/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minae kirjoitti:

Mies käveli ihanasti.

Naisen juoksutyyli

Vierailija
7/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Back dimples, dimples of Venus. Naisella semmoiset kuopat selässä, lantion yläpuolella.

Kävelytyyli, erittäin tärkeä, kuten ryhtikin.

Vierailija
8/46 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ranteessa uskomattoman seksikäs kello.

9/46 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, ettei tämä ketju ole saanut samanlaista kannatusta, kuin alkuperäinen ketju. Itsellä ihastumisen syitä ovat olleet (eri miehiin) mm. Selkälihakset, hymy (ja suorat hampaat), silmät (ehdottomasti siniset), miten mies puhui lapsestaan ja viimeisimpänä huomasin tuntevani vetoa mieheen, jota en edes ole ajatellut seksuaalisella tavalla, kun näin hänen miettivän ja samalla pureskelevan silmälasien sankaa.

Vierailija
10/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori (n. 20-v), pidin kotonani illanvieton. Kun vasta yksi nuori mies oli tullut paikalle, kotoani paloi sulake, ja osa asunnosta meni pimeäksi. En tiennyt mitä tehdä (nykyään kyllä tietäisin) ja aloin panikoida. Mies meni mitään sanomatta sulakelaatikolle, ropelsi siellä aikansa, ja valot syttyivät taas!

Miehen kyky korjata sähköongelma teki hänestä vetävän silmissäni. Tätä ihastumista ei kyllä kestänyt kuin pari viikkoa.

Minusta on vetävää, jos mies osaa ratkaista ongelmia.

Vierailija
11/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli näin älypuhelinaikana näppäimin varustettu "älytön" matkapuhelin. Jos muuten on kuitenkin siististi pukeutunut ja normaalin oloinen, niin minä tulkitsen tuon niin, että tällä miehellä on äly päässä eikä puhelimessa, eikä ole mikään pinnallinen someorja.

Vierailija
12/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää että on erittäin varakas.

Sain kuulla että on mensan jäsen.

Kuulin että on työpaikan 'sonni'.

Kertoi että on isänsä on pappi.

Väsytystaistelulla, jatkoi ja jatkoi.

Vierailija
13/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikkeuksellisesti käymässä paikallisella "humanistiyliopistolla" ja ko paikka nyt vaan on täynnä stereotyyppisiä Uniikkeja Lumihiutaleita mitä naisopiskelijoihin tulee, habitus myös sen mukainen "yleishomssuinen" - rastatukkaa, tummaa vihreätä/ruskeaa pitkää hametta, villatakkia, inkapipoakin ja se kauhtunut olkalaukku.

Kävellessäni pääaulan portaiden ohi silmäkulmassa vilahti ympäristöstään poikkeava naisotus, kera maailman Täydellisimmän Perseen joka oli verhottu mustiin farkkuihin. Nappiniittirivikoriste perstaskujen yläpuolella keinahteli suorastaan hypnoottisesti. Tiukka valkoinen T-paita, sporttinen selkäreppu, lenkkarit. Hän näytti enemmän yläaste/lukiopimulta kuin yliopiston opiskelijalta.

Siltä askeleelta otin suorakulman portaita ylös tuon herkkuperseen lumoamana, kaffilan jonoon hänen peräänsä. Tikusta juttua tekemään jonossa, väenpaljouteen vedoten samaan pöytäänkin - treffit & vähän muutakin sain järkättyä.

Ja kaikki vain sen nappiniittirivin takia...

Vierailija
14/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse. Yksi hemmetin katse ja mä olin mennyttä naista. Nyt naimissa sen katseen takana olevan miehen kanssa. :D

Yhdellä miehellä on aivan ihana ääni. Ei olla koskaan nähty, vain puhuttu puhelimessa. Se on mun työpaikan yhden tavarantoimittajan yhteyshenkilö. Tarjoudun aina vapaaehtoiseksi kun sinne pitää soittaa. :D

Vierailija
15/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki sanomalehteä töissä ja pöydän alle oli potkinut kenkänsä hujan hajan. En tiedä mikä siinä niin viehätti, mutta yhdessä ollaan oltu 35 vuotta. Kyseessä siis nainen.

Vierailija
16/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika outo, mutta olin hieman katsellut jo erästä näpsäkän näköistä remonttimiestä meillä töissä, ja sitten satuin näkemään kun hänen t-paitansa helma nousi ja paljasti vatsan (kaveri siis nosti jtn tavaroita ylähyllylle), ja olisin voinut hypätä sänkyyn saman tien, näky oli niin kuuma. Eikä kyseesssä ollut edes mikään treenattu sixpack.

Vierailija
17/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän lihaksikkaat reidet (ei kuitenkaan mikään bodari😣), joiden päällä halusin ratsastaa.

Isot suklaasilmät

Vierailija
18/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen omaan pienin ja TYPERIN, raha. Aloin listaamaan miehen hyviä ja huonoja puolia ja tajusin että kaikki hyvä liittyy jollain tapaa omaisuuteen tai varakkuuteen, päätin jutun siihen. Ällöttää oikein itseänikin kun tajusin. 

Vierailija
19/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja, lisää!

Vierailija
20/46 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin mun tulevan kihlatun ensi kertaa krapulapäivänä. Hän kertoo aina, miten jäin hänen mieleensä :D Olin kasvissyöjä tuolloin ja tilattiin pizzaa kotiin. Asia nousi tietty esiin kun valittiin täytteitä. Mullepa tulikin joku ihan väärä pizza jossa oli reilusti kinkkua ja lähetti oli jo kaukana kun kämmi huomattiin. Hetken punnitsin ja sitten hotkin koko pizzan valtavalla ruokahalulla ja olin kuulemma tosi söpö. Tää on musta niiin outo, siis kun miehellä ei muuten ollut kasvissyöntiäni vastaan mitään :D