Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat kaupan lihapullat?

Vierailija
28.07.2017 |

Yleensä teen itse lihapullat, mutta tänään ajattelin kokkailla vähän lyhyemmän kautta. Mitkä ovat parhaimmat kaupan valmiit lihapullat?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinin mestarin lihapyöryköitä syödään meillä. On parhaita!

Vierailija
42/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tegdyt parhaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä Lidlin? Eikös siel oo monia?

Vierailija
44/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ruotsalaiset lihapullat.

Ikean lihapullat.

Vierailija
45/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapset eivät suostu syömään Ikean lihapullia. Roskiin meni. Kivikylästä tykkäävät.

Ikean lihapullissa onkin outo metallinen maku ja koostumus on jotenkin liian löllö.

Vierailija
46/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean pakastelihapullat ja Kivikylän.

Vierailija
47/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan lidlin halpoja lihapullia viikottain monta rasiaa. Lapset on ainakin tykänneet kun ovat tulleet mun luokse isäviikonloppuina

Meilläkin syödään usein Lidlin niitä halpoja lihapullia. Kun paistaa joko uunissa tai pannulla niin ovat oikeasti hyviä, vaikka joku varmaankin vinkuu kuinka Kivikylän lihapullat on parempia. Onhan ne hyviä joo, mutta nyt kun ruokien hinnat ovat nousseet, niin oli pakko siirtyä Lidlin lihapulliin.

Jos ei oo varaa ruokkia lapsiaan KUNNOLLA niin sitten pitää lopettaa se tupakan poltto ja alkoholin vetäminen

Vierailija
48/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne parhaat tulee perinteiselllä kermaviili/sipulitaikinalla pyöräytettynä.

Uuniin paistumaan ja hyvää on.

Vierailija
49/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikylän on hyviä. On kai kolmea erilaista. Snellmanin on tehty kunnon lihasta. Saisi vaan olla pippuria ja muitakin mausteita vähän enemmän.

Vierailija
50/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgisista syistä vastaan, että säilykepurkista löytyvät lihapullat kastikkeessa. Eihän noissa mitään terveellistä taida olla, mutta ne oli lapsena parasta ruokaa ikinä. Siksi syön välillä edelleenkin ja aina ne maistuvat.

Vierailija
51/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teivon lihan oli ainakin joskus tosi hyviä.

Vierailija
52/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivikylä käyttää natriumglutamaattia eli E 321-lisäainetta.

En osta enää.

Kääk! Loppui noiden osto!

Voisiko joku laittaa heikkonäköiselle tietoa mitä tuo lisäaine oikein on ja miten myrkyllistä.

Vierailija
53/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliä ennen söin, mutta kun rusahti pari kertaa jotku rustot tai jänteet suussa niin lopetin. Olen syönyt vain itsetehtyjä, mutta voisinpa kokeilla jotain valmistuotetta vaan ja ehkäpä ne Lidlin on parantunut niistä ajoista kun söin.

Vierailija
54/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean pullia tulin suosittelemaan. Ne on vaan niin hyviä.

Ikean pullissa on perunasosetta .

Vierailija
55/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan lidlin halpoja lihapullia viikottain monta rasiaa. Lapset on ainakin tykänneet kun ovat tulleet mun luokse isäviikonloppuina

Meilläkin syödään usein Lidlin niitä halpoja lihapullia. Kun paistaa joko uunissa tai pannulla niin ovat oikeasti hyviä, vaikka joku varmaankin vinkuu kuinka Kivikylän lihapullat on parempia. Onhan ne hyviä joo, mutta nyt kun ruokien hinnat ovat nousseet, niin oli pakko siirtyä Lidlin lihapulliin.

Jos ei oo varaa ruokkia lapsiaan KUNNOLLA niin sitten pitää lopettaa se tupakan poltto ja alkoholin vetäminen

Meillä ei kumpikaan ( ei mies, enkä minä) polteta tai juoda alkoholia. Kahvinkin juominen vähennettiin ruoan nousun yhteydessä. Syy miksi meillä ei ole nyt tässä oikein ollut rahaa on tuo SÄHKÖN nousu koska asumme vanhassa omakotitalossa joka vie sähköä ja paljon. Nyt lämmittäneet pönttöuuneja ym että toivottavasti seuraavan kuun sähkölasku olisi edes jotenkuten pienempi. Ja ei meillä noita lihapullia joka päivä edes syödä, mutta kerran viikossa. Teinit ovat ainakin tykänneet, vaikkakin pääsääntöisesti olemme nyt sitten kesän kalastaneet paljon, marjastaneet ja saaneet satoa kasvihuoneen kasveista joita mennyt pakkaseen ja säilöön.

Vierailija
56/61 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viikonloppuna testattua Snellmannin Kunnon Lihapullat ja ovatpa aivan hirveän makuisia.

Pannulla jo haisevat epämiellyttävälle. Maku on yksinkertaisesti huono. Koiranruokana ehkä pätevä tuote.

Vierailija
57/61 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian rustiikkiset lihapullat uusi löytöni ja erittäin maukkaita, liha% yli 90.

Snellmanin uudet lihapullat kakkosena ja Kivikylän kolmosena.

Itse tehdyt toki myös, laitan taikinaan aina hieman pekonia..

Vierailija
58/61 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snellmanin Kunnon Lihapullat ovat kyllä kaikkea muuta kuin kunnon lihapullia. Hyi. Kivikylää koriin ennemmin tai vaikka Ikeaa.

Vierailija
59/61 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HK mummon lihapullat

Olen samaa mieltä. Ostin paljon mainostettuja Kokkikartanon "kuin kotona tehtyjä" lihapullia, mutta ne olivat liian napakoita makuuni. Sen sijaan nämä HK:n Mummon lihapullat olivatkin maukas yllätys. En ehtinyt yhtään edes lämmittää, kun olivat niin hyviä kylmänäkin! Kuin kotitekoisia!

Vierailija
60/61 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

snellmannin ovat aivan mauttomia ihmettelen eikö niitä maisteta ennenkuin pistävät markkinoille.  kivikylän on hyviä myös ne gluteenittomat jotka saa samalla hinnalla.  sivumennen sanottuna myös kivikylän pizzat on hyviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme