Parhaat kaupan lihapullat?
Yleensä teen itse lihapullat, mutta tänään ajattelin kokkailla vähän lyhyemmän kautta. Mitkä ovat parhaimmat kaupan valmiit lihapullat?
Kommentit (61)
Lindströmin pullat. En muista firmaa.
Ikea iisisti parhain.
En tykkää enää kivikylästä, maku muuttu pistäväksi..
Sitten oli niitä cocktail pyöryköitä, meidän kaupat ei enää myy. Tiedä sitten loppuko valmistus.
Tölkkilihapullat! Niissähän on se kastikekin valmiina.
niitä HK jotka maksaa alle euron. Ne on oikeesti ihan helvetin hyviä. En oo muita maistanukkaa ku ei oo varaa vittu mihinkään.
Parsan pullat Valintatalosta ostin viimeksi ja hinta 2 e 400g
Jotain noita peruspullia jotka maksaa noin euron pussissa, olisiko ollut hk:n. Kunhan paistaa, maustaa sopivasti ja tekee hyvän tomaattimurskapohjaisen soosin niin ne on hyviä.
Evukla kirjoitti:
niitä HK jotka maksaa alle euron. Ne on oikeesti ihan helvetin hyviä. En oo muita maistanukkaa ku ei oo varaa vittu mihinkään.
Olen maistanut kutakuinkin kaikkia mitä normikaupoista löytyy, HKn ovat parhaat.
Evukla kirjoitti:
"HK-Scanin lihapullissa lihaa on seitsemän prosenttia."
Mistähän johtuu alhainen hinta... Jotenkin kornia, että tuotetta voi edes myydä nimellä LIHApulla. Pitäisi olla joku "lihalla maustettu teurasjätepyörylä".
Kokkoikartanon lihapullat on parhaat. Samat ainekset kuin kotitekoisissa, ei mitään e-koodeja.
Lidlin 1kg pakkauksessa myytävät ruotsalaiset.
Kaipa tiesit että Ikean lihapullat on alun perin turkkilaisia
Meidän lapset eivät suostu syömään Ikean lihapullia. Roskiin meni. Kivikylästä tykkäävät.
Harvoin syön jauheliharuokia, lihapullat teen itse. Saatan ostaa pari, kolme kertaa vuodessa valmiita, mutta vain Kivikylän j.pullia.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylä käyttää natriumglutamaattia eli E 321-lisäainetta.
En osta enää.
Kääk! Loppui noiden osto!
Yleensä etsin pakastealtaasta valmislihapullat ja katson mikä on lihaosuus lihapullissa.
Harvakseltaan ostelen joten merkki voi olla väärä, mutta olikohan finduksella lihapullat joissa lihan osuus oli siellä 80% hujakoilla
Ikean lihapullai ostan kun käyn ikeassa.
Eihän nämä ole yhtähyviä kuin itsetehdyt, mutta joskus tekee mieli toisten tekemään ruoka
Mä ostan lidlin halpoja lihapullia viikottain monta rasiaa. Lapset on ainakin tykänneet kun ovat tulleet mun luokse isäviikonloppuina
S-ryhmän tiskillä (sekä lämpö- että kylmätiskissä) on niitä isoja lihapullia, olisko Kokkikartanon? Ne on kyllä todella maukkaita.
Ikean lihapullat on omasta mielestäni parhaita. Mutta Kivikylän lihapullat on myös hyviä
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan lidlin halpoja lihapullia viikottain monta rasiaa. Lapset on ainakin tykänneet kun ovat tulleet mun luokse isäviikonloppuina
Meilläkin syödään usein Lidlin niitä halpoja lihapullia. Kun paistaa joko uunissa tai pannulla niin ovat oikeasti hyviä, vaikka joku varmaankin vinkuu kuinka Kivikylän lihapullat on parempia. Onhan ne hyviä joo, mutta nyt kun ruokien hinnat ovat nousseet, niin oli pakko siirtyä Lidlin lihapulliin.
Outo ajattelutapa sinulla. Miksi ei yksinelävän ihan yhtä lailla kannata ruokaa itse laittaa kuin perheellisenkin? Lihapullat on vieläpä hyvin helppo ja melko vaivaton ruoka tehdä ja sopii hyvin pakastettavaksi, joten sinkkukin voi tehdä reilummin kerralla.
Jos ei ehdi itse tehdä (on sitten sinkku tai perheellinen), niin Kivikylän tuotteita suosittelen.