Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat kaupan lihapullat?

Vierailija
28.07.2017 |

Yleensä teen itse lihapullat, mutta tänään ajattelin kokkailla vähän lyhyemmän kautta. Mitkä ovat parhaimmat kaupan valmiit lihapullat?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin ovat suolaisia makuuni kaikki eli teen kyllä itse perheelle aina. 

Mutta ymmärrän, ettei yksinelävän kannata sitä vaivaa nähdä.

Outo ajattelutapa sinulla. Miksi ei yksinelävän ihan yhtä lailla kannata ruokaa itse laittaa kuin perheellisenkin? Lihapullat on vieläpä hyvin helppo ja melko vaivaton ruoka tehdä ja sopii hyvin pakastettavaksi, joten sinkkukin voi tehdä reilummin kerralla.

Jos ei ehdi itse tehdä (on sitten sinkku tai perheellinen), niin Kivikylän tuotteita suosittelen.

Vierailija
22/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindströmin pullat. En muista firmaa.

Ikea iisisti parhain.

En tykkää enää kivikylästä, maku muuttu pistäväksi..

Sitten oli niitä cocktail pyöryköitä, meidän kaupat ei enää myy. Tiedä sitten loppuko valmistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkkilihapullat! Niissähän on se kastikekin valmiina.

Vierailija
24/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä HK jotka maksaa alle euron. Ne on oikeesti ihan helvetin hyviä. En oo muita maistanukkaa ku ei oo varaa vittu mihinkään.

Vierailija
25/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsan pullat  Valintatalosta ostin viimeksi ja hinta 2 e 400g

Vierailija
26/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain noita peruspullia jotka maksaa noin euron pussissa, olisiko ollut hk:n. Kunhan paistaa, maustaa sopivasti ja tekee hyvän tomaattimurskapohjaisen soosin niin ne on hyviä. 

Vierailija
27/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evukla kirjoitti:

niitä HK jotka maksaa alle euron. Ne on oikeesti ihan helvetin hyviä. En oo muita maistanukkaa ku ei oo varaa vittu mihinkään.

Olen maistanut kutakuinkin kaikkia mitä normikaupoista löytyy, HKn ovat parhaat.

Vierailija
28/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evukla kirjoitti:

"HK-Scanin lihapullissa lihaa on seitsemän prosenttia."

Mistähän johtuu alhainen hinta... Jotenkin kornia, että tuotetta voi edes myydä nimellä LIHApulla. Pitäisi olla joku "lihalla maustettu teurasjätepyörylä".

Vierailija
29/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkoikartanon lihapullat on parhaat. Samat ainekset kuin kotitekoisissa, ei mitään e-koodeja.

Vierailija
30/61 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin 1kg pakkauksessa myytävät ruotsalaiset.

Vierailija
31/61 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tiesit että Ikean lihapullat on alun perin turkkilaisia

Vierailija
32/61 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hk

Vierailija
33/61 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset eivät suostu syömään Ikean lihapullia. Roskiin meni. Kivikylästä tykkäävät.

Vierailija
34/61 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin syön jauheliharuokia, lihapullat teen itse. Saatan ostaa pari, kolme kertaa vuodessa valmiita, mutta vain Kivikylän j.pullia.

Vierailija
35/61 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikylä käyttää natriumglutamaattia eli E 321-lisäainetta.

En osta enää.

Kääk! Loppui noiden osto!

Vierailija
36/61 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä etsin pakastealtaasta valmislihapullat ja katson mikä on lihaosuus lihapullissa.

Harvakseltaan ostelen joten merkki voi olla väärä, mutta olikohan finduksella lihapullat joissa lihan osuus oli siellä 80% hujakoilla

Ikean lihapullai ostan kun käyn ikeassa.

Eihän nämä ole yhtähyviä kuin itsetehdyt, mutta joskus tekee mieli toisten tekemään ruoka

Vierailija
37/61 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan lidlin halpoja lihapullia viikottain monta rasiaa. Lapset on ainakin tykänneet kun ovat tulleet mun luokse isäviikonloppuina

Vierailija
38/61 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän tiskillä (sekä lämpö- että kylmätiskissä) on niitä isoja lihapullia, olisko Kokkikartanon? Ne on kyllä todella maukkaita.

Vierailija
39/61 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lihapullat on omasta mielestäni parhaita. Mutta Kivikylän lihapullat on myös hyviä

Vierailija
40/61 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan lidlin halpoja lihapullia viikottain monta rasiaa. Lapset on ainakin tykänneet kun ovat tulleet mun luokse isäviikonloppuina

Meilläkin syödään usein Lidlin niitä halpoja lihapullia. Kun paistaa joko uunissa tai pannulla niin ovat oikeasti hyviä, vaikka joku varmaankin vinkuu kuinka Kivikylän lihapullat on parempia. Onhan ne hyviä joo, mutta nyt kun ruokien hinnat ovat nousseet, niin oli pakko siirtyä Lidlin lihapulliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän