Roikkuvat tissit neuvoja kaivataan!
Minulla on siis koko aikuisikäni ollut suurehkot rinnat vaikka olen normaalipainoinen.. nyt raskaana ollessani rinnat senkun kasvavat ja varmaan imetyksen alkaessa ne räjähtävät! Tissini ahistavat minua kovasti.. mikään ei tunnu istuvan päälle ja ilman rintsikoita on ihan hirveää olla!! Lisäksi kun rintani eivät ole mitenkään terhakat.. vaan roikkuvat isot läpyskät niin mitä niille voisi tehä?!? Auttakaa.. En jaksa jos tissit tästä vielä paisuvat ja roikkuvat kohta maassa ilman liivejä.. nyt kuppikoko on E90 ja tuntuu että en kohta mahu nuihinkaan :(
Kommentit (11)
Olisi liian radikaalia sanoa että tapa ittes niin kehotan vain syrjäytymään jonkin syrjäkylän pieneen kerrostaloyksiöön. Sinua ei tarvita enää siinä kaikki! Elämä on nuoria ja kauniita varten. Eri asia sitten miehillä joiden mieli pysyy nuorena ikuisesti ja viehätysvoima vain paranee vanhetessa
En laita kuvia enkä ole sinkku. Lähinnä kiinnostaisi onko jollaki samaa ongelmaa ja onko esim treenillä saanu tissit kuriin vai miten? En tajua miksi ihmiset hehkuttaa isoja tissejä?! Pelkkää harmia ainaki mulle vaan tuoneet.. mies tykkää mutta siinäpä se. Ja eniten vituttaa se kun ei voi ilman liivejä olla normaalisti kokoajan vaan aattelee että onpa kiva ku roikkuu nuo tissit tuossa ja huoh EN JAKSA t Ap
Pääsisipä edes kerran elämässä sänkyyn isotissisen naisen kanssa.
Mee kysyy josko ne vois pienennysleikkaa?
Vuosi imetyksen lopetuksesta ja näet miksi tissit ovat muuttuneet.
Mulle kelpaisi nainen jättitisseillä,pitäisin niitä hyvänä,hieroisin kipeitä hartioita,käyttäisin salilla ym.
Minimizer -liivit pienentää kuppikokoa. Mulla sama koko kuin sulla ja vaikka laihduin aika lailla kuppikoko ei pienentynyt juurikaan. Itse yritän vaan kestää ja kesällä laitan vauvatalkkia rintojen alle
Mitä kuvittelet että voit niille tehdä itse? Kirurgi on ainut ospte jos asia oikeasti häiritsee.
Pudota painoa tai mene kirurgin luo. Nuo ovat ne kaksi oikeasti toimivaa keinoa. Tai sitten voit vain ulista palstalla, sekin on yksi vaihtoehto.
Olipa kyllä niin asiallisia kommentteja että terve! Kiitos vaan paljon avusta t Ap
Laita kuva niin katsotaan mitä niille voi tehdä.