Kuvaile millaiset vaatteet on ylläsi juuri nyt
Ja seuraava koittaa arvata ikäsi, ammattisi ja lasten lukumäärän!
Tällainen ketju on ollut täällä joskus jo aiemminkin, aloitetaan uusi!
Aloitan: Hiukseni ovat tummat ja pitkät korkealla ponnarilla, päälläni on valkoinen kesämekko ja ruskeat sandaalit.
Kommentit (85)
Oikein sensuellit mustat muotoilevat alushousut; sellaiset vallan seksikkäät tisseistä polviin ulottuvat.
Hiuksissa juuri punainen väri vaikuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa, polvien alapuolelle ulottuva Minni-yöpaita, hiukset vielä märät, juuri tulin saunasta.
Opettaja, 27-vuotias, ei lapsia. Olet vanhempiesi luona.
Nyt ei ihan osunut. Ikää melkein tuplasti enemmän, lapsiakin on, vanhemmat asuu muualla.
Beiget kapeat housut, kirjava tunika, musta puuvillaneule, huivi kaulassa, mustat tukisukat ja kiilakantaiset avokkaat. Pitkälle yölennolle lähdössä.
Täällä on enemmän asuvalintojensa esittelijöitä kuin niitä joiden pitäisi edellistä arvioida.
Kaikista asuista riippumatta siis heitän kaikille arvioni: olette 0-100 vuotiaita, töissä, työtön, opiskelija tai eläkeläinen. Tykkäätte pyöriä av:lla ja somessa, mielellään oma naama ja perse etusijalla
Vierailija kirjoitti:
Beiget kapeat housut, kirjava tunika, musta puuvillaneule, huivi kaulassa, mustat tukisukat ja kiilakantaiset avokkaat. Pitkälle yölennolle lähdössä.
Arvaan, että olet noin viisikymppinen ja töissä Kelassa.
Itsellä yllä harmaa toppi (ei rintaliivejä, koska olen kotona) ja violetit ohuet ja mukavat housut. Hiukset nutturalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä yllä harmaa toppi (ei rintaliivejä, koska olen kotona) ja violetit ohuet ja mukavat housut. Hiukset nutturalla.
Unohdin arvata lastesi lukumäärän, eli jatkan vielä. Arvaan, että sinulla on kaksi aikuista lasta.
Vaaleat suorat pellavahousut. Valkoinen löysästimitoitettu valkoinen puuvillapaita.
No ei.:D
Ihan on mustat miesten boxerit jalassa. Yläosa on kyllä "hieno". Laadukas luonnonvalkoinen T-paita, jossa mustia poikkiraitoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat suorat pellavahousut. Valkoinen löysästimitoitettu valkoinen puuvillapaita.
No ei.:D
Ihan on mustat miesten boxerit jalassa. Yläosa on kyllä "hieno". Laadukas luonnonvalkoinen T-paita, jossa mustia poikkiraitoja. :)
Niin ja minä olen siis nainen. :)
Vaalea kihara tukka auki.
Päällä valkonen hihaton toppi, harmaat verkkarit ja jaloissa musta-valkoraidalliset villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on enemmän asuvalintojensa esittelijöitä kuin niitä joiden pitäisi edellistä arvioida.
Kaikista asuista riippumatta siis heitän kaikille arvioni: olette 0-100 vuotiaita, töissä, työtön, opiskelija tai eläkeläinen. Tykkäätte pyöriä av:lla ja somessa, mielellään oma naama ja perse etusijalla
Puolipitkä vaalea polkka. Intianpuuvillainen ohut hihaton kotimekko, pienet nilkkasukat ja alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Puolipitkä vaalea polkka. Intianpuuvillainen ohut hihaton kotimekko, pienet nilkkasukat ja alushousut.
Ikä 35, ammatti joku opettaja tai konttorirotta, lapsia 3?
Minulla on vaaleista farkuista melkein polviin asti katkotut shortsit, valkoinen t-paita jossa jotain perus mustaa floridaprinttiä, sekä alushousut ja rintsikat jotka kyllä otan kohta pois.
tonttuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä 35, ammatti joku opettaja tai konttorirotta, lapsia 3?
Minulla on vaaleista farkuista melkein polviin asti katkotut shortsit, valkoinen t-paita jossa jotain perus mustaa floridaprinttiä, sekä alushousut ja rintsikat jotka kyllä otan kohta pois.
Ikä 26-30, tekniikan tai teollisuuden parissa, yksi tai ehkä kaksi poikaa?
Valkoinen polvipituinen mekko, kera tummansinisten raitojen ja pitsin sekä ballerinat. Tummanruskeat hiukset on ponnarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin arvata lastesi lukumäärän, eli jatkan vielä. Arvaan, että sinulla on kaksi aikuista lasta.
Ikä meni oikein, lapsia on kolme (aikuisia) enkä ole työelämässä.
Sinä olet kolmikymppinen, ei lapsua ja töissä mainosalalla?
Pitkät hiukset niskassa nutturalla, ylipitkiksi kasvaneet otsahiukset kahdella pinnillä vetäisty pois silmiltä. Vaatetuksena valkoinen pitkähihainen trikoopaita ja tummansiniset hiemat "kulutusefektiset" farkut, ei sukkia.
Käyttäjä15502 kirjoitti:
Valkoinen polvipituinen mekko, kera tummansinisten raitojen ja pitsin sekä ballerinat. Tummanruskeat hiukset on ponnarilla.
Ikää 30, kaksi alle kouluikäistä lasta. Työskentelet kaupanalalla, mutta olet nyt hoitovapaalla
Tummansiniset faijakalsarit, mustat sukat joissa sinisiä ja valkoisia raitoja, musta t-paita.