Kuvaile millaiset vaatteet on ylläsi juuri nyt
Ja seuraava koittaa arvata ikäsi, ammattisi ja lasten lukumäärän!
Tällainen ketju on ollut täällä joskus jo aiemminkin, aloitetaan uusi!
Aloitan: Hiukseni ovat tummat ja pitkät korkealla ponnarilla, päälläni on valkoinen kesämekko ja ruskeat sandaalit.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Takapuolipituinen tukka, khakihousut ja mustat sukat. Ei paitaa.
Olet ihana metsuriadonis, 35v lapsia sinulla on 3, alakouluikäisiä. Naiset ihastelevat sinua kun kuljet kaupungilla
Punaset pillifarkut, harmaa collegepaita, blondit hiukset tiukalla ponnarilla eikä meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Punaset pillifarkut, harmaa collegepaita, blondit hiukset tiukalla ponnarilla eikä meikkiä.
Olet nuori urheiluopistoa käyvä himoliikkuja.
Ruudullinen aurinkohattu, tummansininen printtipaita, harmaat collegehousut ja valkoiset sukat tekstillä I♡mum
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikivanhat Ze-Zen farkkucaprit ja musta t-paita. Hiukset lyhyet tummanruskeat, hyvin leikatut, siistit.
Mies, 40v olet työtön ja elät sosiaalipummina. Viikonloppuisin alko maistuu ja pyörittelet naisia, mistä syystä sinulla on lehtolapsia joista et ehkä edes itse tiedä. Siististi leikattu tukkasi on siisti ehkä vain omasta mielestäsi
Pikkasen ohi. Olen 71 vuotias eläkeläinen ja nainen. Ja hiukseni ovat kyllä siistit, enkä ole sosiaalipummi, elän kyllä eläkkeelläni.
Vaaleanharmaat collegeshortsit, vaaleanharmaa hihaton t-paita, valkoiset varrettomat sukat. Lyhyehköt vaaleat hiukset. Samsung Galaxy s8+ ja juomana Nocco Focus Cola.
Viininpunainen trikonen maksimekko. Tukka sotkuisella nutturalla niskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takapuolipituinen tukka, khakihousut ja mustat sukat. Ei paitaa.
Olet ihana metsuriadonis, 35v lapsia sinulla on 3, alakouluikäisiä. Naiset ihastelevat sinua kun kuljet kaupungilla
Aika hyvin - olen 160cm 95kg lapseton nelikymppinen. Moottorisaha pysyy kourassa ja ihme kyllä - kerään katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinivalkoraidallinen toppi ja stringit. Tukka on punainen ja ponihännällä.
45-v , toimistohommissa.
Itsellä urheilushortsit ja toppi, päällä batman-huppari. Hiukset lyhyet, ei voi laittaa kiinni. #lomalla.
Olet 27-vuotias kahden lapsen äiti, sosiaali- tai hoitoalalla.
Itselläni on musta jättimekko, mustat caprimittaiset urheilutrikoot, valkoiset puuvillaiset alushousut. Tukka auki ja pitkänä, ei meikkiä.
Veikkaan n. 30 v nainen, kemisti.
hiukset puolipitkät ruskeat, joihin tehty kampaajalla vaaleita raitoja, hiukset ovat ylhäällä puoliponnarilla. Päällä vaalea lila melko tiukka t-paita, jossa kuva ja tekstiä "cabana ...". Tummanharmaat collegehousut. Victoria secret pikkarit (mustat) ja violetit rintsikat. Olen kotona ja rento lomapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Viininpunainen v aukkoinen tpaita, siniset ruutushortsit ja valkoiset kengät.
Olet 55-vuotias kaljuuntuva mahakas setä golfkentällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat caprit, musta-valkoinen vaakaraitainen tunika, vaaleat matalat sandaalit. Vaalea pitkähkö tukka ponihännällä. Aurinkolasit.
Kolmikymppinen ekonomi lomalla. 1 lapsi.
Hyvin arvattu.Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen alasti, hiukset ovat auki
Olet nelikymppinen taiteilija, yhden lapsen etävanhempi. Naisoletettu, vaikka et itse haluaisikaan tulla sukupuolitetuksi.
Harmaa, polvien alapuolelle ulottuva Minni-yöpaita, hiukset vielä märät, juuri tulin saunasta.
Vierailija kirjoitti:
Viininpunainen trikonen maksimekko. Tukka sotkuisella nutturalla niskassa.
Olet 32-vuotias akateemisesti koulutettu, joka vieläkin etsii sitä ominta alaansa. Sinulla on yksi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa, polvien alapuolelle ulottuva Minni-yöpaita, hiukset vielä märät, juuri tulin saunasta.
Opettaja, 27-vuotias, ei lapsia. Olet vanhempiesi luona.
Itsellä valkoinen t-paitamekko ja valkoiset pikkarit, ei liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja, 27-vuotias, ei lapsia. Olet vanhempiesi luona.
Itsellä valkoinen t-paitamekko ja valkoiset pikkarit, ei liivejä.
Olet 42-vuotias keittäjä. 7 lasta. Asut Vantaan Hakunilassa.
Rantatunika, crocsit, lindexin kalsarit
Harmaa pitkä, ohutolkaiminen toppi. Tummanruskeat hiukset sotkunutturalla pään päällä.
38-v, mies, insinööri