Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä nimestä Sanni tai Senni??
27.07.2017 |
Ollaan mietitty Sannia tai Senniä nimeksi tytölle. Mitäs mieltä??
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minusta molemmat nättejä. En kuitenkaan omalle lapselle antaisi. Sanni ehkä hieman mukavampi nimi.