Paula Vesalan uusi mies
Seiskan kannessa oli että joku näyttelijä. Kuka?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kuin Jenni Vartiaisella: keski-ikäistyvällä naisella kova tarve yrittää esittää nuorta ja viriiliä hankkimalla 7-10v nuoremmat poikaystävät. Tämäkään juttu ei montaa kuukautta kestä.
Jenni vaihtoi vanhempaan ja tulos vauva.
Muutenhan hänellä olisi ollut kaksi vauvaa.Joutui vaihtamaan koska Elias Kaskinen ei kyennyt muuhun kuin "pelkkään hiplailuun" kuten Turvasana-biisissä sanotaan.
Mitenhän Jenni selittää Turvasana biisinsä lapselleen. Isä ja äiti tekivät sinut tälläisessä leikissä x. Oksettavaa.
Olenkohan jäänyt jostain hyvin olennaisesta paitsi, kun en pysty muistamaan, että omat vanhempani olisivat koskaan kovin yksiyiskohtaisesti kertoneet millaisen "leikin" seurauksena minut on laitettu alulle... Je tai mitä kertoo minusta se, että en edes ole asiasta ni-in kiinnostunut, että olisin tajunnut itse kysyä asiaa.
Yliopisto-opiskelija
Miksi nelikymppinen Vesala tekee lastenlauluja? "Voit kysyy, kysyy, kysyy, kysyy mua ulos tänään." Lyriikat, sävelkulku ja laulutapa lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
about 7 vuotta nuorempi.
Arvasinkin, että piti saada joku toinen pikkupoika Laurin tilalle. Joutsenet jäätyy ja loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kuin Jenni Vartiaisella: keski-ikäistyvällä naisella kova tarve yrittää esittää nuorta ja viriiliä hankkimalla 7-10v nuoremmat poikaystävät. Tämäkään juttu ei montaa kuukautta kestä.
No höpö höpö! Mä en ole todellakaan hakenut itselleni nuorempaa poikaystävää mutta niin vai tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Samuli E. jäi?
Samuli sai tarpeeseen ja syöksyi sitten seuraavan kohteen kimppuun. Vesalan saadakseen heitti ystävänsä Louhimiehen bussin alle.
Ei ole Matti, kun tällä ei ole tatskoja käsissä