Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukuttaa nyt vauvaa perhepedissa?????? Kylla se vauvan paikka on omassa sangyssa, niin saa vanhemmatkin nukkua rauhassa! Minusta on jotenkin sairasta, etta kaikki kersat vaan samaa

Vierailija
01.04.2006 |

sänkyyn nukkumaan? HEI HALOO?????

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi nukkua omissa sängyissään!

Vierailija
2/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhemmat saa nukkua yönsä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta???En oikein ymmärrä sua mitä sairasta siinä on?Kerro meille!!

Vierailija
4/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen ihanampaa kuin tuhiseva nyytti tai taapero viekussa. Mies voi vaikka siirtyä toiseen huoneeseen ennenkuin lapsi.

Vierailija
5/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieressä, tai siis ovat menneet omaan sänkyyn nukkumaan ja yösyötön jälkeen olen ollut niin laiska että olen antanut lapsen jäädä viereen nukkumaan... noin puolen vuoden ikäisenä on se unohdettu ja nukuttu omassa sängyssä.

Vierailija
6/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin haluaa. Kai se sit morsmaikkunsa vie omaan sänkyyn.

Vierailija
7/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ku on vieres ni tissi suuhun ja voin ite jatkaa nukkumista eikä tarvi alkaa syötön jälkeen nosteleen mihinkään sit ku täytää yx ni muuttaa omaan sänkyyn

Vierailija
8/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silleen, mies vaan muualle nukkuu että kersat mahtuu viereen! ei onnistus meillä. kertokaa miksi miehen pitää siirtyä muualle omasta sängystä? siirtykää itte patjalle sen vauvan kanssa. mikä sen mukavampaa kun nukkua oman miehen kainalossa.

Vierailija
9/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepetiläiset on jotenki samanlaista porukkaa,siltä ne superäiditkin tunnistaan... ;)

Vierailija
10/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyöty on siinä, että kaikki saavat nukutuksi.

Voiko oikeasti olla jollain noin suppea ajatusmaailma.

Vierailija
11/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 lasta ja kaikki ovat maksimissaan syöneet 2krt/yö ehkä ekat 2-3kk ja sen jälkeen korkeintaan 1krt/yö sinne saakka, kunnes ovat alkaneet saada kiinteitä.

Onpa todellinen vaiva hakea vauva viereen 1-2krt/yö!

Juu, ja nyt alkaa tulla palautetta, että mutta kun meidän vauva syö 30min. välein. Se on ihan teidän oma ongelma. Syöttäkää ne kerralla kunnolla ja tankatkaa illalla täyteen. Ihan tavallinen maalaisjärjen käyttö on sallittua! Vauva tekee juuri niin kuin on tottunut. Siinähän sitten imetätte 1h välein kunnes vauva on 1.5v.

Vierailija
12/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsi 3v, eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut.

Vierailija
13/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi mitä se sinua liikuttaa jos tahdon että yöt sujuvat helpommin meiltä kaikilta?

Vierailija:

Onpa todellinen vaiva hakea vauva viereen 1-2krt/yö!

Vierailija
14/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hirveä teko!! Nyt niistä tulee ryöväreitä ja raiskaajia. Luusereita koko sakista. Voi minua...mitenhän nyt muutkin sanoo...

Vierailija
15/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa pieni lapsi omaan huoneeseen nukkumaan, säälittää kauheasti sellaiset lapset!

Ei mitään turvallisuuden tunnetta, kylmästi pois vain, että vanhemmat saa nukkua rauhassa...PS: Oisko kannattanut jättää lapset tekemättä? (Oisitte sitten tosiaan saaneet nukkua rauhassa?)

Vierailija
16/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän lapsella on turvallinen ja ihana olo. Mitä outoa te siinä näette?

Oma lapsi siirtyi noin 7kk iässä kyllä omaan sänkyyn kun pelkäsin hänen putoavan parisängystä, muuten olisi kyllä saanut nukkua vieressä. Läheisyys miehen kanssa oli ihan tervetullutta, mutta kyllä läheisyys lapsen kanssa on tuhat kertaa tärkeämpää, hän on sentään maailmassa " yksin" koska ei ymmärrä juuri mistään mitään - vain äiti ja isä turvana. Miksi pitäisi yöksi erottaa omaan sänkyyn, jos äiti ja isä nukkuvat hyvin hänen vieressään??

En oikein ymmärrä...

Vierailija
17/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te halua nukkua oman miehenne vieressä? luulen ettäperhepedissä nukkuvilla on aika ankea suhde.

Vierailija
18/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei musta ole mitenkään " sairasta" nukuttaa perhepedissä, mutta meille parempi vaihtoehto nukuttaa omassa sängyssään. Olen molempien kahden lapseni kohdalla yrittänyt nukkua vauva kainalossa. Mutta kohdallani tunnen vauvankin kohdalla paremmaksi, että hän nukkuu omassa sängyssään. Mä nukun joko tosi huonosti tai sitten vaivun niin umpisikeään uneen, että pelkään vauvan jäävän alle tai tukehtuvani tissiin. Tai kun röyhtäytän häntä vatsani päällä, nukahdettuani unohdan hänet sinne ja hän putoaa sängystä... tms.

Ja huvittavinta tässä keskustelussa nyt on se, että jotkut perhepedissä nukuttavat yrittävät kerätä irtopisteitään moittimalla toisia kun vanhemmat työntävät lapsensa omiin sänkyihin, jotta saavat nukkua rauhassa. Onko hyvän äidin tehtävänä etsiä tapa nukkua, jossa hän nukkuu mahdollisimman huonosti? Sillä osa perhepedin kannattajista nukkuu paremmin perhepedissä kun vauvan syödessä voi itse samalla nukkua???

Vierailija:

Ei mitään turvallisuuden tunnetta, kylmästi pois vain, että vanhemmat saa nukkua rauhassa...PS: Oisko kannattanut jättää lapset tekemättä? (Oisitte sitten tosiaan saaneet nukkua rauhassa?)

Vierailija
19/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe turvattomuuden tunnetta

Vierailija
20/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitenkään sairaaksi luokittelis meidän perhettä. Jos haluan miehen viereen nukkumaan siirryn lapsen ja miehen väliin.

Musta on ainakin ihanaa kun pieni tuhisee kainalossa. <3 -> pitäkööt kuka tahansa sairaana.