Rumin kohta kropassanne? Vain YKSI ja se pahin, kiitos!
Tajusin eilen illalla kuinka hemmetin rumat polvet minulla on.
Polvilumpioni ovat isommat kuin melkein kaksimetrisellä miehelläni.
Sääreni ovat pitkät ja hoikat, polven kohta järkyttävän leveä ja reisi on taas pitkä ja hoikka.
Olen yli kolmekymppinen ja tajusin vasta nyt, joten olipas tosi pitkät piuhat...
Onko muita rumapolvisia vai löytyykö joku vielä omituisempi rumuuspaikka?
Jokohan esteettinen kirurgia yltää polviin asti?
Kommentit (61)
Puuttuva vyötärö. Mikään vaate ei istu ja näytän läskiltä.
En voi valita pahinta joten vastaan sen ainoan hyvän eli pitkät ja paksut hiukset. Kaikki muu on pielessä ja pahasti kaksoisleuasta ja parista puuttuvasta hampaasta lähtien.
N38 159/82
Käsivarret. Sellaista oikein paksua karjalaista matamityyliä muuten hoikassa varressa. Äitinikin aina kommentoi noista "läskeistä". Inhottavaa, varsinkin kun sairastin välissä vuosia anoreksiaakin. Käytän pitkiä hihoja kesälläkin.
Huono iho, rasvoittuu helposti, tulee finnejä ja hormoninäppyjä huolellisesta hoidosta huolimatta..
Niin ja muhkuraiset/selluliittiset reidet
Olen vasta parikymppinen
Hirveä syvä ryppy kulmien välissä, enkä ole vielä edes 40 v. 😞
Korkea otsa. Olispa kiva kun voisi kammata hiukset taaksepäin muttei viitsi kun pitää sitä edes vähän koittaa piilottaa hiuksilla.
Tissit, jotka epämuodostuneet kehityshäiriön takia. Ei naurata, kun aina joutunut elämään roikkutissien kanssa.
Olen mies mutta omistan ison perseen. Siis ison, ei lihavaa. Mutta ruma se on. Eikä sopivia housuja löydä millään.
Rintani ovat b-kuppikokoa, terävät, ei ollenkaan pyöreät ja nännit sojottavat sivuille.
Pitkä, noita-akkamainen kyömynenä :(
nih kirjoitti:
Tajusin eilen illalla kuinka hemmetin rumat polvet minulla on.
Polvilumpioni ovat isommat kuin melkein kaksimetrisellä miehelläni.
Sääreni ovat pitkät ja hoikat, polven kohta järkyttävän leveä ja reisi on taas pitkä ja hoikka.
Olen yli kolmekymppinen ja tajusin vasta nyt, joten olipas tosi pitkät piuhat...Onko muita rumapolvisia vai löytyykö joku vielä omituisempi rumuuspaikka?
Jokohan esteettinen kirurgia yltää polviin asti?
Mulla myös rumat polvet ! En viitsi niitä paljaana esitellä. Tiukkoja housuja kuitenkin pidän, eikä ne housun alta häiritsevästi " ponkota"
Kauttaaltaan punainen,siis punainen naama ja vaikka olen aikuinen mies,ni parta ei kasva,että korpee ja rajusti.Luullaan juopox
Vierailija kirjoitti:
Genitaalialueeni ei kestä päivänvaloa. Ruma kuin mikä. Valtavan paksu ja kipeäkin suonikohju toisessa häpyhuulessa aina peräaukkoon saakka. Tuli aivan viereen jumalatonta synnytyksen aiheuttamaa repeämää, huonosti arpeutunutta sellaista. Jopa lääkäri huudahti, kun sen näki.
Vaikka muutakin valittamista löytyisi, on tämä sen joka on aina mielessäni.
Anteeksi, mutta tuo samomasi : Jopa lääkäri huudahti... oli hauska ;D
Erittäin huonot hampaat(7-kpl.)muuten komeaksi kehuttu mies.
Olkapäähäni muodostunut punainen arpeutuma / kasvain. Siihen jäi ruven jäljiltä kolo kun nypin ja sitten siihen kasvoi punanen läntti. Kaikki aina kysyy "mikä sul tos on", tosi kiva. Kävin vieläpä leikkauttamassa sen pois viimekesänä, mutta se kasvoi takaisin isompana! Olkoot, ei se niin kauheasti häiritse.
Jättimäinen perse