Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumin kohta kropassanne? Vain YKSI ja se pahin, kiitos!

nih
26.07.2017 |

Tajusin eilen illalla kuinka hemmetin rumat polvet minulla on.
Polvilumpioni ovat isommat kuin melkein kaksimetrisellä miehelläni.
Sääreni ovat pitkät ja hoikat, polven kohta järkyttävän leveä ja reisi on taas pitkä ja hoikka.
Olen yli kolmekymppinen ja tajusin vasta nyt, joten olipas tosi pitkät piuhat...

Onko muita rumapolvisia vai löytyykö joku vielä omituisempi rumuuspaikka?

Jokohan esteettinen kirurgia yltää polviin asti?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkavarret. Monilla muilla on ylipainoisenakin ihan kauniit käsivarret, mutta mulla on kamalat tukevat läskikäsivarret, varsinkin olkapäästä kyynerpäähän muhkuraiset ja paksut... voi yäk. Ei voi kuvitellakaan pitävänsä toppia. Pidän paitoja, joiden hihat ulottuu kyynerpäihin myös kesähelteillä :(

Vierailija
22/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä. Kärjessä kamala pikkupottu, kovasti tekisi mieli mennä leikkaukseen. Muitakin vikoja kyllä löytyy puolelta ja toiselta mutta kamalin on tuo iso pottunenä jota ei voi mitenkään piilottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi olis kertoa se yksi mihin on tyytyväinen, vaikka senkin miettimiseen pitäis aikaa käyttää. Kun en ole mihinkään itsessäni tyytyväinen.

Siksi pyysinkin vain yhtä asiaa, koska jotkut vaativat liikaa itseltään.

Olin siis ihan tyytyväinen itseeni kokonaisuutena eiliseen saakka. Maattiin miehen kanssa sohvalla jalat ristissä ja kiinnitin huomiota hänen polviinsa ja sitten omiini. Ainahan sitä jotain pientä muka tyytymättömyyden aihetta on ja suurimpaan osaan niistä löytyy ihan kotikonstit, mutta polvia ei taida mikään pelastaa. Niitä ei ainakaan voi treenata söpömmiksi.

Rumat polvethan eivät ole eiliseen asti vaikuttaneet mitenkään elämääni, mutta vastedes ehkä pukeudun vähän pidempiin hameisiin.

Ja törkeille kommentoijille vielä sen verran, että ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä olette aloituksesta. Voisitte mennä joitain muita aloituksia kommentoimaan. Minua kiinnostaa löytää muita, joilla on yhtä mitätön itseinhon aihe.

Vierailija
24/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäläski, joka on ja pysyy vaikka olisin hoikassakin kunnossa. Nyt läskissä kunnossa se on aivan sietämätön.

Mullakin. Juoksen ja treenaan ja mitään ei tapahdu. Näen jatkuvasti itseäni selvästi painavampia naisia, joilla on silti ihonmyötäiset vaatteet, koska heillä on tasainen ja kiinteä kroppa.

No, ei kai tässä muu auta kuin yrittää ja jatkaa terveellistä syömistä ja liikkumista, mutta tiukassa on.

Vierailija
25/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polviläskit.

Sellaiset pahkurat polvien sisäpuolella. Ne oli mulla kun olin hoikka ja edelleen kun olen normaalipainoinen. En muista tuliko lapsuuden ratsastusharrastuksesta vai mistä

Tuo on varmaan sama mitä minulla! Polven kohdalla nimenomaan lisämassa vaikka muuten on ihan ohuet kintut!

Vierailija
26/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkavarret. Monilla muilla on ylipainoisenakin ihan kauniit käsivarret, mutta mulla on kamalat tukevat läskikäsivarret, varsinkin olkapäästä kyynerpäähän muhkuraiset ja paksut... voi yäk. Ei voi kuvitellakaan pitävänsä toppia. Pidän paitoja, joiden hihat ulottuu kyynerpäihin myös kesähelteillä :(

Jep. Mulla on selluliittiä tasan yhdessä paikassa - olkavarsissa o.O. Miksi??!!? Ei puhettakaan että ikinä voisin pitää kaunista hihatonta toppia tai mekkoa..

Vierailija
27/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse! Olematon, littana ja sivuilla sellaiset kolot,mikä vielä korostaa perseettömyyttä. Kovasti yritän treenata, jos joskus saisi pyöreän ja muodokkaan pyllyn

Mullakin on noi kolot... Miksei vois olla semmoinen sydämenmuotoinen beba. Treenaan kans mut hidasta on. Tsemppiä!

Vierailija
28/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit roikkuu. Vaan minkä teet. Ei ole rahaa leikkaukseen.

Vierailija
29/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jenkkakahvat/"hip dips" vaikka olen hoikka. Ärsyttää.

Vierailija
30/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulva. Mulla on ruskeanharmaa iso kukkakaali jalkojen välissä. Herättää ihmetystä jopa uimahallin saunassa. Paljon on muutakin, mihin en ole tyytyväinen, mutta tuo on se ykkönen. Nythän uutisoidaan kauheasti alapäiden kauneusleikkauksista, mutta en itse sellaiseen uskalla lähteä, koska pelkään kipuja, ja on kokemusta ihan terveydellisistä leikkauksista jotka johtivat komplikaatioihin. Onneksi mies ainakin väittää, että tunne on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Myöntää siis, että ruma on.

Vierailija
31/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuva maha

Vierailija
32/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot, pitkät ja leveät räpyläjalat, kaupan päälle vaivaisenluut kokoa peukalonpäät. Kiva käyttää miesten tennareita kun naisten kengät on liian kapeita -,- tai jos leveyssuunnasta mahtuu, niin sitten kärjessä on hurja määrä tyhjää tilaa, josta seuraa instant hessu hopo-efekti mittasuhteisiin.

Vierailija
33/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut viime vuosina nilkat turvoksissa. Siis todella turvoksissa, ei mitään pientä nestekertymää. Sydän on tutkittu ja se on kunnossa, mutta turvotus on ja pysyy. Myös jalkaterät ovat turvoksissa ja sopivien kenkien löytäminen on haastavaa. En voi kuvitellakaan, että pitäisin hametta tai capreja.

Yksi juttu, mikä omassa miehessä menee ihan hukkaan on just polvet. Ne on niin nätit, että misseilläkin näkee rumempia. Mies on perinyt ne äidiltään. Anopilla on niin kauniit jalat, että vielä yli 8-kymppisenä hän pystyisi käyttämään minihametta. Kateeksi käy.

Vierailija
34/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen alla oleva makkara joka ei lähde millään.

Vierailija
35/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi pitää valita niin hampaat.

Piti arpoa hampaiden ja vatsan välillä.

Vierailija
36/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi olis kertoa se yksi mihin on tyytyväinen, vaikka senkin miettimiseen pitäis aikaa käyttää. Kun en ole mihinkään itsessäni tyytyväinen.

Sama omallakin kohdalla. Olen vain ruma kasa virheitä, jossa ei ole esteettisesti mitään miellyttävää. Haluaisin kuolla pois, koska olen muutenkin täysin turha ihminen. 

Vierailija
37/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet ja lyhyet hiukset. Ovat vielä kuivat ja kaksihaaraiset.

Vierailija
38/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaalialueeni ei kestä päivänvaloa. Ruma kuin mikä. Valtavan paksu ja kipeäkin suonikohju toisessa häpyhuulessa aina peräaukkoon saakka. Tuli aivan viereen jumalatonta synnytyksen aiheuttamaa repeämää, huonosti arpeutunutta sellaista. Jopa lääkäri huudahti, kun sen näki. 

Vaikka muutakin valittamista löytyisi, on tämä sen joka on aina mielessäni.

Vierailija
39/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt silmäpussit, joita ei muuten ollut ennen kesälomaa...

Vierailija
40/61 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohtani on näköjään niin ruma, ettei sitä voi edes julkaista vaikka ihan fiksusti asian julki toin :(