Rumin kohta kropassanne? Vain YKSI ja se pahin, kiitos!
Tajusin eilen illalla kuinka hemmetin rumat polvet minulla on.
Polvilumpioni ovat isommat kuin melkein kaksimetrisellä miehelläni.
Sääreni ovat pitkät ja hoikat, polven kohta järkyttävän leveä ja reisi on taas pitkä ja hoikka.
Olen yli kolmekymppinen ja tajusin vasta nyt, joten olipas tosi pitkät piuhat...
Onko muita rumapolvisia vai löytyykö joku vielä omituisempi rumuuspaikka?
Jokohan esteettinen kirurgia yltää polviin asti?
Kommentit (61)
Ap oikeen kiittelee, että saisi ihmiset näkemään itsensä rumina - edes jostain kohdasta.
Tämä on vasta tuleva operaatio, mitä välttelen, mutta vastaan jo nyt, että hymy.
Olen vasta parikymppinen, ja yksi hammas on tulehtunut juurien välistä niin, että sitä ei voi hoitaa. Ainoa vaihtoehto siis poisto. Mulla ei oo tällä hetkellä varaa implanttiin, joten hymy tulee olemaan laatua puuttuva hammas.. että kuin paljon vituttaa.
Olen tyytyväinen kroppaani ja kasvoihini.
Bikinialue; näppylää sisäänkasvaneiden karvojen takia tai vaihtoehtoisesti ne mustat karvat, jos ei ajele tai epiloi. Joskus olisi haaveena mennä laserointiin, jotta pääsee tästäkin bropleemasta. Edes murrosiässä tulleet "raskausarvet" reisissä ja peffan sivussa eivät häiritse näin paljoa. Ylipainokaan ei enään häiritse, koska sekin on saatu laskusuhdanteeseen ruokavaliolla ja liikunnalla.
Otsa! Kaiken kaikkiaan tunnen itseni silti kauniiksi.
Helpompi olis kertoa se yksi mihin on tyytyväinen, vaikka senkin miettimiseen pitäis aikaa käyttää. Kun en ole mihinkään itsessäni tyytyväinen.
Kyllä se tonne takapuoliosastolle menee. Liian iso. Tosin siitä olen kyllä eniten kropassani saanut kehuja... Itse en tykkää, vaan saisi olla pienempi. Nuorena ja hoikkanakin se oli jo iso...
Nenä! Iso ja rumanmuotoinen.
Iän (ja treenin!) myötä olen oppinut pitämään jopa vatsastani ja rinnoistani. Sääret ja peppu mulla on aina olleet nätit.
Polviläskit.
Sellaiset pahkurat polvien sisäpuolella. Ne oli mulla kun olin hoikka ja edelleen kun olen normaalipainoinen. En muista tuliko lapsuuden ratsastusharrastuksesta vai mistä
Jalkaterät tarkemmin sanoen varpaat, mitkä on todella pitkät. Ehkä pari senttiä pidemmät kuin muilla keskimäärin. Ihan kuin niissä olisi ollut jotain liikakasvua.
Perse! Olematon, littana ja sivuilla sellaiset kolot,mikä vielä korostaa perseettömyyttä. Kovasti yritän treenata, jos joskus saisi pyöreän ja muodokkaan pyllyn
Otsa. Ihan hirveä. Kulmakarvoista hiusrajaan n 7-8cm ja ohimoihin 9-10cm. Vituttaa suorastaan oma molopäidyys. M27
Selkäläski, joka on ja pysyy vaikka olisin hoikassakin kunnossa. Nyt läskissä kunnossa se on aivan sietämätön.
Leuanalunen, jossa on laihdutuksen jäljiltä jäänyt ryppyinen heltta. VIHAAN sitä sydämeni pohjasta, eikä sitä voi edes piilottaa mitenkään :(