Kuinka tärkeää miehelle on naisen ulkonäkö?
Kommentit (33)
Väittäisin, että se on hieman tärkeämpää miehille kuin naisille, keskimäärin. Ihan biologiasta johtuen. Mutta eroja tietysti on yksilöiden välillä miten paljon se merkitsee. Parisuhteen pituuden mukaan ulkonäön merkitys vähenee.
Vierailija kirjoitti:
#1, ellei ole tarpeeksi nätti/sopusuhtainen, niin millään muulla ei ole merkitystä. Se mikä on tarpeeksi nätti on katsojan silmässä.
Tämä on totta sekä miehille että naisille. Ulkonäkö on ensimmäinen kynnys, ja siten tärkein. Suurin osa naisista ei tule ikinä myöntämään tätä, edes itselleen.
Musta tuntuu että huoliteltu yleisilme on tärkeämpää kuin ns. klassinen kauneus. Olen itse vajaa 10 kg ylipainoinen, mutta huolehdin ulkonäöstäni erittäin hyvin (ehostus, vaatteet, hiukset, kynnet). Ei ole tarvinnut miehen hävetä, vaikka itse onkin nuori, lihaksikas komistus. Muistaa joka päivä kehua, kuinka kaunis olen.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on hyvät (lue isot) tissit, niin seisoo, mutta pienitissisen kanssa joutuu väellä ja vängällä hakemaan sen seisokin muualta. (eikä se aina onnistu)
Sinkkumies
Ot, mutta milloin potenssiongelmista on tullut miehille tällainen ylpeilyn aihe? Mun mielestäni tuo on säälittävää. Sama kuin nämä "charmantit setämiehet", jotka leuhkivat sillä että heillä ei seiso kuin nuorien naisten kanssa. Jee, potenssini on huono, onpa tosiaan mainostamisen arvoinen asia.
Mulla on aika pienet tissit (B), mutta eipä ole yhdeltäkään mieheltä jäänyt stondis saamatta niiden takia, päin vastoin. Eli jotain vikaahan sussa siis varmaankin on, mutta saahan niitä pillereitä lääkäristä.
En ihmettele sitä, että olet sinkku.
Se vaihtelee miehestä mieheen. Jotkut haluaa edustusvaimon, toiset ovat kuunnelleet sitä laulua, if you want to be happy, marry a woman uglier than you. Siinä on perää.
Itselleni kropalla ja liikuntapainotteisellä elämällä on suurin merkitys. Karrikoiden, jos kroppa on kuin Anna Nyströmillä, naama voi olla vaikka Quasimodon. Toisinpäin ei toimi. Plussana ei vaadi leikkauksia tai kilon pakkelia, vaan terveellisen ruokavalion ja paljon kyykkyjä. Nekin terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Se vaihtelee miehestä mieheen. Jotkut haluaa edustusvaimon, toiset ovat kuunnelleet sitä laulua, if you want to be happy, marry a woman uglier than you. Siinä on perää.
Itselleni kropalla ja liikuntapainotteisellä elämällä on suurin merkitys. Karrikoiden, jos kroppa on kuin Anna Nyströmillä, naama voi olla vaikka Quasimodon. Toisinpäin ei toimi. Plussana ei vaadi leikkauksia tai kilon pakkelia, vaan terveellisen ruokavalion ja paljon kyykkyjä. Nekin terveellisiä.
Moni muukin mies on kanssasi samaa mieltä.
Naisten elämä on helppoa kun miesten eniten haluamaan asiaan voi itse vaikuttaa.
Miehenä taas et voi tehdä mitään sille jos sulla on ruma naama tai pieni penis tai korkea ääni.
Ulkonäköön ihastutaan, luonnevikoihin rakastutaan.
Kaunis = terve = lisääntymiskykyinen naaras. Muulla ei ole väliä, koska kaikki naiset ovat hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on hyvät (lue isot) tissit, niin seisoo, mutta pienitissisen kanssa joutuu väellä ja vängällä hakemaan sen seisokin muualta. (eikä se aina onnistu)
Sinkkumies
Ot, mutta milloin potenssiongelmista on tullut miehille tällainen ylpeilyn aihe? Mun mielestäni tuo on säälittävää. Sama kuin nämä "charmantit setämiehet", jotka leuhkivat sillä että heillä ei seiso kuin nuorien naisten kanssa. Jee, potenssini on huono, onpa tosiaan mainostamisen arvoinen asia.
Mulla on aika pienet tissit (B), mutta eipä ole yhdeltäkään mieheltä jäänyt stondis saamatta niiden takia, päin vastoin. Eli jotain vikaahan sussa siis varmaankin on, mutta saahan niitä pillereitä lääkäristä.
Se ettei halua naida kaikkia vitunkantotelineitä, voi olla yllätys monelle naiselle.
Mutta ihan oikeesti, ei kaikkia naisia haluttais nussia.
Väittäisin, että se on hieman tärkeämpää miehille kuin naisille, keskimäärin. Ihan biologiasta johtuen. Mutta eroja tietysti on yksilöiden välillä miten paljon se merkitsee. Parisuhteen pituuden mukaan ulkonäön merkitys vähenee.
Ihanaa aina tuo "biologiasta johtuen". Miehet pettää, koska biologia. Miehet on pinnallisia, koska biologia. Paitsi tietenkin oman ulkonäkönsä suhteen, koska biologia. Miehet ei osaa tehdä kotitöitä, ovat väkivaltaisia, eivätkä osaa olla kiltisti luokassa, koska biologia. Lista jatkuu loputtomiin.
Mitään kovin vakuuttavia teteellisiä todisteita näille väitteille ei ole. Tiedän, koska olen biologi. Ja hyvä ettei ole, koska muuten ehdottaisin että alamme seuloa pois poikasikiöitä. Mitä tuollaisella roskasakilla tekee, joka ei mihinkään pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ot vastauskin.
Leuhkiminen ja ylpeily on aina typerää, ja typerys semmoista tekee.
Mutta jos tuo on potenssiongelma, niin sehän sitten koskee kaikkia, ja kaikkien kanssa? Vai onko se vaan potenssiongelma, jos raja tulee eri kohdassa vastaan, kuin sinä haluaisit sen tulevan?
Onko miehellä siis potenssiongelma, jos ei seiso ihan jokaisen naisen kohdalla?
Ja onko naisella potenssiongelma, kosteusongelma, jos ei kostu ihan jokaisen miehen kanssa?
Tarkalleen ottaen se on ihan helevetin tärkeää.
Ei tarvitse olla semmoinen, tarvitsee vaan näyttää semmoiselta...