Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kysellaan etta onko miehenne tyytyvaisia lihaviin? ei kai se mies olis ees alkujaan ollut kiinnostunut jos ei lihavista tykkais?

Vierailija
01.04.2006 |

tarkotan siis nyt niitä jotka aina olleet lihavia, minä en ole koskaan ollut mikään laiheliini. silloin kun miehen kanssa tavattiin olin 170cm/72kg omasta mielestäni lihava/pyöreä.

nyt tullut raskauden myötä muutama kilo lisää ja muutenkin muodoltani olen muuttunut, tarkotus on koko ajan laihduttaa/kiinteyttää niin että 75kg pääsis tai ainakin vanhoihin vaatteisiin.

Ei mellä ainakaan mies ole koskaan valittanut, joskus sanonut että kun sais vatsaa vähän pienemmäksi ja se kyllä tulee tapahtumaan jahka saan nuo raskauden aikaiset kilot tästä pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valittaa, kun vaimo lihoo vuosien varrella.

Vierailija
2/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömään oikeastaan mitään muutamaan kuukauteen, oksensin monta kertaa päivässä kun oli niin paha olla. ja sitten lopulta menin lääkäriin ja

sain masennuslääkkeet. niiden syömistä jatkan vieläkin ja muutama vuosi on kulunut... ja ne lääkkeet lisäsivät ainakin mun ruokahalua ihan kamalasti huomaamatta ja uudet e-pillerit myös turvottivat. nyt olen siitä lihonut kaksi-kolme vaatekokoa, enkä edes tiedä kuinka paljon painan. olen yrittänyt laihduttaa jopa personal trainerin avulla, mutta ei onnistunut... en vaan laihdu. ehkä kun jätän masennuslääkkeet pois... oikeastaan kukaan ystävistäni ei tiedä tästä, eikä töissäkään, koska en halua masenetuneen mainetta, se ei mun alalla olis hyväksi :) joten vaan vituttaa kun tietää, että johtuu vamaankin lääkkeestä, mut muut vaan ihmettelee kuinka oon lihonut niin paljon... antakaa ihmisten olla sen painoisia kun ovat, ei jokainen pullukka tietää varmasti itse olevansa pullukka.

t.172cm vaatekoko 42/44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän otti minua lihavamman naisen joka kuulemma oli tyytyväinen itseensä.

Löysin uuden poikaystävän juuri siinä ollessani lhoikimmillani kokoa 36/38 ja nyt vaikka olen lihonut, hän ei ole millänsäkään, rakastaa mua ja sanoo kuinka ihana ja kaunis mä olen. mä olen ainoa jolla on ikinä ollut ongelmia painoni kanssa. kenelläkään miehellä ei ole koskaan ollut valitettavaa, eikä miesten seurasta ole ollut koskaan puutetta olen sitten painanut 58 tai 80 kiloa.

Vierailija
4/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole saaneet hoikkaa naista ja ovat joutuneet tyytymään norsuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme