Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasa mappeja, joissa opiskelun ajoilta materiaalia - Roskiin vai säilöön?

Vierailija
25.07.2017 |

Mielipiteitä puolesta ja vastaan otetaan vastaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiivistin vain kaikkein kiinnostavimmat tutkimukset, lopputyöt ja esseet yksiin kansiin. Loput poltin seremoniallisesti iloisessa roihussa. Oli terapeuttista. 😀

22/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukku alle ja kuuta kiertävälle radalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tallella kaikki opiskeluaikojen muistiinpanot. Kaikki.

Tarvitsen niitä useamman kerran viikossa. Olen 54-vuotias ja valmistumisesta on 29 vuotta.

Vierailija
24/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. Nehän on jo tehtävänsä tehneet ja vievät turhaa tilaa. Enemmän ne hyödyttävät polttolaitoksen arinalla lämmittäen koteja kaukolämmöllä. Nykyään on harvoja ne alat jossa opiskeluaikainen tieto on kuranttia viiden vuoden kuluttua.

Vierailija
25/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan heitä pois näitä vaivalla kasattuja laskuharjoitusteni ratkaisuja, ei niitä saa enää helpolla oikein mistään, jos sattuisi tarvitsemaan. Ja eivät nämä vanhene, kun kyse on esim. fysiikasta ja matematiikasta. Kovalevylle skannattuna ne eivät vie myöskään kirjahyllytilaa.

T. Lidl-mies.

Vierailija
26/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolellinen, parempi ihminen on täällä ainoa, jolla on järkeä päässään.

Vierailija
27/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hillonnut kaapissa paria mappia 25 vuotta. Ei ole pelkkää tekstiä vaan esim. piirroksia. Ei ole siis kuin tunnearvoa.

Tästä tuli mieleen, että minusta oli lapsena ihanaa tutkia äitini opintomateriaaleja 50-luvulta, mutta hän opiskelikin silloin käsityön opettajaksi ja oli jotain konkreettisia harjoituksia siellä mapin lehdillä.

Vierailija
28/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tuo 19 puhuu. Väitätkö, että omaiseni ovat jollain lailla jälkeenjääneitä ? Se on törkeä loukkaus.

Vierailija
29/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. Itse säilytin kymmeniä vuosia. Heitin pois enkä ole katunut. Parhaat asiat jäävät mieleenkin, eikä noita kuitenkaan tullut koskaan selailtua.

Vierailija
30/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolellinen, parempi ihminen kirjoitti:

Minulla on tallella kaikki opiskeluaikojen muistiinpanot. Kaikki.

Tarvitsen niitä useamman kerran viikossa. Olen 54-vuotias ja valmistumisesta on 29 vuotta.

Tämä on ylevin puheenvuoro, jonka olen elämäni aikanalukenut. Ja olen lukenut paljon.

Vierailija
31/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärinä tarvitsen työssäni monia muistiinpanojani.

Vierailija
32/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on oikeassa. Kaikki muistiinpanot kannattaa säästää.

Vierailija
33/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tuo 19 puhuu. Väitätkö, että omaiseni ovat jollain lailla jälkeenjääneitä ? Se on törkeä loukkaus.

19 voisi hiukan selittää törkeitä puheitaan.

Vierailija
34/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. Just siivosin itse liki 20 v vanhat kirjat ja paperit kaikki menemään. Kertaakaan en ollut avannut koko lootaa, jossa ne oli säilöttynä.

Vierailija
35/36 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ammattiosaamista tulee päivittää jatkuvasti. Perusjutut pitää löytyä selkärangasta ja lihasmuistista. Ei siihen tarvita 20 vuotta vanhoja muistiinpanoja.

Vierailija
36/36 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ammattiosaamista tulee päivittää jatkuvasti. Perusjutut pitää löytyä selkärangasta ja lihasmuistista. Ei siihen tarvita 20 vuotta vanhoja muistiinpanoja.

Minäkin heitin muistiinpanot pois n. 20 v säilyttämisen jälkeen. Kertaakaan en ollut käyttänyt. Ensiksi lähti tietotekniikan muistiinpanot, joista ei todellakaan ollut enää muuta kuin hupikäyttöön (hieman asiat muuttuneet). Sitten katselin pääaineeni muistiinpanoja. Suuri osa oli itsestäänselvyyksiä, kaikkea sitä on pitänytkin opiskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä