Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasa mappeja, joissa opiskelun ajoilta materiaalia - Roskiin vai säilöön?

Vierailija
25.07.2017 |

Mielipiteitä puolesta ja vastaan otetaan vastaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. Et tee niillä enää mitään.

Vierailija
2/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin.

Säilytin omiani kymmenen vuotta valmistumisen jälkeen, että jos työelämässä haluaisin sitten tarkistaa jonkun tietyn kurssin aiheen tietoja. Sitten lopulta sen kymmenen vuoden päästä, pienempään asuntoon muuttaessa olin valmis heittämään roskiin nuo avaamattomat kansiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säilytin pienissä tiloissa isoa kasaa mappeja yms. paperia opiskeluajaltani. Kunnes totesin että vievät turhaa tilaa, ovat vanhentuneita. Vein kaikki isäni luokse ja poltin takassa.

Vierailija
4/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse säästin kyseisiä mappeja opiskeluajoilta noin 20 vuotta, kunnes totesin että on aika päästää irti ja heitin mapit roskiin.

en ole tarvinnut sen jälkeen mappeja mihinkään.

Vierailija
5/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos materiaali arvokasta, niin kannattaa skannata talteen kovalevylle digitaaliseen muotoon. Näitä skannereita löytyy, joihin voi laittaa nipun irtosivuja, ja se vetäisee 10-20 paperia kerralla.

T. Lidl-mies.

Vierailija
6/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin menee kuitenkin. Säilytin 10v ensin tarpeettomana.

Vierailija
7/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mulla on myös nuo mapit liki parikymmentä vuotta mukana matkanneet. Nyt kun suunnitteilla pienempään asuntoon muutto lapsen asettuessa omilleen niin harkitsen mitä niille tekisin.

Vierailija
8/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin, itse säilytin muutaman vuoden enkä kertaakaan tarvinnut.

Vierailija
9/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos materiaali arvokasta, niin kannattaa skannata talteen kovalevylle digitaaliseen muotoon. Näitä skannereita löytyy, joihin voi laittaa nipun irtosivuja, ja se vetäisee 10-20 paperia kerralla.

T. Lidl-mies.

hyvä vinkki!

Vierailija
10/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. Tieto vanhenee yllättävän nopeasti. Jos jotain tietoa tarvitsee tarkistaa, niin netistä tai kirjastosta löytyy.

Vierailija
11/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä niillä kai on tunnearvo, pala mun elämää ja historiaa. ps. kun kovalevyni särkyi, itkin.

Vierailija
12/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet opintojen jälkeen niitä lukenut? Noniin - roskiin siis

Vierailija
13/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. Itse maritin omani ja mitään en ole kaivannut.

Vierailija
14/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 vuotta säilytetty , en tiedä miksi, lainasin näitä joskus jollekin.

Vierailija
15/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko uusi av:lla? Täällä kaikki ovat sitä mieltä, ettei koskaan mitään saa säilyttää. Kuulemma kaikki on roskaa.

Minä taas säilytän kaiken.

Vierailija
16/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta säilytin. Ikinä en tarvinnut. Roskiin.

Vierailija
17/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varhaisimmat säästetyt eka luokalta. Ja ne on melkein 40 vuotta vanhoja.

Vierailija
18/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin vaan. Mun pitäis tehdä sama omille vanhoille luentomuistiinpanoille. Ihmettelen miksi ihmeessä niitä säästelen kun koskaan en niitä tule lukemaan. Mieluummin käytän aikani lukemalla ajankohtaista ammattikirjallisuutta kuin ikivanhoja luentopapereita kahlaten.

Vierailija
19/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko uusi av:lla? Täällä kaikki ovat sitä mieltä, ettei koskaan mitään saa säilyttää. Kuulemma kaikki on roskaa.

Jälkeenjääneet omaisesi heittävät ne roskiin heti kun sinusta aika jättää. En ymmärrä teitä kaiken säilyttäjiä. Vanhat jouukortit, pääsyliput sun muut, aivan käsittämätöntä. Jos nyt haluaa säästää, niin hyvä tapa on kuvata ne ja laittaa tietokoneelle. Esim. valokuvat. 

Vierailija
20/36 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkeenjääneet omaisesi heittävät ne roskiin heti kun sinusta aika jättää. En ymmärrä teitä kaiken säilyttäjiä. Vanhat jouukortit, pääsyliput sun muut, aivan käsittämätöntä. Jos nyt haluaa säästää, niin hyvä tapa on kuvata ne ja laittaa tietokoneelle. Esim. valokuvat. 

Mitä sitten? Siinähän heittävät. Jos nyt mitään omaisia siinä vaiheessa enää on elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi