Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe on mökillä, minä yksin kaupungissa ja huomenna on vapaapäivä. Miten hyödyntäisit vapaaillan?

Vierailija
25.07.2017 |

Siivoanko ja silitänkö? Nappaanko salaatin ja punkkua ja katson leffoja Netflixistä? Nukunko koko illan? Katson vähän telkkua ja siivoan?

Ja juu, bilettämään en lähde, joten mitä tekisitte, jos olisitte vapaalla KOTONA.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiliksen mukaan, sulla oli jo tossa ehdotuksia, joita ite tekisin. Just sitä mitä huvittaa, vaikka kalsakännit, kun ei oo kukaan paheksumassa.

Vierailija
2/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan siivoamaan rupea. Alkaisiko sun mies vastaavassa tilanteessa? Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaisin, kävisin lenkillä, menisin leffaan ja ulos syömään...

Vierailija
4/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan vähän siivoaisin, sen verran, että kehtaan ottaa sitä punkkua ja loikoa lopun iltaa. Ja siivoaisin huomenna loppuun ; )

Vierailija
5/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain hyvää kaupasta tai tee itse. Katso telkkaa, jos huvittaa. Älä suunnittele mitään etukäteen. Mut älä nyt ainakaan siivoa tai silitä, ota rennosti tämä ilta.

Mukavaa iltaa!

Vierailija
6/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan vähän siivoaisin, sen verran, että kehtaan ottaa sitä punkkua ja loikoa lopun iltaa. Ja siivoaisin huomenna loppuun ; )

Kiitos kaikille, tuon ylläolevan valitsin. Siivosin vessan ja kylppärin ja kohta silitän pyykkiläjän pois samalla kun katson puutarhaohjelmaa.

Nyt istun ja syön salaattia ja juon punkkua...

Vierailija
7/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukkuisin tai löhöisin kirjaa lukien sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä