Perhe on mökillä, minä yksin kaupungissa ja huomenna on vapaapäivä. Miten hyödyntäisit vapaaillan?
Siivoanko ja silitänkö? Nappaanko salaatin ja punkkua ja katson leffoja Netflixistä? Nukunko koko illan? Katson vähän telkkua ja siivoan?
Ja juu, bilettämään en lähde, joten mitä tekisitte, jos olisitte vapaalla KOTONA.
Kommentit (7)
Älä nyt ainakaan siivoamaan rupea. Alkaisiko sun mies vastaavassa tilanteessa? Tuskin.
Siivoaisin, kävisin lenkillä, menisin leffaan ja ulos syömään...
Mä varmaan vähän siivoaisin, sen verran, että kehtaan ottaa sitä punkkua ja loikoa lopun iltaa. Ja siivoaisin huomenna loppuun ; )
Osta jotain hyvää kaupasta tai tee itse. Katso telkkaa, jos huvittaa. Älä suunnittele mitään etukäteen. Mut älä nyt ainakaan siivoa tai silitä, ota rennosti tämä ilta.
Mukavaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan vähän siivoaisin, sen verran, että kehtaan ottaa sitä punkkua ja loikoa lopun iltaa. Ja siivoaisin huomenna loppuun ; )
Kiitos kaikille, tuon ylläolevan valitsin. Siivosin vessan ja kylppärin ja kohta silitän pyykkiläjän pois samalla kun katson puutarhaohjelmaa.
Nyt istun ja syön salaattia ja juon punkkua...
Minä nukkuisin tai löhöisin kirjaa lukien sängyssä.
Fiiliksen mukaan, sulla oli jo tossa ehdotuksia, joita ite tekisin. Just sitä mitä huvittaa, vaikka kalsakännit, kun ei oo kukaan paheksumassa.