Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas riita miehen kanssa somesta

Vierailija
25.07.2017 |

Oletteko puolisonne kanssa sopineet sääntöjä some käyttäytymiseen vai onko ollut vääntöä? Mieheni on erittäin huomion kipeä ja laittaa jatkuvalla syötöllä paidottomia treenikuviaan faceen ja muutenkin tykkää jatkuvalla syötöllä kaikkien muijien kuvista siellä..Itse ajattelen että kun olen parisuhteessa, moinen huomion kalastelu on vähän mautonta ja ei minulla ole tarvetta tykätä joka hepun kuvasta siellä.. Tämä asia ärsyttää minua. Miten asian voisi ratkaista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä lisätä että kun minä laitoin uuden profiilikuvan niin mies ei edes tykännyt siitä, mutta hänellä on tiettyjä kavereita (naisia) jonka kaikista kuvista hän tykkää.Minusta tämä on loukkaavaa käytöstä.AP

Vierailija
2/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on selkeästi jännämies, pidä kiinni tuosta namupalasta kynsin hampain. Ei tule tylsää hetkeä, koko ajan pientä draamaa ja sitä ihanaa epävarmuuden tunnetta, että kelpaanko minä, olenko miehen arvoinen.

Vierailija
4/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mies ilmoitti että hän ei aio tuota facetykkäilyä lopettaa, vaan tykkää haluamistaan kuvista, olivat ne sitten miehiä tai naisia. No siitä sitten vaan, kyllä minäkin sitten teen mitä huvittaa. Ap

Vierailija
5/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole tarvinnut vääntää tuollaisestakaan asiasta. Meidän molempien somen käyttö on hyvin maltillista. Harvoin laitetaan kuvia, eikä kumpikaan ikinä laita mitään tyrkkykuvia. Tykkäillään mistä milloinkin itseä huvittaa. Lähinnä naureskellaan kun miehen seinälle ilmestyy kaikenmaailman heruttelijoiden kuvia, koska muutamat miehen tutut tykkäilevät niistä. Mies yleensä selaa vaan nopeasti ohi, kiinnittämättä niihin huomiota.

Ymmärrän kyllä ap:n harmistuksen. Onhan tuo miehen toiminta mautonta ja naurettavaa, mutta toisaalta aikuinen mies saa käyttää somea haluamallaan tavalla. Ap itse on miehensä valinnut.

Vierailija
6/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mies ilmoitti että hän ei aio tuota facetykkäilyä lopettaa, vaan tykkää haluamistaan kuvista, olivat ne sitten miehiä tai naisia. No siitä sitten vaan, kyllä minäkin sitten teen mitä huvittaa. Ap

Etkö sitten tähän asti ole saanut tykkäillä kenestä ja mistä huvittaa? 

Mutta miehesi käytös on kyllä lapsellista.

Vierailija
7/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hän minulle varsinkin alkuvaiheessa kiukutellut jostain tykkäyksistä. Nykyään en näe tarpeelliseksi tykkäillä kaikkien sinkkujäbien kuvista. Olenkin miehelleni sanonut että tuntuu meillä olevan eri säännöt.Sitä hän ei tietenkään myönnä.AP

Vierailija
8/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas vaihtaisit aikuiseen mieheen.

Vierailija
9/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospas vaihtaisit aikuiseen mieheen.

Juuri näin, sellaiseen joka ei tuhlaa aikaansa jossakin sosialistisessa mediassa.

Ja lopeta itsekin tuollaisten joutavuuksien käyttö.

Vierailija
10/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte kaiken tuon? Ei minulla ole aavistustakaan, kenen kuvista ja missä mieheni on tykännyt . Hänellä on omat ajatuksensa, minulla omani.

Vierailija
11/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme mieheni kanssa yleensä tykkää toistemme kuvista. Tuntuisi lähinnä hassulta, olemmehan me tiiviisti muutenkin yhdessä.

Olemme toki aikuisia ihmisiä, emmekä yleensä postaile mitään omakuvia. Vaan enemmänkin tilanteista ja paikoista. Ja tykkäilemme kavereiden kuvista sukupuolesta riippumatta. Enkä minä edes tiedä, mistä mies tykkää, eiväthän ne minulle näy.

Vierailija
12/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika kummallista, vähän niin kuin ei olisi oikeasti sitoutunut suhteeseensa vaan jatkaa sinkkutyyppistä vapauttaan tehdä mitä tahansa.

Vierailija
13/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on hän minulle varsinkin alkuvaiheessa kiukutellut jostain tykkäyksistä. Nykyään en näe tarpeelliseksi tykkäillä kaikkien sinkkujäbien kuvista. Olenkin miehelleni sanonut että tuntuu meillä olevan eri säännöt.Sitä hän ei tietenkään myönnä.AP

No jos tilanne on tuo, niin sitten tietysti laitat kaikenmaailman hunksit seurantaan, ja tykkäilet kaikkien tuttujen ja tuntemattomien komistusten kuvista. Jos mies kiukuttelee kysyt, että edelleenkö on sitä mieltä että molemmilla pätevät samat säännöt?

Itse kyllä ottaisin asian reilusti puheeksi, ja kysyisin että miltä hänestä tuntuisi jos laittelisit itsestäsi toplesskuvia nettiin, ja tykkäilisit kaikkien muiden miesten kuvista paitsi hänen? Eikö tuntuisi yhtään ikävältä, koska sinusta ainakin tuntuu. Jos mies ei ymmärtäisi, eikä välittäisi tunteistasi, miettisin vakavasti kannattaako tuollaisen urpon kanssa ylipäätään seurustella.

Vierailija
14/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan degeneraatio on valmis.

Oksensin.

Vierailija
15/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get. Ö. Laif.

Vierailija
16/20 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaa narsismiin tuo omien kuvien someen pommittaminen.

Vierailija
17/20 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisin tämän asian nyt niin että poistin oman fb-tilin. Tykkäilköön siellä.äijä rauhassa kuvistaan.seuraavaksi voi olla että poistan myös tuon miehen elämästäni ja hankin aikuistunutta seuraa.AP

Vierailija
18/20 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepas lapsellisia. Mua ei kiinnosta mistä kuvista mieheni siellä tykkäilee, ja mäkin tykkäilen kaikesta mistä itse tykkään. Olisi tosi typerää siitä saada riita aikaiseksi.. "hei mä näin ku tykkäsit tosta videosta, missä vähäpukeinen nainen mukana, nyt pidän viikon mykkäkoulun!!!!111" joo ei.

Toki paidattomien kuvien lisääminen on mielestäni lapsellista.

Vierailija
19/20 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Ryhdikkäitä ajatuksia ja toimia sinulta (viesti 17).

Vierailija
20/20 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka ette tiedä mistä miehenne tykkäilee: yleesnsä nämä herutuskuvat ovat julkisia(jotta mahdollisimman paljon tuodaan itseään esille) joka siis tarkoittaa sitä että miehen tykkäämä herutuskuva tulee seinällesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme