Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun meni hammas puoliksi
25.07.2017 |
pari viikkoa sitten. En tiennyt että siinä oli mitään vikaa. Varasin heti hammaslääkäriin ajan, se on perjantaina. Nyt jotain ruokaa oli mennyt sinne aukkoon ja yritin ottaa pois niin toinen puoli lähti irti.
Eli mulla puuttuu nyt yksi hammas. Mikä sille tuli?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lohjennut pala, juuri ei pidä. Säästä palat maidossa ja ota mukaan, tuskin niitä saa istutettua mutta ehkä. Röntgen pitää ottaa niin näkee jäikö juurenpaloja kiinni. Älä peru aikaa.