Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei puhu, ei pukahda.

---------
25.07.2017 |

Onko kokemuksia vastaavasta? Minulla on oikein hyvä mies, vastuuntuntoinen, rehellinen, luotettava yms, mutta hän on aina täysin mykkä. Hän ei puhu koskaan mistään aiheesta paria sanaa enempää. Asumme kahdestaan ja olisi joskus kiva keskustella hänen kanssaan jotain, mutta se ei käy, koska hän ei vain yksinkertaisesti puhu. Kotona on täysi hiirenhiljaisuus jatkuvasti. Jos avaan keskustelun jostain, hän ei vastaa mitään ja keskustelu tyrehtyy siihen. Emme riitele koskaan, koska hän ei vastaa mihinkään mitään enkä voi yksinkään kovin pitkään käsitellä mitään asiaa ilman minkäänlaista vastakaikua. Toisaalta minulla on kokemusta myöskin jatkuvasti äänessä olevista ääliöistä, jotka rasittavat minua - mikäli mahdollista - vielä enemmän kuin täydellinen mykkyys. Mieluumin mykkä fiksu kuin puhelias idiootti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies ei ole koksana hyvä, vaan aina löytyy jotain pahaa

minun naiseni sanoivat minua äänekkääksi, mutta olivat itseä mykkiä vuoteessa, kun ehdotin uusia toimenpiteitä he kieltäytyvät ja haukkuivat minua sovinistiksi

ihan kuin miehelle ei olisi oikeutta sanoa mitään tai edes kehua kun sanoin tissisi ovat kauniit se oli taas seksisstistä

avioeron jälkeen olin narsisti

tyypillistä naisilta aina psykoanalysoida kaikkkea

Vierailija
2/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minkä takia ja miten ylipäätään olette yhdessä? Miten tommoinen suhde voi alkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain dysfasiaan liittyvää ongelmaa?

Vierailija
4/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies on jossain vaiheessa kuitenkin puhunut, jos olette suhteessa edenneet jo yhdessä asumiseenkin? Vai nyt äskettäinkö on sulkenut suunsa?

Vierailija
5/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin, että miten tollasten kanssa edes alkaa suhde? Väheneekö puhe ajan kanssa lisää?

En jaksaisi noin mykkää ihmistä. Hiljaisuus on mukavaa, mutta se ettei osaa pitää keskustelua yllä tai vastata kuin parilla sanalla taas ei.

Vierailija
6/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhui enemmän suhteen alkuaikoina ja minusta oli ihan kivaa, että hän ei hölissyt jatkuvasti samaan tyylin kuin tyhmä ex-hölösuu, mutta vuosien varrella hän on tullut aina vain hiljaisemmaksi ja nykyisin hän on käytännössä täysin mykkä. Jos haluan puhua jonkun kanssa, täytyy hakeutua muuhun seuraan tai soittaa jollekulle, mutta kotoa juttuseuraa ei löydy. Korostan, että meillä ei ole koskaan ollut minkäänlaista riitaa suhteessamme. Puhetta vain puuttuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi