Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä värisen maton laittaisitte mustan sohvan kaveriksi?

Matto-ongelma
25.07.2017 |

Meillä on siis musta nahkainen divaanisohva, musta sellainen "kori"sohvapöytä jossa vaalean tammen värinen kansilevy, ja tv-taso on valkoinen ja tv-tason vieressä mustat sisustustikkaat. Minkä värinen matto mielestänne sopisi tähän kokonaisuuteen? Valkoista olen miettinyt mutta ainakaan kokovalkoinen ei tule kyseeseen koska koira välillä ryntää suoraan sisälle paskasilla tassuilla. Linkatkaa jos tulee jotain tiettyä mattoa mieleen! Koko täytyy olla 160x240 tai isompi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tila ole aika kolkko, jos on pelkkää mustaa ja valkoista? Mitä värejä löytyy verhoista ja tauluista? Itse laitoin mustan sohvan kaveriksi maton, jonka pääväri on keltainen. Keltaista löytyy myös verhoista ja tauluista. Suosittelen jotain kirkasta, mutta kuitenkin lämmintä sävyä, jotta tila piristyy, muttei kuitenkaan muistuta modernia lääkärikeskuksen aulatilaa.

Kolkosta en tiiä, mutta ainakin persoonattoman ja lattean tilan niillä saa aikaiseksi.

Vierailija
22/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa edes itse päättää mattonsa väriä nykyään? Kohtuu uusavutonta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla