Mies ja anoppi - nyt meni ihan sopimattomaksi
Olen pian menossa naimisiin ihanan 26-vuotiaan miehen kanssa, johon olen rakastunut korviani myöten.
Haluan, että mies pitää minusta yli kaiken ja siksi olen valmis miellyttämään häntä myös sängyssä kaikin keinoin. Olen myös vihjaillut sulhaselleni, että saattaa olla mukavia sänky-yllätyksiä tiedossa... kakkoshommista olen vihjannut sivulauseessa.
Uskonnollisuuteen taipuvainen ja muutenkin tiukkapipoinen anoppikandidaatti aiheuttaa minulle sydämentykytyksiä, sillä hän tuli juhannuksena heillä vieraillessamme vihjailemaan minulle, että peppuseksi ei ole heidän perheessään tapana. Ei siis sanonut suoraan, mutta luin rivien välistä kyllä. AIVAN USKOMATONTA, tulee hän puhumaan tällaisista. En saanut sanaa suustani, koska sulhaseni on selvästi juoruillut anopille ja minulla on nyt hyvin petetty olo.
Se ei ole minulle uutta, että sulhaseni on hyvin läheisissä väleissä ylikontrolloivaan äitiinsä ja kertoo hänelle aika intiimejäkin asioita. Mieleni tekisi kovasti harrastaa peppuseksiä heti hääyönä jotta mies tietäisi minun rakastavan häntä, mutta voiko niin nyt tehdä jos mies kertoo kaiken anopille? En todellakaan haluaisi keskustella tästä anopin kanssa uudestaan. Vai onko kyseessä se, että sulhaseni ei edes halua peppuseksiä ja laittoi siksi äitinsä asialle?
Miksi mies ei puhu minulle suoraan jos peppuseksi pelottaa?
Kommentit (17)
Jätä se mies nyt heti. Voin kertoa, että ongelmia on tulossa. PALJON.
Huh huh. Meillä kolme, nuorta aikuista poikaa, kaksi asuu omillaan avovaimojensa kanssa, nuorin on nyt armeijassa. Nuo kaksi ovat asuneet avokkiensa kanssa jo kolme vuotta molemmat, mutta en ikinä, enkä ikinä varmaan tule lasteni kanssa keskustelemaan heidän seksielämästään. Se on heidän välisensä asia, samoin kuin he kunnioittavat minua (ja isäänsä) siinä, että jättävät meille meidän seksielämämme. Kaikesta puhutaan, mutta seksissä menee raja. Piste.
Teinin äitinä olen sanonut tytölle, että ei mitään peppujuttuja poikien kanssa. Keskustelu oli vähän kankea, mutta toivottavasti ymmärsi kerrasta. Vaurioitahan tuollaisesta tulee.
Mitkäs lääkkeet jäi aamulla ottamatta?
Tää aloitus oli täällä suunnilleen sanasta sanaan joskus joulun aikaan. Ei kannata kopioida täysin, jos aikoo ettei kukaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus oli täällä suunnilleen sanasta sanaan joskus joulun aikaan. Ei kannata kopioida täysin, jos aikoo ettei kukaan muista.
Mie muistan myös täsmälleen tän saman aloituksen. Ei jatkoon.
Kyllä on joidenkin elämä tyhjää 😂
Vaikka tää onkin provo, niin tällaisia on oikeasti. Nimim anoppi tiesi seksielämämme ongelmakohdat ja otti niitä puheeksi sekä mm vitsaili että silloisella poikaystävälläni ja siis hänen pojallaan on varmasti yhtä iso k*rpä kuin isällään. Äidin ja lapsen suhde oli ihan sairas. Varmaan sanomattakin selvää että juoksin ja LUJAA.
Nyt on sitten hyvä syy aloittaa pihtaaminen ja kiukuttelu.
Otsikon perusteella ajattelin että anoppi on alkanut pokailla miestä, tämäpä mielenkiintoista.
Mutta ei. Vanha provo vaan.
Voi laps' parka! Sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä ja parisuhteesta. Missä sinun itsekunnioituksesi on? Olet tekemässä itsestäsi kynnysmattoa jo ennen häitä. Peru häät, jos olet jo päivämäärän varannut. Kasva ensin itse aikuiseksi ja etsi sitten tukevasti omilla jaloillaan seisova mies, ei tuollaista mamman esiliinan helmoissa kiehnäävää. Jos ja kun aikuistut, ymmärrät ehkä myös, että seksi ei ole kaupankäyntiä, vaan se on kahden ihmisen välistä tasa-arvoista hyvää oloa tuottavaa touhua, parhaimmillaan rakkaussuhteen täyttymys. Sinä et taida tietää vielä rakkaudesta mitään, olet vain rakastunut.
Vaikka tää provo onkin, niin omalta anopilta saan kuulla miten miehen siskolla seksi sujuu tai ei suju. Helvetin vaivaannuttavia hetkiä kun tietää että anoppi yrittää näillä avauksilla urkkia poikansa seksielämästä tietoja. Sanomattakin selvää että välttelen kahdenkeskeisiä hetkiä anopin kanssa.
ei uskottava