Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos sinua ei kutsuttaisi ystäväsi

Vierailija
25.07.2017 |

Lapsen ristiäisiin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! enemmän loukkaantuisin jos minut kutsuttaisiin. En tosin vietä ystäväni lasten kanssa aikaa vaan ystäväni.

Kyllä ne pienet lapset yleensä kulkee mukana kun ystävää tapaa.Yksinkö ne pitäs jättää?

Tämähän voi tulla ihan järkytyksenä, mutta ystävälläni on mies a.k.a lasten isä ja vielä suurempi järkytys varmaankin on, että ystäväni voi siis jättää lapset isän hoitoon ja tulla mun kanssa kahville. Ystävälläni on kaksi lasta enkä kumpaakaan niistä ole nähnyt. Enhän kaveeraa sen miehenkään kanssa niin miksi sitten lapsien... Ja ystäväni on ihan mielissään, että pääsee välillä ihan aikuisten kesken ulos kahvittelemaan.

Voi tulla järkytyksenä mutta kaikilla ei välttämättä ole mahdollista jättää lapsia hoitoon.

No en mä ainakaan kaikkia maailman ihmisiä olekkaan tarkoittanut treffata. Mun ajatusmaailmaan sopivat ystävät ovat niitä, jotka ovat elämänsä saaneet siihen malliin järjestettyä, että voivat käydä ulkona myös ilman lapsia. Sitten ne, jotka eivät voi lähteä mihinkään ilman lapsia ovat jonkun toisen ystäviä ja tapaamiset hoidetaan siten, että lapset otetaan mukaan. Käsitätkös?

Vierailija
22/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! enemmän loukkaantuisin jos minut kutsuttaisiin. En tosin vietä ystäväni lasten kanssa aikaa vaan ystäväni.

Kyllä ne pienet lapset yleensä kulkee mukana kun ystävää tapaa.Yksinkö ne pitäs jättää?

Kyllä he ihan mummolla/isällä olleet, kun on nähty. Räkänokat ei kiinnosta ja ystävällä kaivattu tuulahdushetki , kun mun seurassa. Kolmesti olen lapset nähnyt, kyn tulleet kolme lasta maailmaan. Nuorinta siis kerran, toisiks nuorinta 2 kertaa ja vanhinta kolme kertaa koko heidän elämän aikana

-ohis-

Kyllä mä loukkaantuisin jos seurani ei kelpaisi lasten kera tai ystäväni ajattelisi ettei minun "räkänokat" kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän voi tulla ihan järkytyksenä, mutta ystävälläni on mies a.k.a lasten isä ja vielä suurempi järkytys varmaankin on, että ystäväni voi siis jättää lapset isän hoitoon ja tulla mun kanssa kahville. Ystävälläni on kaksi lasta enkä kumpaakaan niistä ole nähnyt. Enhän kaveeraa sen miehenkään kanssa niin miksi sitten lapsien... Ja ystäväni on ihan mielissään, että pääsee välillä ihan aikuisten kesken ulos kahvittelemaan.

Voi tulla järkytyksenä mutta kaikilla ei välttämättä ole mahdollista jättää lapsia hoitoon.

No en mä ainakaan kaikkia maailman ihmisiä olekkaan tarkoittanut treffata. Mun ajatusmaailmaan sopivat ystävät ovat niitä, jotka ovat elämänsä saaneet siihen malliin järjestettyä, että voivat käydä ulkona myös ilman lapsia. Sitten ne, jotka eivät voi lähteä mihinkään ilman lapsia ovat jonkun toisen ystäviä ja tapaamiset hoidetaan siten, että lapset otetaan mukaan. Käsitätkös?

Eli jos ystävälläsi on/olisi pienempiä lapsia niin et heitä elämääsi kelpuuttaisi. Ai miten ihana ystävä olet.

Vierailija
24/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ainakin meijän suvu(i)ssa ristiäisissä on ollu vaan lähisuku (kastettavan isovanhemmat, sedät/tädit/enot, serkut) ja kummit.

Vierailija
25/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta loukkaantuisin jos hän ei pyytäisi minua kummiksi, koska ollaan sovittu niin jo joskus ala-asteella :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi