Loukkaantuisitko jos sinua ei kutsuttaisi ystäväsi
Kommentit (25)
Ristiäiset vietetään yleensä ihan vaan perhepiirissä. Eli en loukkaantuisi.
En loukkaantuisi. Pikemminkin olisin helppottunut, kun ei tarvitse mennä small talkkaamaan sinne.
En, useimmiten paikalla vain kummit ja lähisuku.
ainoat ristiäiset mihin suostun menemään ovat sisarusten lasten tai jos olen kummina. muuten ei kiinnosta.
En tietenkään. Paitsi jos olisin lapsen kummi. Jos olen pelkkä ystävä, tietäisin hyvin, ettei ristijäisiin kutsuta kuin kummit ja oma perhe.
En loukkaantunut. Toisaalta olisihan se ollut kiva nähdä live-ristiäiset. Olen ollut vain pikkusiskoni ristiäisissä ja silloin olin 6v. Omia lapsiani ei ole kastettu eikä minua kutsuttu siskoni lasten ristiäisiin.
En loukkaantuisi, koska minä olen aina ollut sitä mieltä että kukin saa kutsua keitä haluaa omiin tilaisuuksiinsa. Minua ei kutsuttu erään läheisimmän ystäväni häihinkään mutta autan häntä silti häävalmisteluissa. Kyseessä on erittäin pienet häät ja ystävät joita hän on kutsunut ovat olleet hänelle läheisiä paljon kauemmin kuin minä mutta hän toivoi apua minulta taiteellisen silmäni vuoksi ja se on sitten minun häälahjani heille. Hän oli kyllä hieman pahoillaan ettei voinut kutsua minua, mutta minä sanoin ettei siitä tarvitse murehtia. Jokaisella on oma budjettinsa.
En tietenkään. Oman lapsen ristiäisiin kutsuimme vain lapsen isovanhemmat, kummit ja mieheni sisarukset perheineen (minulla ei ole sisaruksia).
En todellakaan! enemmän loukkaantuisin jos minut kutsuttaisiin. En tosin vietä ystäväni lasten kanssa aikaa vaan ystäväni.
En loukkaantuisi. Ei tarvitse hankkia lahjaa :D
No en tosiaankaan loukkaantuisi. En minäkään ystäviä kutsunut, vain kummit ja isovanhemmat. Ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia edes, niin pienet tilat.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan! enemmän loukkaantuisin jos minut kutsuttaisiin. En tosin vietä ystäväni lasten kanssa aikaa vaan ystäväni.
Kyllä ne pienet lapset yleensä kulkee mukana kun ystävää tapaa.Yksinkö ne pitäs jättää?
Vierailija kirjoitti:
No en tosiaankaan loukkaantuisi. En minäkään ystäviä kutsunut, vain kummit ja isovanhemmat. Ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia edes, niin pienet tilat.
Jotku pitää isotkin juhlat niin luulisi sinne yksi ystäväkin mahtuvan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantuisi, koska minä olen aina ollut sitä mieltä että kukin saa kutsua keitä haluaa omiin tilaisuuksiinsa. Minua ei kutsuttu erään läheisimmän ystäväni häihinkään mutta autan häntä silti häävalmisteluissa. Kyseessä on erittäin pienet häät ja ystävät joita hän on kutsunut ovat olleet hänelle läheisiä paljon kauemmin kuin minä mutta hän toivoi apua minulta taiteellisen silmäni vuoksi ja se on sitten minun häälahjani heille. Hän oli kyllä hieman pahoillaan ettei voinut kutsua minua, mutta minä sanoin ettei siitä tarvitse murehtia. Jokaisella on oma budjettinsa.
Täähän menee jo tonne Pahimmat lokkeilijat- osastoon 😮
Öööh, lukematta muita vastauksia sanon, että en loukkaantuisi, koska tilaisuus ei kuulu mulle milläänlailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pienet lapset yleensä kulkee mukana kun ystävää tapaa.Yksinkö ne pitäs jättää?
Kyllä he ihan mummolla/isällä olleet, kun on nähty. Räkänokat ei kiinnosta ja ystävällä kaivattu tuulahdushetki , kun mun seurassa. Kolmesti olen lapset nähnyt, kyn tulleet kolme lasta maailmaan. Nuorinta siis kerran, toisiks nuorinta 2 kertaa ja vanhinta kolme kertaa koko heidän elämän aikana
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän voi tulla ihan järkytyksenä, mutta ystävälläni on mies a.k.a lasten isä ja vielä suurempi järkytys varmaankin on, että ystäväni voi siis jättää lapset isän hoitoon ja tulla mun kanssa kahville. Ystävälläni on kaksi lasta enkä kumpaakaan niistä ole nähnyt. Enhän kaveeraa sen miehenkään kanssa niin miksi sitten lapsien... Ja ystäväni on ihan mielissään, että pääsee välillä ihan aikuisten kesken ulos kahvittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän voi tulla ihan järkytyksenä, mutta ystävälläni on mies a.k.a lasten isä ja vielä suurempi järkytys varmaankin on, että ystäväni voi siis jättää lapset isän hoitoon ja tulla mun kanssa kahville. Ystävälläni on kaksi lasta enkä kumpaakaan niistä ole nähnyt. Enhän kaveeraa sen miehenkään kanssa niin miksi sitten lapsien... Ja ystäväni on ihan mielissään, että pääsee välillä ihan aikuisten kesken ulos kahvittelemaan.
Voi tulla järkytyksenä mutta kaikilla ei välttämättä ole mahdollista jättää lapsia hoitoon.
En loukkaannu.