Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioeron harkinta-aika menossa, pakko asua yhdessä, kun välittäjä ei halunnut taloa myyntiin. Mitä nyt?

Vierailija
24.07.2017 |

Välittäjä kävi tänään katsomassa taloamme ja maapaikkaa. Talo oli hänelle ok, mutta piti liian haastavana ulkorakennuksia, metsää jne. Voi helvetin helvetti! Antoi ymmärtää, että ihana talo ja paikka, mutta ei tätä kukaan osta. En vaan kestä enää asua miehen kanssa, eikä täällä ole ainoatakaan vapaata vuokrakämppää!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7e, mikä paikkakunta? Että tiiän mihin suuntaan tässä on tarkoitus muuttaa?

Vierailija
22/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoit että välittäjä kieltäytyi ottamasta toimeksiantoa koska on iso tila ja metsää ja kaikkea, ja nyt sanoit että metsä tietysti myydään erikseen.

Ja toiseksi, mitä lisäarvoa se välittäjä tuo? Se on myyjä joka myy provikkapalkalla kun ihmiset ei itse kykene, eihän se välittäjä esim. vastaa mistään muusta kuin siitä että paperit on oikein täytetty, ja sen voi tarkistuttaa pankissakin, tai nehän kyllä tarkistaa ne joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa uskoa, että välittäjä kieltäytyisi toimeksiannosta.

Miksi, jos välittäjä aidosti uskoo, ettei kyseinen kohde mene kaupaksi (ainakaan kovin helpolla)? Jos myynti kestää jopa vuosia ja vaatii paljon työtä, ei sellaisen riskin ottaminen kannata jos muitakin toimeksiantoja on tarpeeksi. 

Välittäjät eivät ole koskaan elämässään paljon työtä nähneetkään.

Vierailija
24/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppitonni!

Vierailija
25/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7e, mikä paikkakunta? Että tiiän mihin suuntaan tässä on tarkoitus muuttaa?

Olet auttamattomasti myöhässä. Tuhatkymmenen oli jo tarjottu.

Vierailija
26/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonni!

Kauhee fyrkka jostain peräypäjän mörskästä!

Vierailija
27/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoit että välittäjä kieltäytyi ottamasta toimeksiantoa koska on iso tila ja metsää ja kaikkea, ja nyt sanoit että metsä tietysti myydään erikseen.

Ei joku rämepajukko ole mitään metsää.

Vierailija
28/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa uskoa, että välittäjä kieltäytyisi toimeksiannosta.

Kieltäytyvät, jos on selvä, ettei mene kaipaksi tpivotulla hinnalla. Miksi he laittaisivat myyntiin aikaansa, jonka voivat käyttää johonkin oikeasti tuottavaan toimintaan. Kaikki tosin menee kaupan oikeaan hintasn. Huutokaupat.com sivustolla myydään koko ajan kiinteistöjä huutokaupalla, se on ainakin mahdollosuus.

29/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän kokeilla toista välittäjää, itselläni on ollut useita välittäjiä elämäni aikana ja jotkut todella huonoja. Joutunut itse hoitamaan niiden asioita ja vieläpä monta kertaa. En silloin tajunnut vaihtaa välittäjää.

Suosittelen kokeilemaan ja kilpailuttaa välittäjät sillä hinnoissakin on eroja.

Itse kun erosin niin muutin pois vuokralle ja annoin toisen jäädä sillä ehdolla että maksaa juoksevat kulut. Sitten laitoin oman lainan pelkästään korolle, jotta jäi rahaa elämiseen.

Tsemppiä vaan sinne, kyllä ne asiat ajan myötä lutviutuu.

Vierailija
30/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä talo sijaitsee?

Vierailija
31/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä välittäjä sanoo suoraan, huono lupaa mitä vain saadakseen toimeksiannon.

Vierailija
32/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin ajatellut, että ihmiset arastelevat ostaa taloja suoraan omistajalta. Ostaisitteko itse? Antaako se välittäjän mukanaolo vielä nykyään jotain lisäarvoa? Kaikki tarvittavat paperit saa itsekin pikkurahalla hankittua, saa vaikka ammattikuvaajan pikkurahalla verrattuna välittäjän hintoihin. Mies on sitä mieltä, että turha maksaa välittäjälle, mutta itse emmin. Mitä mieltä olette, ostaisitteko? Eikä tosiaan ole mikään rappiotalo ja -tila. Ap

Minä ostin Vantaalta omakotitalon viitisen vuotta sitten. En noteerannut ilmoituksia joissa omistaja myy suoraan, enkä tarjouskauppa-taloja. Eli minulle ainakin on merkitystä sillä onko välittäjä tekemässä kauppaa vai ei. Siihen en ota kantaa onko käytöksessäni järkee vai ei.

Vierailija
33/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä välittäjä sanoo suoraan, huono lupaa mitä vain saadakseen toimeksiannon.

Hyvä välittäjä tietää miten ja millä hinnalla talo saadaan kaupaksi. Huono ei ota hommakseen tai ei tee mitään myynnin eteen.

Vierailija
34/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä täällä ole ainoatakaan vapaata vuokrakämppää!

Millä paikkakunnalla ei ole yhtään kunnan/kaupungin/yksityisen vuokra-asuntoa vapaana?

Esimerkiksi siellä, minne minä yritän muuttaa. Kunnan asuntoja on noin 15 kpl. Yksityisten vuokraamia asuntoja olen nähnyt ilmoituksissa suunnilleen 2-5 per vuosi. Toisinaan tulee lisäksi ok-taloja vuokralle ja vuokran suuruus on 1500-2000e, mihin ei varmaan kovin monella ole varaa ainakaan yksin.

Todella tuuripeliä saada tuolta asunto. Kunnalle voi toki laittaa hakemuksen vetämään, jos kävisi tuuri ja joku sattuisi muuttamaan sopivan kokoisesta kämpästä pois.

Vierailija
35/37 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 000!

Vierailija
36/37 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ainakin yhden paikkakunnan, josta on vaikea saada vuokra-asunto; Uusikaupunki, jossa Autotehtaan sankarit ovat vallanneet kämpät. Jos jotain on, niin kiskurihintaan.

Vierailija
37/37 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko isäntä jäädä taloon asumaan? Maksaa sinulle puolet talon arvosta esim. 50 000 €. Isäntä voi sitten tehdä talolle, mitä haluaa. Voi vaikka laittaa myyntiin ja kaikessa rauhassa odotella sopivaa ostajaa.

Vai onko niin, ettei teistä kumpikaan halua taloon jäädä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi