Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioeron harkinta-aika menossa, pakko asua yhdessä, kun välittäjä ei halunnut taloa myyntiin. Mitä nyt?

Vierailija
24.07.2017 |

Välittäjä kävi tänään katsomassa taloamme ja maapaikkaa. Talo oli hänelle ok, mutta piti liian haastavana ulkorakennuksia, metsää jne. Voi helvetin helvetti! Antoi ymmärtää, että ihana talo ja paikka, mutta ei tätä kukaan osta. En vaan kestä enää asua miehen kanssa, eikä täällä ole ainoatakaan vapaata vuokrakämppää!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan sopivalla hinnalla myyntiin se kämppä ihan omatoimisesti. Kyllä sen joku ostaa kun hinta on kohdillaan, jos vielä metsääkin on.

uskallan näkemättä tarjota 5 € (velattomana), Eli nyt on markkinahinnan minimi teille tullut. Voitte koittaa tuosta ylöspäin nyt muita ostajia haeskella.

Vierailija
2/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä täällä ole ainoatakaan vapaata vuokrakämppää!

Millä paikkakunnalla ei ole yhtään kunnan/kaupungin/yksityisen vuokra-asuntoa vapaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai myytte metsän erikseen, sehän on ihan eri markkinat metsille kuin taloille. Ja jos on maatilasta kyse, senkin myyminen on vähän erilaista, ostajakunta on erilaista ja eripaikassa kuin tavallisten omakotitalojen ostajat. Erittäin hyvä neuvo tuo että myykää itse. Ei se ole mitään rakettitiedettä, nettiin talo myyntiin ja metsän suhteen selvitätte mitä kautta se on paras myydä. Itse sen oman talon osaa parhaiten myydä ja säästää monta tonnia. Edellytys on se että hinta on oikea, ja kuvat on hyviä. Kaikki turha krääsä ja henk. koht. asiat pois yksi huone kerrallaan ja otat kuvan jossa näkyy mahdollisimman hyvin huoneen koko ja käyttömahdollisuus, eli jos on makuuhuone niin siellä pitää olla sänky jotta ostaja voi arvioida sen perusteella huoneen kokoa. Jos myytte maatilana navetoineen ym. niin kaipa niillekin on omat kauppapaikkansa, Maaseudun tulevaisuus tai joku.

Vierailija
4/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen välittäjä?

Vierailija
5/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa uskoa, että välittäjä kieltäytyisi toimeksiannosta.

Vierailija
7/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaistakaan, esim jos hintakuvitelmat ovat jotain muuta kuin realiteetit

Vierailija
8/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, jos välittäjä aidosti uskoo, ettei kyseinen kohde mene kaupaksi (ainakaan kovin helpolla)? Jos myynti kestää jopa vuosia ja vaatii paljon työtä, ei sellaisen riskin ottaminen kannata jos muitakin toimeksiantoja on tarpeeksi. 

Vierailija
9/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välittäjä kyllä yleensä kieltäydy ellei talo ole ihan muuttotappiokunnassa hevon kuusessa lähimmästä kaupungista.

Vierailija
10/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti kieltäytynytkään, mutta oli niin haluton ja pessimistinen. Ei lähtenyt edes katsomaan valtavaa pihapiiriä rakennuksineen, vaan voivotteli koneensa ääressä, kuinka on ollut 2 vuotta myynnissä taloja siellä ja täällä. Liian haasteellista hänelle ilmeisesti. Aion ottaa yhteyttä vielä kahteen välittäjään, jospa he olisivat rohkeampia. On itsestään selvää, että metsä myydään erikseen.  Ap

Vierailija
11/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välittäjä kyllä yleensä kieltäydy ellei talo ole ihan muuttotappiokunnassa hevon kuusessa lähimmästä kaupungista.

Ei olekaan. Ap

Vierailija
12/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppa ei käy ei se käy

Vierailija
13/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 e!

Vierailija
14/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ajatellut, että ihmiset arastelevat ostaa taloja suoraan omistajalta. Ostaisitteko itse? Antaako se välittäjän mukanaolo vielä nykyään jotain lisäarvoa? Kaikki tarvittavat paperit saa itsekin pikkurahalla hankittua, saa vaikka ammattikuvaajan pikkurahalla verrattuna välittäjän hintoihin. Mies on sitä mieltä, että turha maksaa välittäjälle, mutta itse emmin. Mitä mieltä olette, ostaisitteko? Eikä tosiaan ole mikään rappiotalo ja -tila. Ap

Vierailija
15/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siinä on neliöitä ja paljonko maksaa?

Vierailija
16/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin ajatellut, että ihmiset arastelevat ostaa taloja suoraan omistajalta. Ostaisitteko itse? Antaako se välittäjän mukanaolo vielä nykyään jotain lisäarvoa? Kaikki tarvittavat paperit saa itsekin pikkurahalla hankittua, saa vaikka ammattikuvaajan pikkurahalla verrattuna välittäjän hintoihin. Mies on sitä mieltä, että turha maksaa välittäjälle, mutta itse emmin. Mitä mieltä olette, ostaisitteko? Eikä tosiaan ole mikään rappiotalo ja -tila. Ap

Kokeile ja kohta huomaat kuinka välittäjät soittelevat sinulle toimeksiannon toivossa. Itseäni ei ainakaan kiinnosta kuka taloa myy. Tarkastukset tekee kuitenkin joku muu kuin omistaja tai välittäjä.

Anna vähän lisätietoja alueesta. Miten vanha talo, mitä remppoja vaatii ja kuinka kaukana lähimmästä muuttovoittokaupungista. En ole ikinä kuullut, että välittäjä kieltäytyy toimeksiannosta. Mikä oli teidän hintatoiveenne vs. välittäjän arvio?

Vierailija
17/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän tiukat pohjat... 102 €!

Vierailija
18/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonni!

Vierailija
19/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta telttaan!

Vierailija
20/37 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonni!

Pistit aika pahan! Tuhatkymmenen täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi