Miksi monet, jopa varakkaat ihmiset ovat niin kauheita Lidl-fanaatikkoja?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ai ne on kaikki varakkaita jotka ruosteisilla ikivanhoilla kieseillään kissankarvaisissa fleeceasuissaan tupakanhajuisina kananpersekampauksissaan hakevat Lidlistä tarjousmakkaraa ja tarjousjauhelihaa? Ok.
Harva varakas sopii tuohon kuvaukseen ja näitä näkyy aika paljon myös Prisman parkkipaikalla. Nyt kun S-rypäs osti Herkun, niin varmasti saapi tarjouskyrsää sieltäkin, niin on kaupungin hampeillekin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä vastannut ap:n kysymykseen: miksi ollaan Lidl-fanaatikkoja? Nyt ketjussa on perusteltu, miksi käydään ostamassa sieltä jotain, tämä sinänsä aivan ymmärrettävää.
Se, mitä ainakaan itse en ymmärrä, miksi aiheesta pitää olla fanaattinen ja käytännössä haukkua muissa kaupassa käyviä vääräuskoisiksi ja käännyttää väkisin käyttämään Lidliä. Miksi näitä fanaatikkoja haittaa se, että joku käy jossain muussa kaupassa ostoksilla?
Fanaattisuus käy hyvin ilmi toisesta ketjusta, jossa käsitellään sitä, mitä tuotteita Lidlistä puuttuu ja haukutaan hienostelijoiksi kaikki, jotka haluavat ostaa jotain sellaista, mitä Lidlissä ei ole.
Juu, ei minua haittaa yhtään että muut käyvät S- ja K- ketjun kaupoissa, kumpikin sataa minun laariini. Käykää vaan jatkossakin. S-ketjustakin sain mukavan 11.25% vuotoisen tuoton sijoituksilleni, olen tyytyväinen tuostakin extra 90 eurosta mikä palautui osuusmaksun korkona tililleni. Nyt nekin ovat menneet toisiin sijoituskohteisiin tuottamaan lisää rahaa minulle. Omat rahani käytän mahdollisimman kustannustehokkaasti, ottaen S-bonukset silloin jos siellä asioin, kuitenkin valtaosin ostokset ovat lidlstä halvempia. Usein ostosreissulla käydään molemmissa, kun ovat vierekkäin.
Me käydään Prismassa ihan siksi, että siellä on kaikki tuotteet halvempia mitä me käytämme. Myöskään Lidlistä ei saa yhtä monipuolisesti maidottomia tuotteita, osa perheestä on täysin maidottomia.
Olen jo monesti sanonut tämän näihin keskusteluihin ennenkin, Lidl ei enää ole halvin kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Me käydään Prismassa ihan siksi, että siellä on kaikki tuotteet halvempia mitä me käytämme. Myöskään Lidlistä ei saa yhtä monipuolisesti maidottomia tuotteita, osa perheestä on täysin maidottomia.
Olen jo monesti sanonut tämän näihin keskusteluihin ennenkin, Lidl ei enää ole halvin kaikista.
Se mikä on halvin, riippuu tosiaan ihan siitä mitä ostat. No mitään Prisman hinnanhalpuutuksia ei ilman Lidlin aiheuttamaa painetta olisi koskaan tullut. Mutta peruskaljamakkara-linjalla Lidl on selkeästi halvin, jos et osta tiettyjä erikoistuotteita.
Paikkakuntakohtaiset erot on suuria. Isoissa kaupungeissa on usein Prismoissa ja jopa Citymarketeissa tosi hyviä tarjouksia. Pienillä paikkakunnilla hintaero Lidlin hyväksi on usein selkein.
Mitä järkeä ylipäätään ostaa aina samasta kaupasta. Tai vannoa jonkun kaupan halpuutta tai paremmuutta. Vaihtelu virkistää ja löytyy erilaisia tuotteita enemmän.
Liikkuvat crocs-kopiot jalassa talvellakin teipatut silmälasit nenällään. Varakkaiden uusi tyyli, lol.