Annatteko miehen kosketella peppureikäänne yhdynnän aikana?
Kommentit (11)
Saa kosketella ihan niin paljon, kuin haluaa! Olen tosi herkkä siltä alueelta kiihottumaan...
Saa kosketella joķo sormella tai anustapilla. Saan siitä lisä kiksejä.
N49
Joo, anustappia myös käytetään yhdynnän aikana.
Vaimoni pitää palopuheita siitä, miten naisten anaaleista kiinnostuneet miehet ovat iljettäviä ja vähintään piilohomoja. Kuitenkin seksin aikana hän pelkästään innostuu ja kiihdyttää tahtia, jos alan kosketella hänen peräaukkoaan.
Anustappi sitä ja tätä. Tuppikullien juttuja
Annan kyllä ja joskus kiimoissani otan sauvan ja painan sen pimpsaan jotta mies saa takaapäin laittaa kumilla ja liukkarilla varustetun kalunsa peppuun. Laukean lähestulkoon heti muutaman työnnön jälkeen.
kyllä annan, pidän siitä esileikin aikana. Ja jos mies tarjoilee minulle kielihoito-orgasmin niin tykkään että juuri ennen laukeamista mun peppuun työnnetään sormi(tai kaksi). Mutta penistä ei sinne jostain syystä halua.
Vierailija kirjoitti:
kyllä annan, pidän siitä esileikin aikana. Ja jos mies tarjoilee minulle kielihoito-orgasmin niin tykkään että juuri ennen laukeamista mun peppuun työnnetään sormi(tai kaksi). Mutta penistä ei sinne jostain syystä halua.
Teidän seksielämä kuulostaa hyvältä.Missä kuunellaa kumpaaki osapuolta.Nauttikaa toisistanne.T34
Minun vaimoni ainakin pitää siitä....
Esileikkinä kyllä kiitos... Ex mieheni ei ymmärtänyt sitä.