Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä rasvaiselle iholle

Vierailija
24.07.2017 |

Tai olen varmaan sekaiho,näppyjä ei ihossa ole vaan punoitusta poskissa ja iho kiiltelee paljon.
Iho on rasvaisen tuntuinen melkein heti kun meikki naamassa 😭
Vesipesua olen vähentänyt ja en meikkaa joka päivä. Joskus rasvaan naaman, jos iho kuiva.
Antakaa vinkkejä minulle kiitos ❤️

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tooosi rasvainen sekaiho.

Käytän W7 Porefection Pore Minimizer- Pohjustusvoidetta ja rimmel stay matte meikkivoidetta ja sitten essencen sitä valkoista puuteria. Pysyy meikki hyvänä tosi pitkään!

Mun mielestä meikissä/meikin pysymisessä on tärkeintä Pohjustusvoide. Vasta muutama kuukausi sitten aloin käyttämään sitä ja nyt en voisi elää ilman! Suosittelen koittamaan.

En käytä mitään tuotteita missä on öljyä, ne rasvoittavat ihoani entisestään.

Meikin puhdiatuksen jälkeen ja aamuisin ennen meikkaamista käytän neurogena Visibly Clear Blackhead Eliminating- kasvovettä.

Nämä olen todennut hyviksi tuotteiksi iholleni :)

Toivottavasti tästä oli jotain apua!

Vierailija
2/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Faces Nordic style and beauty yhteisöön! Sieltä saisit varmasti paremmin apua 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä saa ja kelpaako miehen antamat (yksinkertaiset) neuvot, mutta jos itsetehtyä suolasaippuaa (pala) saat jostain käsiin, niin koita ihmeessä. Ainoa jota kasvojen iho kestää, pesee hyvin ja poistaa rasvan, mutta jättää silti kosteaksi.

Vierailija
4/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vedellä huuhtelu ja pohjustusgeeli ohuelti (itsellä lorealin). En käytä meikkivoidetta, tämän päälle riittää puuteri.

Illalla rasvapesu humektanilla ja rasvaus samalla voiteella. Kun iho tottuu rutiiniin loppuu se öljyisyyskin. T-alueelle sunnuntaisin ceraderm. T. 40v, ei rypynryppyä.

Kerta viikkoon savikuorinta

Vierailija
5/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla vedellä huuhtelu ja pohjustusgeeli ohuelti (itsellä lorealin). En käytä meikkivoidetta, tämän päälle riittää puuteri.

Illalla rasvapesu humektanilla ja rasvaus samalla voiteella. Kun iho tottuu rutiiniin loppuu se öljyisyyskin. T-alueelle sunnuntaisin ceraderm. T. 40v, ei rypynryppyä.

Kerta viikkoon savikuorinta

Yök. Ja naama ei ole kuin kerran viikossa puhdas...

Vierailija
6/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ohuita kurkkusiivuja naamioksi. Pidä n 10 min. Imee rasvaa ja raikastaa ihoa ainakin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan