Minusta on niin ihanaa kun tulee syksy
Kommentit (15)
Taas syksy saa, minä en jne.
ps. syksy on jees, kun voi käydä puskapissan sijaan ruskapissalla
No ois nyt ees se kesä tullut. Eli ei.
Tykkään, tykkään! Syksy on mun juttu. Ilmassa on raikkautta ja illat pimenevät.
No eipä ole tunkkaista nytkään,hyvin on happirikasta. Jokainen syksy on mulle pieni kuolema. Lapsenikin kuoli syksyllä . En tykkää pimeästä ,enkä myöskään syksystä
Näin opettajana syksy on kaiken uuden alkamisen aikaa, tykkään kovasti!
Tykkään. Syksy on aina ollut lempivuodenaikani.
Syksy on kiva siihen asti, kunnes puut on kaljuja ja koko ajan pimeetä tai hämärää. Talvi onkin sitten liian pitkä ja liian kylmä ja ankee. Hrrr..
Joku siinä syksyn tuoksussa kyllä on.
Ihan kiva! Lennän Espanjaan aina, kun sää alkaa ärsyttää :D
Onhan se tavallaan kivaa, kun voi polttaa kynttilöitä ja omatekemät valaisimet heräävät taas "henkiin"...
Rakastan syksyssä kun saa taas pukeutua. Siis ostaa uusia vaatteita, saapikkaita. Ihanaa lähteä illalla kaupungille kun valoja joka puolella. Odotan syysmyrskyä jota voin ihailla ikkunasta kaakaon kera viltin alla, myös meren rannalla kun tuulee ja tuivertaa tuntuu että sielu puhdistuu. Eli joo, täälläkin kova syksyfani.
Eipä ole kesästä tarvinnut "kärsiä" varmaan missään päin Suomea.
Täällä Helsingissä (olen ollut täällä töiden takia koko ajan) on harvassa olleet päivät, että on ns. kesävaatteissa voinut lähteä aamutuimaan. Kyllä jokin huppari, jakku tai vastaava on aina täytynyt olla päällä.
Onko yhtään aamua ollut, että seitsemältä olisi yli viidentoista asteen ollut. Ei varmaan?
Mutta syksy on ihana, olen sitä mieltä myös. Vielä ihanampi se on kunnon kesän jälkeen. Nyt tuskin eroa tulee paljon huomaamaan.
Tosin elokuu jäljellä ja kuuma jakso useinkin sijoittuu juuri elokuulle.
Tykkää pimeästä, vaikka olen ihan valoisa persoona :)
Keskitalvella menee täällä liioittelun puolelle, mutta sellainen syys-lokakuun valon ja pimeyden vaihtelu on hyvä.
Eli odotan ja syksy on aina minulle uudestisyntymisen aikaa. Ja se tuoksu puistoissa ja metsässä. Ei ihanampaa.
Tykkään, syksy on mun juttu.
Pimenevät illat, kynttilät, raikas ilma.
Raikas ilma ja ruskan sävyt😃