Antti 40v neitsyt
Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk… 
Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Oikeasti mikä suurimmalla osalla naisettomilla kokemattomilla miehillä on ongelma on ulkonäössä. Se kuitenkin on se tärkein asia mihin naiset kiinnostuvat jos mies on aivan tavallinen ilman julkisuutta tai rahaa. Rumat sitten ei saa ketään sillä rumia naisia on todella vähän ja suurin osa naisia on liian kauniita. Ja ei rumalla miehellä ole edes hirveästi keinoja tehdä itsestään parempaa.
Bullshit, meitä rumia on kyllä tuhansia mutta arvaapa kelpaammeko kenellekään?
Millä tavalla olet niin ruma ettet kelpaa kenellekään? Mitkä piirteet tekevät mielestäsi sinusta niin ruman? Mietin vain, kun kyllä minä ainakin näen ihan kaiken näköisiä tyyppejä parisuhteissa, ja naimisissa naisten kanssa. Ei todellakaan mitään komistuksia kaikki ja toiset jopa suoraan sanoen rumia.
Nämä jotka väittävät itseään rumiksi ja syyttävät naisia pinnallisiksi ovat kehittäneet rumuudestaan defenssin joka on helpompi hyväksyä kuin se että todellisuudessa he ehkä ovat luonteeltaan niin vastenmielisiä ettei kukaan halua heidän seuraansa.
Miksi sitten naiset (ja miehet) haluavat kaveerata? Jos olisin luonteeltani vastenmielinen, niin miksi ihmeessä mua pyydetään erilaisiin tapahtumiin?
Oletko pyytänyt kaltaisiasi susirumia mutta hyväluontoisia ja aktiivisia naisia treffeille ja mitä he sanoivat? Vai oletko pyörinyt vain sara sieppien ympärillä?
Kuulostat siltä että olet menestyneiden porukassa se vähemmän komea kaveri ja vaadit / kuvittelet että koska kavereilla on missit käsipuolessa, sinullakin olisi oikeus samanlaiseen.
En ole susirumia naisia missään nähnyt, mutta taviksia olen pyytänyt ja eivät ole lähteneet. Oon kuulemma mukava kaveri, mutta en heidän tyyppiään. En ajattele, että mulla olisi oikeutta keneenkään, mutta toki tilanne harmittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota näistä vaatimuksista nyt selvää.
Nainen on jakorasia ja ties mikä lunttu jos harrastaa seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa.
Sekään ei kuitenkaan kelpaa että nainen pidättäytyy seksistä. Huono ja paha ihminen hän on siinäkin tapauksessa.Miehet vaativat myös että ulkonäöstä pitää huolehtia, täytyy pitää itsensä hoikkana, käyttää kosmetiikkaa, pukeutua kauniisti.. Varsinkin venäläisten naisten tyyliä täällä kovasti kehutaan.
Mutta samalla se itsestä huolehtiminen ja kaunistautuminen on huijausta. Saunapuhtaana pitäisi verkkareissa kulkea, muuten huijaa miehiä luulemaan että on muka kaunis.Ja sit miehet sanoo että naisten miehille asettamat vaatimukset on vaikeita.
Naiset vaativat mieheltä pituutta. Mitä lyhyt voi siis tehdä ?
Vit*u tuota ilmaisua "naiset vaativat". Ikinä en ole mennyt keneltäkään vaatimaan pituutta enkä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen niin tehneen.
Ite oon kuullut todella monta kertaa naisilta miten eivät halua itseään lyhyempää miestä. Lisäksi todella monessa nettideitti-ilmotuksessa mainitaan pituus, kun nainen kertoo minkälaista miestä etsii
eri
Niin, eivät _halua_ lyhyitä miehiä, eivät kiinnostu näistä. Eri asia kuin mennä vaatimaan joltain pituutta.
Miksi haluaisit nimenomaan naisen, joka etsii pitkää miestä?
Entä miksi haet nimenomaan netistä vaikka tiedät sen olevan vain kauniiden ja komeiden kohtaamidpaikka?
Häh miten se on eri asia? Tuskin kukaan nainen valitsee miestä, josta ei kiinnostu? Ajattelen netissä mahdollisuuteni olevan paremmat, koska nainen ei näe heti naamaani ja tee päätöstä ennen kuin ehdin suutani avata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään miestä jolla on ollut poikuus tallella 30v + ja on sen jälkeen onnistunut saamaan suhteen ja seksiä? En laske mukaan maksullista seksiä.
Osmo Kontula on jossain todennut, että jos noita ei saa 30-vuotiaaksi mennessä niin on epötodennäköistä että saa enää myöhemminkään.
Täällä on yksi joka on onnistunut. 30v olin täysin kokematon ja nyt 34 vuotiaana olen ollut kaksi vuotta suhteessa. Minun ei ole tarvinut esittää tai valehdella. Olen rehellisesti kertonut naiselleni oman historiani ja se ei ole häntä haitannut.
ps. En ymmärrä tämän ketjun valtavaa negatiivisuudessa vellomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on jakorasia ja ties mikä lunttu jos harrastaa seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa.
Sekään ei kuitenkaan kelpaa että nainen pidättäytyy seksistä. Huono ja paha ihminen hän on siinäkin tapauksessa.Miehet vaativat myös että ulkonäöstä pitää huolehtia, täytyy pitää itsensä hoikkana, käyttää kosmetiikkaa, pukeutua kauniisti.. Varsinkin venäläisten naisten tyyliä täällä kovasti kehutaan.
Mutta samalla se itsestä huolehtiminen ja kaunistautuminen on huijausta. Saunapuhtaana pitäisi verkkareissa kulkea, muuten huijaa miehiä luulemaan että on muka kaunis.Ja sit miehet sanoo että naisten miehille asettamat vaatimukset on vaikeita.
Vit*u tuota ilmaisua "naiset vaativat". Ikinä en ole mennyt keneltäkään vaatimaan pituutta enkä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen niin tehneen.
Ite oon kuullut todella monta kertaa naisilta miten eivät halua itseään lyhyempää miestä. Lisäksi todella monessa nettideitti-ilmotuksessa mainitaan pituus, kun nainen kertoo minkälaista miestä etsii
eri
Niin, eivät _halua_ lyhyitä miehiä, eivät kiinnostu näistä. Eri asia kuin mennä vaatimaan joltain pituutta.
Entä miksi haet nimenomaan netistä vaikka tiedät sen olevan vain kauniiden ja komeiden kohtaamidpaikka?
Häh miten se on eri asia? Tuskin kukaan nainen valitsee miestä, josta ei kiinnostu? Ajattelen netissä mahdollisuuteni olevan paremmat, koska nainen ei näe heti naamaani ja tee päätöstä ennen kuin ehdin suutani avata
Vaatia mieheltä pituutta = vaatia joltain tietyltä mieheltä että "sinun pitää olla pitkä".
Netissä kannattaa tietysti olla jos se tuottaa tuloksia. Itse rumana naisena ymmärsin alle kahdessa viikossa että minulle se ei tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään miestä jolla on ollut poikuus tallella 30v + ja on sen jälkeen onnistunut saamaan suhteen ja seksiä? En laske mukaan maksullista seksiä.
Osmo Kontula on jossain todennut, että jos noita ei saa 30-vuotiaaksi mennessä niin on epötodennäköistä että saa enää myöhemminkään.
Harmi, itselle tulee sitten todella pitkä tai lyhyt elämä.
No sehän on ihan oma valintasi - tai ainakin tuo jälkimmäinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Miksi pitää lyödä päätä seinään?! Jos olet lyhyt/lyhyempi kuin mitä nainen etsii, siirryt seuraavaan. Minä olen yh enkä jää jankkaamaan sitä, kuinka kukaan mies ei huoli. Palstallahan tämä on ainoa totuus meistä. Todellisuus on sitten jotain muuta.
Naisia on eripituisia ja vaikka nainen haluaisi _itseään_ pidemmän miehen, on sekin aika laaja käsite. Lyhyitä naisia on paljon ja heille 170cm mies on jopa pitkä.
Jos miehen ainoa ongelma on lyhyys, on asiat aika hyvin. Ja edelleen suomalaiset ovat maailmanlaajuisesti pitkähköä kansaa, joten on sekin yksi vaihtoehto että suuntaa katseen ulkomaille. Mikäli tämä pituusasia on niin ylitsepääsemätön.
Terveisin,
Yh 154cm 
Oikeastikko jauhatte jotain pituudesta? Näillä miehillä on varmasti paljon pahempia ongelmia kuin pituus.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastikko jauhatte jotain pituudesta? Näillä miehillä on varmasti paljon pahempia ongelmia kuin pituus.
Kuten mikä? Mielelläni kuulisin, jos sulla on jotain ehdotuksia, koska haluaisin kehittää itseäni. Oon täysin varma, että elämäni olisi ihan erilaista, jos olisin naamasta tavis ja keskimittainen. Tosin on tässä positiivisia puoliakin, sillä tuskin olisin muuten näin sinnikäs
Vierailija kirjoitti:
Ei mielessäsi käynyt, että noi vastakkaiset vaatimukset saattaa olla eri ihmisten kirjoittamia? Ihmisillä kun tuppaa olemaan erilaisia mieltymyksiä joistain asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asenne ihmetyttää? Siis onko sinun mielestäsi kaikki varatut miehet komeita? Katsoppa uudelleen.. ei se ole ulkonäöstä kiinni. Komeilla miehillä vientiä tietty mutta on sitä vähemmänkin komeilla. Ei parisuhde ole vain komeasta ulkomuodosta kiinni.
On se siinä mielessä ulkonäöstä kiinni että ei rumalla miehellä ainakaan ole naista
Mikä on ruma?
Esim. Joku palsanmäki joka on alle 40 ja näyttää papalta ja kertoi firman olleen konkurssin partaalla ennen tv-ohjelmaa onnistui pariutumaan. Ja naisista löytyy niitä jotka pitää tuollaisia tankkereita suloisina nallekarhuina.
Palsanmäki täyttää tänä vuonna 48.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko thai-vaimo? Itse sain Thaimaasta vaimon, kun autoin yhtä siellä tapaamaani naista perustamaan firman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mikä? Mielelläni kuulisin, jos sulla on jotain ehdotuksia, koska haluaisin kehittää itseäni. Oon täysin varma, että elämäni olisi ihan erilaista, jos olisin naamasta tavis ja keskimittainen. Tosin on tässä positiivisia puoliakin, sillä tuskin olisin muuten näin sinnikäs
Miten vanha olet ja et siis ole koskaan harrastanut seksiä? Voihan sulla esim olla joku persoonallisuushäiriö tms.. lue noita pahimmat treffit palstoja. Tunnistatko itsesi?
Tiedän oikeasti rumia miehiä jotka ovat n 160cm ja kyllä he ovat aina välillä naisia saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko thai-vaimo? Itse sain Thaimaasta vaimon, kun autoin yhtä siellä tapaamaani naista perustamaan firman.
Noh jos totta puhutaan eihän toi kuulosta muulta kuin sillä että sait maksun luonnossa :D Vaikkakin vaimon muodossa. Onko liian pahasti sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, 165 cm. Olen seurustellut sekä pituiseni että lyhemmän miehen kanssa. Pituudella ei ole minulle merkitystä. En tykkää koroistakaan, joten en näe mitään ongelmaa. Persoona ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Oikeasti mikä suurimmalla osalla naisettomilla kokemattomilla miehillä on ongelma on ulkonäössä. Se kuitenkin on se tärkein asia mihin naiset kiinnostuvat jos mies on aivan tavallinen ilman julkisuutta tai rahaa. Rumat sitten ei saa ketään sillä rumia naisia on todella vähän ja suurin osa naisia on liian kauniita. Ja ei rumalla miehellä ole edes hirveästi keinoja tehdä itsestään parempaa.
Bullshit, meitä rumia on kyllä tuhansia mutta arvaapa kelpaammeko kenellekään?
Millä tavalla olet niin ruma ettet kelpaa kenellekään? Mitkä piirteet tekevät mielestäsi sinusta niin ruman? Mietin vain, kun kyllä minä ainakin näen ihan kaiken näköisiä tyyppejä parisuhteissa, ja naimisissa naisten kanssa. Ei todellakaan mitään komistuksia kaikki ja toiset jopa suoraan sanoen rumia.
Nämä jotka väittävät itseään rumiksi ja syyttävät naisia pinnallisiksi ovat kehittäneet rumuudestaan defenssin joka on helpompi hyväksyä kuin se että todellisuudessa he ehkä ovat luonteeltaan niin vastenmielisiä ettei kukaan halua heidän seuraansa.
Se, millainen luonne ihmiselle kehittyy, riippuu pitkälti siitä millaista kohtelua saa ympäristöltään. Metsä vastaa. Ei varmaankaan ole yllättävä tieto, että kauniita kohdellaan paremmin kuin rumia. Osa luonteesta taas on synnynnäistä, kuten ulkonäkökin, joten miksi se olisi vaikeampi hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Vaatia mieheltä pituutta = vaatia joltain tietyltä mieheltä että "sinun pitää olla pitkä".
Netissä kannattaa tietysti olla jos se tuottaa tuloksia. Itse rumana naisena ymmärsin alle kahdessa viikossa että minulle se ei tuota.
Vaatia mieheltä pituutta = tulevan miesystäväehdokkaan yhtenä vaatimuksena on pituus. Sun selityksessä ei ole mitään järkeä, koska tunnetusti omaan pituuteensa ei voi vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh jos totta puhutaan eihän toi kuulosta muulta kuin sillä että sait maksun luonnossa :D Vaikkakin vaimon muodossa. Onko liian pahasti sanottu?
Aika pitkä osamaksuaika, kun vieläkin jatkuu. :D Mut jos totta puhutaan niin noinhan se on suurella osalla suomalaisista pareistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sillä tuo on totta. Varsinkin supisuomalaisen vaimon kanssa. Kalliiksi tulee miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten naiset (ja miehet) haluavat kaveerata? Jos olisin luonteeltani vastenmielinen, niin miksi ihmeessä mua pyydetään erilaisiin tapahtumiin?
Mä tiedän aika moniakin miehiä jotka suhtautuvat kavereihin ihan eri tavalla kuin mahdollisiin naisystäviin.
Saattavat olla kiinnostavan naisen seurassa tosi teennäisiä, machoilla, ajattelevat että parisuhteessa on kysymys vain seksistä eikä muulla yhteensopivuudella ole niin väliä, esittää jotain noloja peliliikkeitä jne. Mies voi siis helposti olla hyvä tyyppi kavereilleen mutta vaikuttaa vittumaiselta niiden naisten seurassa joista hän on kiinnostunut. Ei minua lohduta se että miehen kaverit pitävät hänestä jos hän käyttäytyy _minua_ kohtaan huonosti tai esittelee pöhköimpiä puoliaan.
Voisin kuvitella että tällaiseen käytökseen sortuu etenkin sellainen mies jolla ei ole kokemusta naisista ja joka ajattelee koko naissukupuolta yhtenäisenä massana. Sellainen ei enää näe naista ihmisenä vaan objektina, nukelta jolta voisi saada seksiä jos löytäisi oikean napin mitä painaa.
Mutta nappia ei ole olemassakaan. Naiset ovat yksilöitä, jokaisella on omat "kriteerinsä", mieltymyksensä ja odotuksensa suhteelle.
Harmi, itselle tulee sitten todella pitkä tai lyhyt elämä.