Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti 40v neitsyt

Vierailija
24.07.2017 |

Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk…

Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.

Kommentit (447)

Vierailija
381/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään kivalta tunnu, että kelpaa toiselle vain maksamalla. Pari kertaa seksiä harrastaneena voin sanoa, että kelpaamattomuus on se mikä satuttaa eikä niinkään seksin puute

Luin ketjun, ja koko jutun ydin tuli heti ensimmäisessä kommentissa, kiteytettynä pariin lauseeseen. 

Miehet, jotka valittavat seksinpuutetta, eivät oikeasti valita seksinpuutetta, vaan tätä em. asiaa, kalpaamattomuutta. Seksi on kuitenkin se helpoin esimerkki, yhdyntään kun tarvitaan kaksi. Kokkaaminen onnistuu yksinkin. 

No mistä se kelpaamattomuus sitten johtuu? Saamattomuudesta. Negatiivinen, laiska suhtautuminen elämään työntää ihmisen loitommaksi. Näin ihmiskontaktit jäävät vähäisiksi ja netti taas ruokkii kaikenmaailman ääriajattelua, provoilun ja trollaamisen ansiosta. Tähän kun lisätään vähän yksinkertainen mies, jolla on jo valmiiksi negatiivinen asenne maailmaan, niin kierre on valmis. 

Ainoa lääke olisi päästä tekemisiin ihan tavallisten ihmisten kanssa. Saada iloa elämäänsä sitä kautta. Kun omat asiat on kunossa, niin kyllä se kumppanikin tulee vielä vastaan.

m30

Vierailija
382/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun omat asiat on kunossa, niin kyllä se kumppanikin tulee vielä vastaan.

m30

Olipa typerästi sanottu. Fakta on se, että maalla ei ole naisia ja kaupungissa ne haluavat muunlaisen miehen kuin minä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m30

Olipa typerästi sanottu. Fakta on se, että maalla ei ole naisia ja kaupungissa ne haluavat muunlaisen miehen kuin minä. 

Jos naiset haluavat muunlaisen miehen kuin sinä, niin silloin sinussa on jotain vikaa. Se tässä se fakta ok.

m30

Vierailija
384/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m30

Jos naiset haluavat muunlaisen miehen kuin sinä, niin silloin sinussa on jotain vikaa. Se tässä se fakta ok.

m30

Onhan minussa "vikoja", olen kouluttamaton (kansakoulu), tulen maalta, en seuraa muotia, on vähän mahaa, äänestän perussuomalaisia, listaa voi jatkaa loputtomiin. Omasta mielestäni nämä eivät tosin ole vikoja, vaan ihan hyviä piirteitä. Naiset eivät niistä vain pidä. 

Vierailija
385/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Oikeasti mikä suurimmalla osalla naisettomilla kokemattomilla miehillä on ongelma on ulkonäössä. Se kuitenkin on se tärkein asia mihin naiset kiinnostuvat jos mies on aivan tavallinen ilman julkisuutta tai rahaa. Rumat sitten ei saa ketään sillä rumia naisia on todella vähän ja suurin osa naisia on liian kauniita. Ja ei rumalla miehellä ole edes hirveästi keinoja tehdä itsestään parempaa.

Bullshit, meitä rumia on kyllä tuhansia mutta arvaapa kelpaammeko kenellekään? 

Juuri tuo asenne, ettei kelvata kenellekään on se miksi ei kelpaa naisille. Se itsesääli on luotaantyötävä piirre. Minä nättinä tyttönä olen seurustellut ns. "rumien" kanssa ja heissä viehätti eniten se itsevarmuus. "Jos en nällä saa niin luonteella ja muulla olemuksella" Tälläkin hetkellä deittailen miestä, joka ei pidä itseään viehättävänä, mutta minun silmissä hän on komea. Ja kun siitä hänelle maininnut, niin vähättelee ja vetäytyy kuoreensa. Edes aito kehu tuntuu lannistavan häntä. Mitä meidän nättien tyttöjen pitäisi tehdä osoittaaksemme, että rumatkin kelpaa?

Vierailija
386/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat mieheltä pituutta. Mitä lyhyt voi siis tehdä ?[/quote]

Vit*u tuota ilmaisua "naiset vaativat". Ikinä en ole mennyt keneltäkään vaatimaan pituutta enkä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen niin tehneen.[/quote]

Ite oon kuullut todella monta kertaa naisilta miten eivät halua itseään lyhyempää miestä. Lisäksi todella monessa nettideitti-ilmotuksessa mainitaan pituus, kun nainen kertoo minkälaista miestä etsii

eri[/quote]

Naiset vaatii sitä ja naiset vaatii tätä... ihan samalla tavalla siellä deitti-ilmoituksissa miehet vaatii! Näitä lukiessa tuntuu, että kun naiset on niin hirveitä, kamalia ja tunteettomia ja vaatii kaikenlaista.. ihan molemmat sukupuolet vaativat mittoja myöten asioita. Käväseppä vaikka lukemassa miesten hakuilmoituksia.

Vierailija
387/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naiset (ja miehet) haluavat kaveerata? Jos olisin luonteeltani vastenmielinen, niin miksi ihmeessä mua pyydetään erilaisiin tapahtumiin?

Mä tiedän aika moniakin miehiä jotka suhtautuvat kavereihin ihan eri tavalla kuin mahdollisiin naisystäviin.

Saattavat olla kiinnostavan naisen seurassa tosi teennäisiä, machoilla, ajattelevat että parisuhteessa on kysymys vain seksistä eikä muulla yhteensopivuudella ole niin väliä, esittää jotain noloja peliliikkeitä jne. Mies voi siis helposti olla hyvä tyyppi kavereilleen mutta vaikuttaa vittumaiselta niiden naisten seurassa joista hän on kiinnostunut. Ei minua lohduta se että miehen kaverit pitävät hänestä jos hän käyttäytyy _minua_ kohtaan huonosti tai esittelee pöhköimpiä puoliaan.

Voisin kuvitella että tällaiseen käytökseen sortuu etenkin sellainen mies jolla ei ole kokemusta naisista ja joka ajattelee koko naissukupuolta yhtenäisenä massana. Sellainen ei enää näe naista ihmisenä vaan objektina, nukelta jolta voisi saada seksiä jos löytäisi oikean napin mitä painaa.

Mutta nappia ei ole olemassakaan. Naiset ovat yksilöitä, jokaisella on omat "kriteerinsä", mieltymyksensä ja odotuksensa suhteelle.

Ei naisten kriteerit miesten ulkonäkö preferensseihin ainakaan ole mitään yksilökohtaisia ja eroa toisistaan. Sellainen "nappi" mikä toimii naiseen kun naiseen on valta, raha tai komea ulkonäkö. Jos evoluutiota ajattelee on se itseasiassa ihan loogista että naisilla on yhtenäisemmät kriteerit pariutumisessa kun miehillä

Tutkimusten mukaan niin miehet kuin naisetkin ovat yhtä pinnallisia mitä tulee ulkonäköön. Miesten ja naisten tavassa ihastua on kuitenkin hieman eroa, miehet yleensä ihastuvat ns. ensisilmäyksellä ja naiset taas haluavat tutustua mieheen ensin, ja saada miehestä tietoja itselleen ennen kuin ne ihastumisen tunteet puhkeavat täyteen kukoistukseensa. Eli miehille on tyypillisempää ihastua ulkonäön perusteella. 

niin . naiset haluavat selvittää varallisuuden...

Onnen onkijat eli Gold Diggerit ovat oma lukunsa mutta kyseisessä, alunperin Helsingin Sanomissa julkaistussa artikkelissa viitattiin enemmänkin siihen, että nainen haluaa tietää millainen luonne ja persoona miehellä on, mahdollista suhdetta ja perhe-elämään ajatellen. 

Omalta kohdaltani voin ainakin todeta, että olen monta kertaa ihastunut ihmiseen, jota olen ensin pitänyt ei-viehättävänä. Juuri tutustumisen kautta olenkin sitten nähnyt ihmisen eri valossa ja ihastunut - jonka jälkeen se ihastuksen kohde onkin muuttunut silmissäni yhtäkkiä viehättäväksi. Esimerkiksi nykyinen ihastukseni ei vastaa millään lailla yleistä kauneusihannettani ja pidin häntä alkujaan varsin luotaantyöntävänä, mutta nykyisin olen ihan ihastunut hänen tatuointeihinsakin, joita alkujaan inhosin :D 

Vierailija
388/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään kivalta tunnu, että kelpaa toiselle vain maksamalla. Pari kertaa seksiä harrastaneena voin sanoa, että kelpaamattomuus on se mikä satuttaa eikä niinkään seksin puute

Luin ketjun, ja koko jutun ydin tuli heti ensimmäisessä kommentissa, kiteytettynä pariin lauseeseen. 

Miehet, jotka valittavat seksinpuutetta, eivät oikeasti valita seksinpuutetta, vaan tätä em. asiaa, kalpaamattomuutta. Seksi on kuitenkin se helpoin esimerkki, yhdyntään kun tarvitaan kaksi. Kokkaaminen onnistuu yksinkin. 

No mistä se kelpaamattomuus sitten johtuu? Saamattomuudesta. Negatiivinen, laiska suhtautuminen elämään työntää ihmisen loitommaksi. Näin ihmiskontaktit jäävät vähäisiksi ja netti taas ruokkii kaikenmaailman ääriajattelua, provoilun ja trollaamisen ansiosta. Tähän kun lisätään vähän yksinkertainen mies, jolla on jo valmiiksi negatiivinen asenne maailmaan, niin kierre on valmis. 

Ainoa lääke olisi päästä tekemisiin ihan tavallisten ihmisten kanssa. Saada iloa elämäänsä sitä kautta. Kun omat asiat on kunossa, niin kyllä se kumppanikin tulee vielä vastaan.

m30

Siis täällä on moneen kertaan yksinäisyyttä valittaneet miehet sanoneet olevansa rumia. Jos ottajia ei näin ole niin ei voida laittaa kelpaamattomuutta saamattomuuden piikkiin.

Vierailija
389/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä. Miksei miehet voi ottaa vastuuta itsestään, miksi vastuu on naisella? Ei naisella ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei syystä tai toisesta miellytä. Miehen vaihtoehdot on tyytyä tähän tai tehdä jotain itselleen. Esimerkiksi itse olen naisena kuullut seuraavaa: alenna kriteereitä, laihduta, meikkaa, käy enemmän ulkona... ja ihan samat pätee mieheenkin.

t. 30-vuotias neitsytnainen.

Vierailija
390/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Oikeasti mikä suurimmalla osalla naisettomilla kokemattomilla miehillä on ongelma on ulkonäössä. Se kuitenkin on se tärkein asia mihin naiset kiinnostuvat jos mies on aivan tavallinen ilman julkisuutta tai rahaa. Rumat sitten ei saa ketään sillä rumia naisia on todella vähän ja suurin osa naisia on liian kauniita. Ja ei rumalla miehellä ole edes hirveästi keinoja tehdä itsestään parempaa.

Juuri tuo asenne, ettei kelvata kenellekään on se miksi ei kelpaa naisille. Se itsesääli on luotaantyötävä piirre. Minä nättinä tyttönä olen seurustellut ns. "rumien" kanssa ja heissä viehätti eniten se itsevarmuus. "Jos en nällä saa niin luonteella ja muulla olemuksella" Tälläkin hetkellä deittailen miestä, joka ei pidä itseään viehättävänä, mutta minun silmissä hän on komea. Ja kun siitä hänelle maininnut, niin vähättelee ja vetäytyy kuoreensa. Edes aito kehu tuntuu lannistavan häntä. Mitä meidän nättien tyttöjen pitäisi tehdä osoittaaksemme, että rumatkin kelpaa?

Siis jos pidät sitä miestä komeana niin silloin se ei ole ruma. Rumat miehet ovat ihan oikeasti ruman näköisiä.ei mitään miehiä jolla vain sattuu olemaan vääränlaiset kengät

Vierailija
391/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä. Miksei miehet voi ottaa vastuuta itsestään, miksi vastuu on naisella? Ei naisella ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei syystä tai toisesta miellytä. Miehen vaihtoehdot on tyytyä tähän tai tehdä jotain itselleen. Esimerkiksi itse olen naisena kuullut seuraavaa: alenna kriteereitä, laihduta, meikkaa, käy enemmän ulkona... ja ihan samat pätee mieheenkin.

Entä minä ruma naamainen lyhyt mies voin tehdä tälle asialle?

Vierailija
392/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opiskella tutkinto vaikka kauppatieteistä tai oikis on varmasti vielä parempi. Lääkis ehkä paras, valitse mihin panostat ja pistä siihen 110%. 

Vierailija
393/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene jumalauta vaikka kauneusleikkaukseen. Edelleen: tee jotain asialle. Ei ole naisen vika, jos olet ruma, eikä ole naisen velvollisuus kiinnostua sinusta, jos olet ruma. Ihan samat realiteetit on rumilla naisilla. Sille rumuudellekin voi kuitenkin tehdä jotain esimerkiksi meikkaamalla tai leikkauksin. Vahtoehtoisesti kompensoi rumuutta jollain muulla, kuten menestyksellä ja ihanalla luonteella. Vinkki viitonen: katkeruus ja naisten syytteleminen ei ole osa ihanaa luonnetta.

Vierailija
394/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin miehenä mitä vaan että olisin paremman näköinen. Mutta miehenä ne keinot ovat aika vähät sillä laihduttaakaan ei tarvitse jo hoikkana. Mutta koska näinkin olen ruma parhaimpana versiona itsestäni niin silloin se on niistä naisista kiinni miten käy

Vierailija
395/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene jumalauta vaikka kauneusleikkaukseen. Edelleen: tee jotain asialle. Ei ole naisen vika, jos olet ruma, eikä ole naisen velvollisuus kiinnostua sinusta, jos olet ruma. Ihan samat realiteetit on rumilla naisilla. Sille rumuudellekin voi kuitenkin tehdä jotain esimerkiksi meikkaamalla tai leikkauksin. Vahtoehtoisesti kompensoi rumuutta jollain muulla, kuten menestyksellä ja ihanalla luonteella. Vinkki viitonen: katkeruus ja naisten syytteleminen ei ole osa ihanaa luonnetta.

Meikkaavaa miestä pidettäisiin outona ja "epäaitona". Minulle pitäisi noita leikkauksia kyllä tehdä sen edestä että ei minulla ikinä rahat riittäisi.

Vierailija
396/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kokemattomuuteeni ainakin on syynä se että pää on hajalla eli on masennusta, yksinkertaisuutta, ujoutta, epäsosiaalisuutta, traumoja, paska itsetunto jne. Eli vika on omassa päässä eikä korjaussarjaa ole löytynyt.

M31

Vierailija
397/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Millä tavalla olet niin ruma ettet kelpaa kenellekään? Mitkä piirteet tekevät mielestäsi sinusta niin ruman? Mietin vain, kun kyllä minä ainakin näen ihan kaiken näköisiä tyyppejä parisuhteissa, ja naimisissa naisten kanssa. Ei todellakaan mitään komistuksia kaikki ja toiset jopa suoraan sanoen rumia. 

Ei oikeasti rumat miehet tai naiset seurustele yhtään kenenkään kanssa

Ei niin. Mutta mammojen prismatestin mukaan seurustelevat. Eli katselevat lihavia keski-ikäisiä pareja ja toteavat että tämä on tilanne. Itse kun menen kauppaan niin en näe yhtään oikeasti rumaa/lihavaa nuorta ihmistä kenenkään kanssa. 

Niin. Nimenomaan nuoria rumia ei näy kenenkään kanssa ja silloinhan se deittailuaika on. Jos vanhemmassa väessä näkee rumempia pariskuntien miehiä tai naisia niin eivät he ole olleet yhtä rumia nuorina tapaillessaan/seurustellessa

Lähipiirissäni lähes kaikki rumat ja tavalliset ihmiset seurustelevat vakituisesti, ja löytävät aina varsin helposti seuraa. Tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin, joten sikälikin ihmettelen että missä nämä palstalaiset asuvat, jotka sinkkuuttaan alinomaan valittelevat? Paikka jossa asun, on hyvin pieni paikkakunta. Onko niin että pääkaupunkiseudulla ei ole muilla menekkiä, kuin korkeasti koulutetuilla ja hyvännäköisillä miehillä ja naisilla? Pohjoisessa päin voisi käydä parempi tuuri kumppanin löytämisen suhteen. Maaseudulla on todella paljon etenkin yksinäisiä miehiä, onhan tästä kirjoitettu ihan lukuisia uutisartikkeleitakin, koska ilmiö on hyvin yleinen ja kasvamaan päin.

Tottakai maaseudulle jää yksinäisiä miehiä kun nuoret naiset lähtevät kaupunkiin komeampien, ulkomaalaisten ja rikkaampien miehien perään

Läheskään kaikki naiset eivät ensinnäkään pidä ulkomaalaisista miehistä. Toisekseen, kaikki eivät myöskään muuta pääkaupunkiseudulle, minä olen yksi heistä. Ei kannattaisi hypätä liiallisiin johtopäätöksiin kaikista yhden sukupuolen edustajista joidenkin marginaalitapausten perusteella. Me naisetkin olemme yksilöitä, emme jokin kollektiivinen ja geneerinen ryhmä ihmisiä. Meillä jokaisella on omat tunteet, tarpeet, halut, mielenkiinnonkohteet, mieltymykset ja niin edespäin.

398/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaavaa miestä pidettäisiin outona ja "epäaitona". Minulle pitäisi noita leikkauksia kyllä tehdä sen edestä että ei minulla ikinä rahat riittäisi.

Tärkeimmät leikkaukset miehille olisi varmaan hiustensiirto lähemmäs 10 000 e tai pituuden lisääminen noin 100 000 euroa . Eli joku varakas ruma mies noista saattaisi hyötyäkkin. Itsellä saisin rahat noihin kerättyä vasta joskus 50 vuotiaana jolloin olisi liian myöhäistä varmaan.

Vierailija
399/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin miehenä mitä vaan että olisin paremman näköinen. Mutta miehenä ne keinot ovat aika vähät sillä laihduttaakaan ei tarvitse jo hoikkana. Mutta koska näinkin olen ruma parhaimpana versiona itsestäni niin silloin se on niistä naisista kiinni miten käy

Voit esimerkiksi muuttaa asennettasi, eikä se edes maksa mitään.

Se lopputulos on aina kiinni molemmista osapuolista. Jos oma aseteesi on se, että otat kenet tahansa naisen joka vain huolii sinut ja sen vuoksi vika on naisessa joka ei huoli sinua, niin silloin sinun panoksesi lopputulokseen on huono asenne, joka kyllä karkottaa naiset.

Vierailija
400/447 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan kokemattomuuteeni ainakin on syynä se että pää on hajalla eli on masennusta, yksinkertaisuutta, ujoutta, epäsosiaalisuutta, traumoja, paska itsetunto jne. Eli vika on omassa päässä eikä korjaussarjaa ole löytynyt.

M31

Miksi luulet, että olet yksinkertainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi