Antti 40v neitsyt
Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk… 
Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Oikeasti mikä suurimmalla osalla naisettomilla kokemattomilla miehillä on ongelma on ulkonäössä. Se kuitenkin on se tärkein asia mihin naiset kiinnostuvat jos mies on aivan tavallinen ilman julkisuutta tai rahaa. Rumat sitten ei saa ketään sillä rumia naisia on todella vähän ja suurin osa naisia on liian kauniita. Ja ei rumalla miehellä ole edes hirveästi keinoja tehdä itsestään parempaa.
Bullshit, meitä rumia on kyllä tuhansia mutta arvaapa kelpaammeko kenellekään?
Millä tavalla olet niin ruma ettet kelpaa kenellekään? Mitkä piirteet tekevät mielestäsi sinusta niin ruman? Mietin vain, kun kyllä minä ainakin näen ihan kaiken näköisiä tyyppejä parisuhteissa, ja naimisissa naisten kanssa. Ei todellakaan mitään komistuksia kaikki ja toiset jopa suoraan sanoen rumia.
Ei oikeasti rumat miehet tai naiset seurustele yhtään kenenkään kanssa
Ei niin. Mutta mammojen prismatestin mukaan seurustelevat. Eli katselevat lihavia keski-ikäisiä pareja ja toteavat että tämä on tilanne. Itse kun menen kauppaan niin en näe yhtään oikeasti rumaa/lihavaa nuorta ihmistä kenenkään kanssa.
Niin. Nimenomaan nuoria rumia ei näy kenenkään kanssa ja silloinhan se deittailuaika on. Jos vanhemmassa väessä näkee rumempia pariskuntien miehiä tai naisia niin eivät he ole olleet yhtä rumia nuorina tapaillessaan/seurustellessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joutuu jännittämään, pettymään, psyykkaamaan ja hankkimaan omat kokemuksensa. Ei seksiä, rakkautta, kunnioitusta saada ilmaiseksi, eikä pidäkään saada. Ne täytyy ansaita ja ainakin hankkia itse. Tarvitsee harjoitella, tutkia omien korvien väliä, katsoa peiliin jne. ne keillä näitä asioita on, ovat itse tehneet työtä sen eteen. Miksi joillekkin, jotka eivät tätä työtä ole valmiita tekemään, pitäisi tupsahtaa kaikki ilmaiseksi taivaalta? Toki osalle varmasti tämä on helpompaa varmasti mutta mitä sitten? Tekee sitten enemmän sen eteen kuin joku toinen. Jos haluaa saada, on pakko tehdä sen eteen kaikki mitä tarvitaan. Ensin pitäisi päästä siitä itsesäälistä, katkeruudesta ja muiden syyttelystä eroon. Sitten on se tilastollinen este.. "minulla ei ole naista, koska miehiä on liikaa". Haluatko tyytyä tällaiseen tulokseen vai haluatko yrittää olla yksi niistä miehistä, jotka saa naisen? Saat valita. Kyllä ne paritkin vaihtuu ja naisiakin on kenellä ei ole ketään.. ei asia ole niin, että naiset on jaettu tasan tiettyjen miesten kesken. Ryhdistäytykää Antit ja alkakaa miettiä mahdollisuuksia esteiden sijaan. Harjoitelkaa ja opetelkaa miettimään mikä meni mahdollisesti vikaan ja missä voi parantaa. Unohtakaa itsesääli ja katkeruus.
Mitä työtä se on, jos on saanut geenilotossa komean naaman ja naiset juoksevat perässä? Vastaavasti rumuuteen ei auta mikään. Ei kouluttautuminen, sivistys, työssäkäynti, urheiluharrastukset, musiikkiharrastukset jne. Mielelläni tekisin töitä ja parantaisin itseäni, mutta en keksi miten realistisesti voisin enää mahdollisuuksiani kohentaa
Nyt sitten ihmisten ilmoille näkymään, tapaamaan naisia ja harjoittelemaan, vaikka baariin, faceryhmiin, treffipalstoille, tapahtumiin.. missä asut? Onko kotiseudullasi esim. Facessa sinkkuryhmää? Usein niiden kautta on tapahtumia ja tapaamisia ja niihin kun osallistuu, niin tapaa ihmisiä ensin ilman mitään paineita, että pitäisi ehdotella vakavampaa. Itse olen sinkkuna ja tässä herättelen omia sosiaalisia suhteita ja tuollainen sinkkuryhmä ollut ehdoton apu tässä! Olen tavannut jo monia ihmisiä ja tehnyt kaikkea kivaa esim. On käyty flowparkissa, yhteiskahveilla, kartingista, keilaamassa jne. mutten missään treffeillä vielä käynyt, katselen ja tutustun. Kukaan ei ole minua pyytänyt treffeille enkä itse ole ketään pyytänyt. Ehkä myöhemmin pääsen treffeillekkin, kuka tietää. Jos ei tämän ryhmän kautta löydy ketään, niin ainakin olen paljon jo saanut. Myös rohkeutta, innostusta ja itseluottamustani. Sosiaalisista tilanteista ei pääse kuin läpikäymällä ja harjoittelemalla.
Siis ei mulla ole mitään ongelmaa olla sosiaalisissa tilanteissa tai lähestyä naisia. Siitä kertoo ihan jo se, että pakkeja oon saanut useamman sata erinäköisiltä ja hyvin erilaisilta naisilta. Itseluottamuskin on kohdillaan, en muuten voisi edes työssäni pärjätä. Tämä ei kuitenkaan kompensoi rumuutta. Oon saanut naisista kavereita, kun oon ollut enemmän kaverimainen ilman pilkettä silmäkulmassa, mutta muuhun ei ole saumoja
Ota näistä vaatimuksista nyt selvää.
Nainen on jakorasia ja ties mikä lunttu jos harrastaa seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa.
Sekään ei kuitenkaan kelpaa että nainen pidättäytyy seksistä. Huono ja paha ihminen hän on siinäkin tapauksessa.
Miehet vaativat myös että ulkonäöstä pitää huolehtia, täytyy pitää itsensä hoikkana, käyttää kosmetiikkaa, pukeutua kauniisti.. Varsinkin venäläisten naisten tyyliä täällä kovasti kehutaan.
Mutta samalla se itsestä huolehtiminen ja kaunistautuminen on huijausta. Saunapuhtaana pitäisi verkkareissa kulkea, muuten huijaa miehiä luulemaan että on muka kaunis.
Ja sit miehet sanoo että naisten miehille asettamat vaatimukset on vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä töitä naiset tekevät miesten eteen ? Muuta kun hymyilevät?
Valitsevat tarkkaan vaatteet, meikkaavat, käyvät kosmetologilla ja kampaajalla, jumppaavat, vahtivat syömisiään, laihduttavat, ajelevat karvojaan harva se päivä, hoidattavat kynsiään tai lakkaavat itse, teettävät tekoripsiä ja tekokynsiä, ottavat silarit, käyttävät epämukavia korkokenkiä, satsaavat satasia viehkoihin alusvaatteisiin, valkaisevat hampaitaan.
Eli toisin sanottuna huijaavat olevansa kauniita vaikka oikeasti ovat rumia. Ameriikoissa eräs mies haastoi huijarivaimonsa oikeuteen kun näki tämän ekan kerran ilman meikkiä. Nuo mainitsemasi huijausvarusteet ovat sama asia jos mies pitäisi brad pitt naamaria, vetäisi kaljamahansa sisään työntäisi paidan alle ja housuihinsa täytettä näyttääkseen alteettiselle ja isomunaiselle.
Hah, mutta just näin. Jos miehet pitäisivät push up-lisää munansa pullottamiseksi, olisi se erittäin tuomittavaa mutta silarit ja tai push upit naisella ei ole.
Lisäksi kaikki muu panostautuminen, miehen vaan pitää olla luontaisesti iso ja komea, ei sellaiseksi saa laittautua. Koska onhan se kaikki aika pois naiselta ja työnteolta!
Kyllä vaatteilla on iso vaikutus miehenkin ulkonäköön. Samoin hiuksilla, parralla, ihon kunnolla, fyysisellä voinnilla. Kaikkiin näihin mies voi itse vaikuttaa.
Sama mies näyttää ihan erilaiselta kalapuikkoviiksillä ja neuleliivi päällä kuin ilman niitä viiksiä ja rento paita päällään.
Oma mieskin pystyy pukeutumaan todella hottikseksi tai ällöksi setämieheksi tai sitten joksikin aivan muuksi 😉
Entä kaljut miehet, voiko vaikuttaa hiuksiin? Ei vaatteetkaan rumaa naamaa korista
Mitä ihmeen vikaa kaljussa on? :O Kaljut miehethän on just kuumimpia ;) Varsinkin treenatun kropan kanssa, ja jälkimmäiseenhän voi mies vaikuttaa itse.
Kaljun kanssa seksikäs sänki tai siisti parta sekä treenattu kroppa, oikein hyvä!
Niinhän se on.
Ja vaatteet kyllä komistaa rumaakin naamaa.
Ja kun puitteet on muuten kohdallaan niin naama on ihan sivuseikka.
Ainakin entinen työkaveri vetää naisia puoleensa baareissa ja naimisiinkin on päässyt vaikka pahempia aknearpia en ole kenenkään kasvoissa nähnyt.  Kasvonsa ovat todella pahasti arpeutuneet. En tiedä oliko hänellä vain todella paha akne teininä vai onko mukana myös jotain rokkoarpia.
Kaveri on kuitenkin tiimissä kunnossa, harrastaa aktiivisesti liikuntaa, pukeutuu hyvin ja hoitaa hiuksensa. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asenne ihmetyttää? Siis onko sinun mielestäsi kaikki varatut miehet komeita? Katsoppa uudelleen.. ei se ole ulkonäöstä kiinni. Komeilla miehillä vientiä tietty mutta on sitä vähemmänkin komeilla. Ei parisuhde ole vain komeasta ulkomuodosta kiinni.
On se siinä mielessä ulkonäöstä kiinni että ei rumalla miehellä ainakaan ole naista
Mikä on ruma?
Esim. Joku palsanmäki joka on alle 40 ja näyttää papalta ja kertoi firman olleen konkurssin partaalla ennen tv-ohjelmaa onnistui pariutumaan. Ja naisista löytyy niitä jotka pitää tuollaisia tankkereita suloisina nallekarhuina. 
Vierailija kirjoitti:
Nainen on jakorasia ja ties mikä lunttu jos harrastaa seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa.
Sekään ei kuitenkaan kelpaa että nainen pidättäytyy seksistä. Huono ja paha ihminen hän on siinäkin tapauksessa.Miehet vaativat myös että ulkonäöstä pitää huolehtia, täytyy pitää itsensä hoikkana, käyttää kosmetiikkaa, pukeutua kauniisti.. Varsinkin venäläisten naisten tyyliä täällä kovasti kehutaan.
Mutta samalla se itsestä huolehtiminen ja kaunistautuminen on huijausta. Saunapuhtaana pitäisi verkkareissa kulkea, muuten huijaa miehiä luulemaan että on muka kaunis.Ja sit miehet sanoo että naisten miehille asettamat vaatimukset on vaikeita.
Naiset vaativat mieheltä pituutta. Mitä lyhyt voi siis tehdä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekään ei kuitenkaan kelpaa että nainen pidättäytyy seksistä. Huono ja paha ihminen hän on siinäkin tapauksessa.Miehet vaativat myös että ulkonäöstä pitää huolehtia, täytyy pitää itsensä hoikkana, käyttää kosmetiikkaa, pukeutua kauniisti.. Varsinkin venäläisten naisten tyyliä täällä kovasti kehutaan.
Mutta samalla se itsestä huolehtiminen ja kaunistautuminen on huijausta. Saunapuhtaana pitäisi verkkareissa kulkea, muuten huijaa miehiä luulemaan että on muka kaunis.Ja sit miehet sanoo että naisten miehille asettamat vaatimukset on vaikeita.
Naiset, tuo homogeeninen klooniryhmä. Kaikki naiset haluavat pitkän miehen. Väärin. Minä esimerkiksi olen n. 155cm eikä pituus ole minulle mikään kriteeri. Ehkä jopa niinpäin että mies ei saa olla liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Kylmä totuus nyt vain on se, että miehet ja naiset eivät ole tasa-arvoisia seksissä. Se on evoluution tulos ja toimii. Parhaiten mies parantaa asemiaan tässä asiassa, kun yrittää olla oma paras itsensä.
Vastaaja ei ole kuullut, että niin miehet kuin naisetkin viehättyvät omaansa varsin erilaisesta geeniperimästä (vaikkakin usein samaa etnistä kulttuuri edustavasta henkilöstä).
Vaikka olis miten sopivat geeneiltään jollekin, niin se on ihan varma juttu, ettei nainen valitse mitään luuseria vaivoikseen. Toki on poikkeuksia.
Onko täällä ketään miestä jolla on ollut poikuus tallella 30v + ja on sen jälkeen onnistunut saamaan suhteen ja seksiä? En laske mukaan maksullista seksiä.
Minä en ymmärrä miksi neitsyydestä tehdään niin iso asia. Voi olla vaikka kuolemaansa saakka, mitä sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asenne ihmetyttää? Siis onko sinun mielestäsi kaikki varatut miehet komeita? Katsoppa uudelleen.. ei se ole ulkonäöstä kiinni. Komeilla miehillä vientiä tietty mutta on sitä vähemmänkin komeilla. Ei parisuhde ole vain komeasta ulkomuodosta kiinni.
On se siinä mielessä ulkonäöstä kiinni että ei rumalla miehellä ainakaan ole naista
Mikä on ruma?
Esim. Joku palsanmäki joka on alle 40 ja näyttää papalta ja kertoi firman olleen konkurssin partaalla ennen tv-ohjelmaa onnistui pariutumaan. Ja naisista löytyy niitä jotka pitää tuollaisia tankkereita suloisina nallekarhuina.
Yleisesti naiset pitävät rumana piirteinä miehillä esim pieniä silmiä tai leukaa, lyhyyttä, epäsymmetrisiä kasvoja, kaljuutta, ylipainoa. Jos noista omaa muutaman tai usean on siis objektiivisesti ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit*u tuota ilmaisua "naiset vaativat". Ikinä en ole mennyt keneltäkään vaatimaan pituutta enkä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen niin tehneen.
Elämäni suurimmat rakkaudet ovat olleet alle 170 cm pitkiä nykyistä lukuun ottamatta. Hänestäkään en kiinnostunut pituuden takia (omien sanojensa mukaan 178 cm). Ihan yhtä lailla olisin kiinnostunut lyhyempänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit*u tuota ilmaisua "naiset vaativat". Ikinä en ole mennyt keneltäkään vaatimaan pituutta enkä ole kuullut kenenkään muunkaan naisen niin tehneen.
Ite oon kuullut todella monta kertaa naisilta miten eivät halua itseään lyhyempää miestä. Lisäksi todella monessa nettideitti-ilmotuksessa mainitaan pituus, kun nainen kertoo minkälaista miestä etsii
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Oikeasti mikä suurimmalla osalla naisettomilla kokemattomilla miehillä on ongelma on ulkonäössä. Se kuitenkin on se tärkein asia mihin naiset kiinnostuvat jos mies on aivan tavallinen ilman julkisuutta tai rahaa. Rumat sitten ei saa ketään sillä rumia naisia on todella vähän ja suurin osa naisia on liian kauniita. Ja ei rumalla miehellä ole edes hirveästi keinoja tehdä itsestään parempaa.
Millä tavalla olet niin ruma ettet kelpaa kenellekään? Mitkä piirteet tekevät mielestäsi sinusta niin ruman? Mietin vain, kun kyllä minä ainakin näen ihan kaiken näköisiä tyyppejä parisuhteissa, ja naimisissa naisten kanssa. Ei todellakaan mitään komistuksia kaikki ja toiset jopa suoraan sanoen rumia.
Nämä jotka väittävät itseään rumiksi ja syyttävät naisia pinnallisiksi ovat kehittäneet rumuudestaan defenssin joka on helpompi hyväksyä kuin se että todellisuudessa he ehkä ovat luonteeltaan niin vastenmielisiä ettei kukaan halua heidän seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Nämä jotka väittävät itseään rumiksi ja syyttävät naisia pinnallisiksi ovat kehittäneet rumuudestaan defenssin joka on helpompi hyväksyä kuin se että todellisuudessa he ehkä ovat luonteeltaan niin vastenmielisiä ettei kukaan halua heidän seuraansa.
Miksi sitten naiset (ja miehet) haluavat kaveerata? Jos olisin luonteeltani vastenmielinen, niin miksi ihmeessä mua pyydetään erilaisiin tapahtumiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Miksi sitten naiset (ja miehet) haluavat kaveerata? Jos olisin luonteeltani vastenmielinen, niin miksi ihmeessä mua pyydetään erilaisiin tapahtumiin?
Oletko pyytänyt kaltaisiasi susirumia mutta hyväluontoisia ja aktiivisia naisia treffeille ja mitä he sanoivat? Vai oletko pyörinyt vain sara sieppien ympärillä?
Kuulostat siltä että olet menestyneiden porukassa se vähemmän komea kaveri ja vaadit / kuvittelet että koska kavereilla on missit käsipuolessa, sinullakin olisi oikeus samanlaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista. Kyllä jokainen kaipaa tulla rakastetuksi ja rakastaa takaisin. Pelkästään jo läheisyyden puuttuminen aika kamalaa. Anttina laittaisin rehellisen ilmoituksen treffiipalstalla, jossa kertoisin kokemattomuudesta. Kyllähän varmasti niitä naisia on, jotka "innostuisivat" tästä. Ei sen tarvitsisi suhteeseen johtaa mutta Antti saisi kokemuksia ja kenties lisää itseluottamusta.
Kokeiltu on, ei toimi. Rehellisyys on pahin synti mihin voi treffi-ilmoituksessaan sortua, varsinkin jos on jotain mikä ei kestä päivän valoa naisten silmissä.
Yks Antin kaltainen 40v
Itsekään en suosittele olemaan rehellinen, mikäli tavoitteena on harrastaa seksiä kenen tahansa naisen kanssa. Olen luonteeltani hyvin rauhallinen, pohdiskeleva, empaattinen, toisia ihmisiä kunnioittava ja herkkä. Opin kuitenkin jo vuosia sitten, että mikäli haluan herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen, on minun esitettävä monin tavoin hyvin erilaista ihmistä.
Hieman kusipäinen ja välillä jopa ilkeä  tai välinpitämätön käytös on ikävä kyllä omien kokemusteni mukaan se millä naisen saa pysymään kiinnostuneena. Opin myös näyttelemään yli-itsevarmaa maailmanomistajaa joka tekee mitä haluaa muiden tunteista välittämättä. On mielestäni hyvin surullista, että tämäntyyppinen käyttäytyminen tuntui vetävän naisia puoleensa enemmän kuin olisin ikinä voinut kuvitella.
Harrastin tätä toisen ihmisen esittämistä varsinkin nuorempana kunnes jossain vaiheessa kunnioitus sekä naisia että itseäni kohtaan alkoi laskea erittäin matalaksi. Miten voisin kunniottaa sellaisia naisia, jotka viehättyivät luonteenpiirteistä ja käytöksestä joita itse halveksuin? Ja miten voisin enää kunnioittaa itseäni, jos käyttäydyin kuin ihmiset joita itse halveksuin?
Muutama vuosi sitten päätin että en enää ikinä esittäisi ketään muuta kuin omaa itseäni ja olisin myös täysin rehellinen ja avoin. Nyt pari vuotta myöhemmin voin todeta, että kaikki kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen ovat kadonneet täysin. Vaikka välillä koen erittäin suurta läheisyydenkaipuuta, niin päätökseni on silti pitänyt. Haluaisin myös kovasti uskoa, että jossain on nainen joka kiinnostuisi minusta sellaisena kuin oikeasti olen.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään miestä jolla on ollut poikuus tallella 30v + ja on sen jälkeen onnistunut saamaan suhteen ja seksiä? En laske mukaan maksullista seksiä.
Osmo Kontula on jossain todennut, että jos noita ei saa 30-vuotiaaksi mennessä niin on epötodennäköistä että saa enää myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon kuullut todella monta kertaa naisilta miten eivät halua itseään lyhyempää miestä. Lisäksi todella monessa nettideitti-ilmotuksessa mainitaan pituus, kun nainen kertoo minkälaista miestä etsii
eri
Niin, eivät _halua_ lyhyitä miehiä, eivät kiinnostu näistä. Eri asia kuin mennä vaatimaan joltain pituutta.
Miksi haluaisit nimenomaan naisen, joka etsii pitkää miestä?
Entä miksi haet nimenomaan netistä vaikka tiedät sen olevan vain kauniiden ja komeiden kohtaamidpaikka?
Täällä tuntuu moni kuvittelevan, että mikä tahansa yksinäisen ihmisen ajatus omasta tilanteestaan on aina valitusta. Yksinäinen ei siis voi teidän mielestänne ajatella realistisesti, että tämä on tilanne, näistä syistä se johtuu, thats it. Tai että olisi naisten syyttämistä todeta, että moni seurusteleva mies on huonompi kuin moni yksinäinen (ei tietenkään kaikki ole mutta osa on). Sehän on vain fakta. Miksei sitä saisi sanoa?