Antti 40v neitsyt
Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk…
Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset saavat huomattavasti helpommin seuraa seksiin ja parisuhteeseen kun miehet. Siksi en ymmärrä miksi yksinäisiä naisia jotenkin sympataan enemmän kuin yksinäisiä miehiä. Naisilla se on enemmän jopa itsestään kiinni päästä siitä yksinäisyydestä sillä enemmän valinnanvaraa ulkonäköönsä ja henkisiäkään ominaisuuksia ei vaadita yhtä paljon
Ainakin tällä palstalla osa sinkkumiehistä syyttää naisia naisettomuudestaan aika rumin sanankääntein ja se ei minussa herätä sympatiaa. Jos mies ihan asiallisesti kertoo naisettomuudestaan niin kyllä silloin suhtaudun samallalailla kuin miehettömiin naisiin.
Osa miehistä myös vähättelee sinkkunaisten ongelmia, kuten sinäkin. Kaikki naiset eivät todellakaan saa parisuhdetta helpommin kuin miehet.
Niin ja syystä että on liian kovat vaatimukset miehille
Vähättelet edelleen. Minäkin voin väittää, että sinkkumiehillä on liian kovat vaatimukset naisille. Tuntuuko sinkkumiehestä kivalta tuollainen ongelman vähättely, jos se ei hänen sinkkuutensa syy ole?
No mikä muu se syy olisi naisella olla yksin ?
Samat kuin miehillä. Ujous, epävarmuus, syrjäytyneisyys yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset saavat huomattavasti helpommin seuraa seksiin ja parisuhteeseen kun miehet. Siksi en ymmärrä miksi yksinäisiä naisia jotenkin sympataan enemmän kuin yksinäisiä miehiä. Naisilla se on enemmän jopa itsestään kiinni päästä siitä yksinäisyydestä sillä enemmän valinnanvaraa ulkonäköönsä ja henkisiäkään ominaisuuksia ei vaadita yhtä paljon
Ainakin tällä palstalla osa sinkkumiehistä syyttää naisia naisettomuudestaan aika rumin sanankääntein ja se ei minussa herätä sympatiaa. Jos mies ihan asiallisesti kertoo naisettomuudestaan niin kyllä silloin suhtaudun samallalailla kuin miehettömiin naisiin.
Osa miehistä myös vähättelee sinkkunaisten ongelmia, kuten sinäkin. Kaikki naiset eivät todellakaan saa parisuhdetta helpommin kuin miehet.
Vähättelet edelleen. Minäkin voin väittää, että sinkkumiehillä on liian kovat vaatimukset naisille. Tuntuuko sinkkumiehestä kivalta tuollainen ongelman vähättely, jos se ei hänen sinkkuutensa syy ole?
Ei nuo ole naisille yhtä ratkaisevia kun miehet ne yleensä ne lähestymiset ja tutustumiset hoitaa. Ainoa minkä ymmärrän olisi ruma ulkonäkö mutta siinäkin on naisilla enemmän varaa parannukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ole naisille yhtä ratkaisevia kun miehet ne yleensä ne lähestymiset ja tutustumiset hoitaa. Ainoa minkä ymmärrän olisi ruma ulkonäkö mutta siinäkin on naisilla enemmän varaa parannukseen
Oletko elänyt naisena vai mistä tiedät? Tunnut tietävän asiat jopa paremmin kuin naiset itse. Tässäkin keskustelussa on useampi nainen kertonut kokemuksistaan mutta sinä ignooraat täysin heidät. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Mitä töitä naiset tekevät miesten eteen ? Muuta kun hymyilevät?
Valitsevat tarkkaan vaatteet, meikkaavat, käyvät kosmetologilla ja kampaajalla, jumppaavat, vahtivat syömisiään, laihduttavat, ajelevat karvojaan harva se päivä, hoidattavat kynsiään tai lakkaavat itse, teettävät tekoripsiä ja tekokynsiä, ottavat silarit, käyttävät epämukavia korkokenkiä, satsaavat satasia viehkoihin alusvaatteisiin, valkaisevat hampaitaan.
Eli toisin sanottuna huijaavat olevansa kauniita vaikka oikeasti ovat rumia. Ameriikoissa eräs mies haastoi huijarivaimonsa oikeuteen kun näki tämän ekan kerran ilman meikkiä. Nuo mainitsemasi huijausvarusteet ovat sama asia jos mies pitäisi brad pitt naamaria, vetäisi kaljamahansa sisään työntäisi paidan alle ja housuihinsa täytettä näyttääkseen alteettiselle ja isomunaiselle.
Hah, mutta just näin. Jos miehet pitäisivät push up-lisää munansa pullottamiseksi, olisi se erittäin tuomittavaa mutta silarit ja tai push upit naisella ei ole.
Lisäksi kaikki muu panostautuminen, miehen vaan pitää olla luontaisesti iso ja komea, ei sellaiseksi saa laittautua. Koska onhan se kaikki aika pois naiselta ja työnteolta!
Kyllä vaatteilla on iso vaikutus miehenkin ulkonäköön. Samoin hiuksilla, parralla, ihon kunnolla, fyysisellä voinnilla. Kaikkiin näihin mies voi itse vaikuttaa.
Sama mies näyttää ihan erilaiselta kalapuikkoviiksillä ja neuleliivi päällä kuin ilman niitä viiksiä ja rento paita päällään.
Oma mieskin pystyy pukeutumaan todella hottikseksi tai ällöksi setämieheksi tai sitten joksikin aivan muuksi 😉
Entä kaljut miehet, voiko vaikuttaa hiuksiin? Ei vaatteetkaan rumaa naamaa korista
Kexitty juttu kirjoitti:
Mitään Anttia ei olemassakaan. Juttu on täysin kexitty.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joutuu jännittämään, pettymään, psyykkaamaan ja hankkimaan omat kokemuksensa. Ei seksiä, rakkautta, kunnioitusta saada ilmaiseksi, eikä pidäkään saada. Ne täytyy ansaita ja ainakin hankkia itse. Tarvitsee harjoitella, tutkia omien korvien väliä, katsoa peiliin jne. ne keillä näitä asioita on, ovat itse tehneet työtä sen eteen. Miksi joillekkin, jotka eivät tätä työtä ole valmiita tekemään, pitäisi tupsahtaa kaikki ilmaiseksi taivaalta? Toki osalle varmasti tämä on helpompaa varmasti mutta mitä sitten? Tekee sitten enemmän sen eteen kuin joku toinen. Jos haluaa saada, on pakko tehdä sen eteen kaikki mitä tarvitaan. Ensin pitäisi päästä siitä itsesäälistä, katkeruudesta ja muiden syyttelystä eroon. Sitten on se tilastollinen este.. "minulla ei ole naista, koska miehiä on liikaa". Haluatko tyytyä tällaiseen tulokseen vai haluatko yrittää olla yksi niistä miehistä, jotka saa naisen? Saat valita. Kyllä ne paritkin vaihtuu ja naisiakin on kenellä ei ole ketään.. ei asia ole niin, että naiset on jaettu tasan tiettyjen miesten kesken. Ryhdistäytykää Antit ja alkakaa miettiä mahdollisuuksia esteiden sijaan. Harjoitelkaa ja opetelkaa miettimään mikä meni mahdollisesti vikaan ja missä voi parantaa. Unohtakaa itsesääli ja katkeruus.
Naiset ja komeat miehet saavat seksin ja seuran ilmaiseksi[/
Just... kaikilla muilla on niin helppoa ja sinulla vaikeaa. Tuo on toisten väheksymistä. Kukaan ei saa ilmaiseksi seksiä ja seuraa. Muutkin ovat tehneet töitä niiden eteen mutta ethän sinä sitä ymmärrä, kun se pää on siellä ämpärissä. Laajenna hieman elämänkokemustasi ja jätä tuo itsesääli. Äläkä vertaile itseäsi johonkin mielikuvitustesi adonikseen. Suurin osa tavallisista ihmisistä tuolla oikeassa maailmassa on ihan tavallisia, vähemmän ja enemmän rumia. Niitä komistuksia, jotka mieltäsi painaa ei ole kuin promille miehistä ja he pelaavat eri sarjassa. Ei sinun tarvitse sellaisen kanssa kilpailla samoista naisista.
No kuule. Voin kertoa, että minulle on ainakin ollut vaikeaa ja tehnyt ison työn itseni kanssa. Olin todella pitkään neitsyt. En uskaltanut jutella miesten kanssa ja jos uskaltauduin, niin suusta pääsi sellaisia sammakoita, että sain osakseni vain kummaksuvia katseita ja miehet lähtivät livohkaan, on joitain suhteita elämän aikana ollut mutta aina yhtä pelottavaa sinkkuna olla etsimässä sitä miestä. Pakkeja olen saanut nyt 5 kpl lähimenneisyydessä. Ei tunnu kivalta mutta en syytä siitä muita. Itse teen jotain väärin. Kukaan ei ole lähestynyt minua, koska olen ujo ja itsesuojeluvaisto päällä, joten karkottaa kaikki jo olemuksellani. En uskalla edes hymyillä miehelle (edes se ei ole helppoa kaikille, jos niin luulet). Väheksyt nyt kovin naisen elämää ja miestenkin.. en voi muuta todeta kuin toistamalla samoja asioita; muut tekee töitä kumppanin etsimisen eteen eikä se ole helpompaaa kuin sinulla.
Erinomainen kirjoitus!
Monella miehellä on ihme luulo, että muut tuosta vaan tyhjästä löytävät naisia ja he eivät, onpa epäreilua. Ei ole. Ne muut tekevät sen naisen saamisen eteen paljon työtä, mutta sinä näet vain sen lopputuloksen. Käy lenkillä, syö terveellisesti, pukeudu kivasti, tee itsellesi mielekkäitä asioita vapaa-ajallasi (tätä ei voi liiaksi suomalaisille hokea), vähennä median seuraamista (uutiset, facet, instat ym eivät sovi kaikille).
Ole itsekäs.
Ei seuran saaminen ole mistään työstä kiinni vaan ulkoisesta olemuksesta.
Kyllä parisuhteen, kumppanin ja seksinkin etsimiseen tarvitsee panostaa ja tehdä "töitä". Ei ne kotiin tule tarjottuna, niin kuin varmaan olet jo huomannutkin. Ehkä osa tilannettasi on se, ettet tee asian eteen mitään kuin valitat vaan, että olet ruma ja sen vuoksi sinua ei huolita. Totuus voi olla aivan toinen. Ja syy voi olla eri mitä luulet, sitä me emme voi kertoa, kun ei tunneta sinua.. mutta sinuna ottaisin selvää mistä kiikastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsevat tarkkaan vaatteet, meikkaavat, käyvät kosmetologilla ja kampaajalla, jumppaavat, vahtivat syömisiään, laihduttavat, ajelevat karvojaan harva se päivä, hoidattavat kynsiään tai lakkaavat itse, teettävät tekoripsiä ja tekokynsiä, ottavat silarit, käyttävät epämukavia korkokenkiä, satsaavat satasia viehkoihin alusvaatteisiin, valkaisevat hampaitaan.
Eli toisin sanottuna huijaavat olevansa kauniita vaikka oikeasti ovat rumia. Ameriikoissa eräs mies haastoi huijarivaimonsa oikeuteen kun näki tämän ekan kerran ilman meikkiä. Nuo mainitsemasi huijausvarusteet ovat sama asia jos mies pitäisi brad pitt naamaria, vetäisi kaljamahansa sisään työntäisi paidan alle ja housuihinsa täytettä näyttääkseen alteettiselle ja isomunaiselle.
Hah, mutta just näin. Jos miehet pitäisivät push up-lisää munansa pullottamiseksi, olisi se erittäin tuomittavaa mutta silarit ja tai push upit naisella ei ole.
Lisäksi kaikki muu panostautuminen, miehen vaan pitää olla luontaisesti iso ja komea, ei sellaiseksi saa laittautua. Koska onhan se kaikki aika pois naiselta ja työnteolta!
Kyllä vaatteilla on iso vaikutus miehenkin ulkonäköön. Samoin hiuksilla, parralla, ihon kunnolla, fyysisellä voinnilla. Kaikkiin näihin mies voi itse vaikuttaa.
Sama mies näyttää ihan erilaiselta kalapuikkoviiksillä ja neuleliivi päällä kuin ilman niitä viiksiä ja rento paita päällään.
Oma mieskin pystyy pukeutumaan todella hottikseksi tai ällöksi setämieheksi tai sitten joksikin aivan muuksi 😉
Entä kaljut miehet, voiko vaikuttaa hiuksiin? Ei vaatteetkaan rumaa naamaa korista
Mitä ihmeen vikaa kaljussa on? :O Kaljut miehethän on just kuumimpia ;) Varsinkin treenatun kropan kanssa, ja jälkimmäiseenhän voi mies vaikuttaa itse.
Miehellä se on poikuus joka on tallella,
-naisella neitsyys.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Kylmä totuus nyt vain on se, että miehet ja naiset eivät ole tasa-arvoisia seksissä. Se on evoluution tulos ja toimii. Parhaiten mies parantaa asemiaan tässä asiassa, kun yrittää olla oma paras itsensä.
Vastaaja ei ole kuullut, että niin miehet kuin naisetkin viehättyvät omaansa varsin erilaisesta geeniperimästä (vaikkakin usein samaa etnistä kulttuuri edustavasta henkilöstä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta en ymmärrä tätä itkua. Kyllä ihmisessä itsessään on vikaa jos kaikki muut paitsi oma äiti karttavat kuin ruttoa. Yksinäisyyden surkuttelu ja itkeskely äitin kanssa, kuten se Jaakko teki, ovat niin epäseksikästä, että tuskin kukaan nainen kiinnostuu.
Sen sijaan, että surkuttelee omaa surkeaa kohtaloaan, voisi senkin ajan käyttää itsensä kehittämiseen. Matkustelemaan, näyttelyihin, museoihin, kursseille, harrastamaan mitä vaan mistä nauttii. Minä voisin ottaa kokemattoman 35-vuotiaan miehen, joka oli nauttinut siihen asti elämästään. On paljon parempi sanoa "Moi, olen Markku. Olen täysin kokematon, koska minulle sopivaa naista ei vielä ole tullut vastaan. Sillä aikaa matkustelin ja tein asioita, joista nautin. Kävin mm. kuumailmapallolennolla Honolulussa, mikä onkin ollut haaveeni pitkään ja sen lisäksi olen käynyt säännöllisesti jo useamman vuoden Italian kieltä opettelemassa kursseilla" kuin "Moi Mä oon Pera ja olen ollut aina yksin. Töiden jälkeen käväisen äitiä moikkaamassa ja juttelen hänen kanssaan elämästä".
Jep, mä ikisinkkuudestani huolimatta tapaan itse asiassa aika paljon uusia ihmisiä. Ja kyllä yleensä syntyy mielenkiintoisia keskusteluja, kun kerron asuneeni viidessä maassa, tehneeni maailmanympärimatkan, puhuvani yhtä harvinaista kieltä, tehneeni tieteellistä tutkimusta aiheesta X (joka suurta osaa miehistä kiinnostaa), opettelleeni maalausta, korujen tekoa, fiktion kirjoittamista jne jne jne.
Tästäkään huolimatta en ole päässyt lähellekään suhdetta miehen kanssa, mutta erittäin hyviä ystäviä kyllä löydän. Ja hienoahan sekin. Uskon myös siihen, että jonain päivänä muakin onnistaa :). N35
Et ole "päässyt suhteeseen" eli löytänyt sopivaa kumppania. Neitsyt tuskin olet.
Taas näitä naisia, jotka eivät ymmärrä lainkaan näiden Anttien tilannetta.
Olen neitsyt, en ole suudellut enkä pitänyt kädestä miestä. Halannut olen kaverillisesti. N35
Jep, taas joku mies luuli tietävänsä, millaista kaikkien naisten elämä on. Että kosijoita ja vikittelijöitä olisi tulossa joka ikkunasta ja ovesta aina ja kaikkialla.
Tässä hieman uutisia teille: ei kaikilla naisillakaan ole vientiä. Se nättikin tyttö vieressäsi bussissa saattaa olla täysin yksin tässä maailmassa ja itkeä iltaisin kun ei kelpaa kenellekään. Mutta sinäkin menet hänen ohitseen, kun automaattisesti luulet hänen pyörittävän jotain karusellia.
Minä taidan olla tuollainen tyttö. Saan paljon huomiota miehiltä esim. kaupungilla mutta kukaan ei lähesty tosissaan. (Varatut) työkaverimiehet flirttailevat päivittäin. Myöskin naispuoliset työkaverit olettavat, että minulla on mies, vaikka en ole koskaan antanut heidän sellaista ymmärtää. Oikeasti olen hyvin yksinäinen, kun kaikki kaverini ovat perheellistyneet ja muuttaneet pitkin maailmaa. On hankala saada uusia ystäviä tässä iässä.
N28
Oletko kokeillut vastata miesten huomioon tai jopa lähestyä näitä huomiota antavia miehiä itse?
Joskus me miehet ollaan sen verran ujoja että ei uskolleta lähestyä naista vaikka olisi kuinka viehättävä. Poden itsekin vähän samaa ongelmaa.
M28
Olen koittanut vastata huomioon, mutta itse en ole lähestynyt. Ei oikein itsevarmuus riitä ja ujokin olen. Eli omaa syytänihän se yksinäisyys on. Mitään ei saa jos ei uskalla yrittää.
Se on aika surullista kun miettii että kaksi yksinäistä ihmistä kohtaavat ja voisivat olla toisilleen unelmien kumppanit, mutta mitään ei tapahdu kun kumpikaan ei ujoutensa vuoksi uskolla tehdä aloitetta.
M28
Onhan se surullista. Suomalaisista aika iso osa on ujoja eikä meidän kulttuuri oikein kannusta puhumaan vieraille. Miehet usein rohkaistuvat juotuaan alkoholia mutta se ei minusta ole kovin hyvä juttu se. Jotenkin ne kännisen "sulla on hyvä perse" -jutut ei oikein houkuta.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Niin eli kaikki ulkonäön eteen. Miehet eivät voi tehdä hirveästi ulkonäölleen. Eli rumalla miehellä on keinot aika vähissä
Miksei miehet voisi tehdä näitä naisten eteen? Valitsee tarkkaan vaatteet, hoitaa hygienian, käy kosmetologilla ja kampaajalla, jumppaa, vahtii syömisiään, laihduttaa, ajelevat ylimääräiset karvat, hoitavat kyntensä, käyttävät jopa epämukavia italialaisia kenkiä, valkaisevat hampaat... Hieman muunneltuna 12/15, jos jos ihan uusia keksisi niin toki vaihtoehtoja tulisi lisää.
Ei se ole mikään mahdottomuus miehillekään huolehtia ulkonäöstään, vaikka joku täällä niin kuvitteleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen vikaa kaljussa on? :O Kaljut miehethän on just kuumimpia ;) Varsinkin treenatun kropan kanssa, ja jälkimmäiseenhän voi mies vaikuttaa itse.
Suurin osa naisia ei pidä viehättävänä joten kyllä se rajoittaa. Eikä se edes kaikille miehille sovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Niin eli kaikki ulkonäön eteen. Miehet eivät voi tehdä hirveästi ulkonäölleen. Eli rumalla miehellä on keinot aika vähissä
Miksei miehet voisi tehdä näitä naisten eteen? Valitsee tarkkaan vaatteet, hoitaa hygienian, käy kosmetologilla ja kampaajalla, jumppaa, vahtii syömisiään, laihduttaa, ajelevat ylimääräiset karvat, hoitavat kyntensä, käyttävät jopa epämukavia italialaisia kenkiä, valkaisevat hampaat... Hieman muunneltuna 12/15, jos jos ihan uusia keksisi niin toki vaihtoehtoja tulisi lisää.
Ei se ole mikään mahdottomuus miehillekään huolehtia ulkonäöstään, vaikka joku täällä niin kuvitteleekin.
Tarkoitin fyysisiä piirteitä kuten pituutta, kasvoja jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joutuu jännittämään, pettymään, psyykkaamaan ja hankkimaan omat kokemuksensa. Ei seksiä, rakkautta, kunnioitusta saada ilmaiseksi, eikä pidäkään saada. Ne täytyy ansaita ja ainakin hankkia itse. Tarvitsee harjoitella, tutkia omien korvien väliä, katsoa peiliin jne. ne keillä näitä asioita on, ovat itse tehneet työtä sen eteen. Miksi joillekkin, jotka eivät tätä työtä ole valmiita tekemään, pitäisi tupsahtaa kaikki ilmaiseksi taivaalta? Toki osalle varmasti tämä on helpompaa varmasti mutta mitä sitten? Tekee sitten enemmän sen eteen kuin joku toinen. Jos haluaa saada, on pakko tehdä sen eteen kaikki mitä tarvitaan. Ensin pitäisi päästä siitä itsesäälistä, katkeruudesta ja muiden syyttelystä eroon. Sitten on se tilastollinen este.. "minulla ei ole naista, koska miehiä on liikaa". Haluatko tyytyä tällaiseen tulokseen vai haluatko yrittää olla yksi niistä miehistä, jotka saa naisen? Saat valita. Kyllä ne paritkin vaihtuu ja naisiakin on kenellä ei ole ketään.. ei asia ole niin, että naiset on jaettu tasan tiettyjen miesten kesken. Ryhdistäytykää Antit ja alkakaa miettiä mahdollisuuksia esteiden sijaan. Harjoitelkaa ja opetelkaa miettimään mikä meni mahdollisesti vikaan ja missä voi parantaa. Unohtakaa itsesääli ja katkeruus.
Naiset ja komeat miehet saavat seksin ja seuran ilmaiseksi[/
Just... kaikilla muilla on niin helppoa ja sinulla vaikeaa. Tuo on toisten väheksymistä. Kukaan ei saa ilmaiseksi seksiä ja seuraa. Muutkin ovat tehneet töitä niiden eteen mutta ethän sinä sitä ymmärrä, kun se pää on siellä ämpärissä. Laajenna hieman elämänkokemustasi ja jätä tuo itsesääli. Äläkä vertaile itseäsi johonkin mielikuvitustesi adonikseen. Suurin osa tavallisista ihmisistä tuolla oikeassa maailmassa on ihan tavallisia, vähemmän ja enemmän rumia. Niitä komistuksia, jotka mieltäsi painaa ei ole kuin promille miehistä ja he pelaavat eri sarjassa. Ei sinun tarvitse sellaisen kanssa kilpailla samoista naisista.
No kuule. Voin kertoa, että minulle on ainakin ollut vaikeaa ja tehnyt ison työn itseni kanssa. Olin todella pitkään neitsyt. En uskaltanut jutella miesten kanssa ja jos uskaltauduin, niin suusta pääsi sellaisia sammakoita, että sain osakseni vain kummaksuvia katseita ja miehet lähtivät livohkaan, on joitain suhteita elämän aikana ollut mutta aina yhtä pelottavaa sinkkuna olla etsimässä sitä miestä. Pakkeja olen saanut nyt 5 kpl lähimenneisyydessä. Ei tunnu kivalta mutta en syytä siitä muita. Itse teen jotain väärin. Kukaan ei ole lähestynyt minua, koska olen ujo ja itsesuojeluvaisto päällä, joten karkottaa kaikki jo olemuksellani. En uskalla edes hymyillä miehelle (edes se ei ole helppoa kaikille, jos niin luulet). Väheksyt nyt kovin naisen elämää ja miestenkin.. en voi muuta todeta kuin toistamalla samoja asioita; muut tekee töitä kumppanin etsimisen eteen eikä se ole helpompaaa kuin sinulla.
Erinomainen kirjoitus!
Monella miehellä on ihme luulo, että muut tuosta vaan tyhjästä löytävät naisia ja he eivät, onpa epäreilua. Ei ole. Ne muut tekevät sen naisen saamisen eteen paljon työtä, mutta sinä näet vain sen lopputuloksen. Käy lenkillä, syö terveellisesti, pukeudu kivasti, tee itsellesi mielekkäitä asioita vapaa-ajallasi (tätä ei voi liiaksi suomalaisille hokea), vähennä median seuraamista (uutiset, facet, instat ym eivät sovi kaikille).
Ole itsekäs.
Ei seuran saaminen ole mistään työstä kiinni vaan ulkoisesta olemuksesta.
Kyllä parisuhteen, kumppanin ja seksinkin etsimiseen tarvitsee panostaa ja tehdä "töitä". Ei ne kotiin tule tarjottuna, niin kuin varmaan olet jo huomannutkin. Ehkä osa tilannettasi on se, ettet tee asian eteen mitään kuin valitat vaan, että olet ruma ja sen vuoksi sinua ei huolita. Totuus voi olla aivan toinen. Ja syy voi olla eri mitä luulet, sitä me emme voi kertoa, kun ei tunneta sinua.. mutta sinuna ottaisin selvää mistä kiikastaa.
Siis tiedän kyllä itse syyn miksi en kelpaa
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Oikeasti mikä suurimmalla osalla naisettomilla kokemattomilla miehillä on ongelma on ulkonäössä. Se kuitenkin on se tärkein asia mihin naiset kiinnostuvat jos mies on aivan tavallinen ilman julkisuutta tai rahaa. Rumat sitten ei saa ketään sillä rumia naisia on todella vähän ja suurin osa naisia on liian kauniita. Ja ei rumalla miehellä ole edes hirveästi keinoja tehdä itsestään parempaa.
Bullshit, meitä rumia on kyllä tuhansia mutta arvaapa kelpaammeko kenellekään?
Minulle tuli kerran nettideittailessa kokematon 30+ mies vastaan. Hänellä ei ollut kuvaa, mutta laittoi minulle viestin, jossa kertoi kokemattomuudestaan seksin ja parisuhteiden kanssa. Minua alkoi vähän kiinnostaa, että millainen tyyppi on täysin kokematon aikuisena, joten aloimme viestittelemään.
Ehkä jo toisen tai kolmannen viestin jälkeen alkoi kiinnostus lopahtaa, koska mies puhui koko ajan siitä, miten ujo on naisten kanssa ja sanoi, ettei ehkä uskalla tavata livenä pitkään aikaan. Viestit olivat myös sosiaalisesti todella kömpelöitä. Sellaisia ala-asteen kaverikirja kysymyksiä, kuten "mikä sun lempiväri, -leffa ja -ruoka on?" ja joka viestissä toi esiin epävarmuutensa ja ujoutensa.
Olisin ihan hyvin voinut lähteä treffeille kokemattoman miehen kanssa, oikeastaan olisi ollut kiva olla toiselle ensimmäinen seksikumppani. Mutta tuo täydellinen sosiaalinen kyvyttömyys ja lamauttava epävarmuus saivat treffit kuulostamaan liian vaikeilta. Viestittelyn alussa en ollut nähnyt herrasta kuvaa, mutta jossain vaiheessa sellaisen sain. Se oli huonolaatuinen, rakeinen ja todella epäselvä, mutta epäsiisti vaikutelma ja ylipaino siitä kuitenkin kävivät ilmi. Ylipainolla nyt ei tietyssä määrin ole minulle väliä, mutta epäsiisteys yhdeistettynä pahaan epävarmuuteen ja ujouteen olivat liikaa minulle. Olihan minulla kuitenkin muitakin mahdollisia treffikavereita, jotka olivat kaikki suht normaaleja sosiaalisesti ja ulkonäkönsä puolesta. Ei siis tullut treffejä meille ja mies otti itseensä ja haukkui minut viimeisessä surumielisessä itsesääliviestissä pinnalliseksi. Paha mieli jäi tuosta varmasti puolin ja toisin ja mies varmaan tuon perusteella sai lisää syitä pitää naisia pinnallisina ja vaativina. Minä taas tulin surulliseksi siitä, että noin sosiaalisesti lahjattomia ja sairaalloisen ujoja ihmisiä on olemassa ja heidän on aivan varmasti vaikea löytää itselleen kumppania. Siitä ei kuitenkaan muita (kuten naisia tai muita miehiä) voi syyttää vaan pitää yrittää joko kehittää itseään tai hyväksyä, että tämän asian suhteen on elämän arvonnassa saanut huonon käden.
Mitä tulevissa ralleissa on 2v lapselle? Etsin mutta en ole kovin hyvä netissä. Ja mikä olisi edullista?
Reality check: yksinäinen, mene istuskelemaan vähäksi aikaa lähimmän ison marketin liepeille.
Katso, minkälaisia pareja kulkee asioilla ja huomaa että
-lihavilla naisilla on miehiä vaikka palstan mukaan sen pitäisi olla mahdotonta
-lyhyillä miehillä on naisia
-rumilla ihmisillä on kumppaneita
-kaljamahaisilla miehillä on naisia
-kaljuilla miehillä on naisia
-vähävaraisen oloisilla ihmisillä on kumppanit
-huonosti pukeutuvilla ihmisillä on puolisoita
-eri tavoin vammaisilla on puolisoita
-seksuaalivähemmistöihin kuuluvilla on puolisoita
-ihmisillä joissa yhdistyvät useat em. piirteistä on puolisoita
Lisäksi, miettikää vähän ihmisiä jotka tunnette tai olette joskus tunteneet. Huomaatte että työttömillä ja sairaseläkeläisillä voi olla kumppani. Samoin pubiruusuilla, roolipelinörteillä, oudosti pukeutuvilla alakulttuuri-ihmisillä. Jopa ujoilla ja hiljaisilla ihmisillä on usein kumppani. Mielenterveysongelmat on nykyään niin yleisiä että hyvin monella mt-potilaalla on parisuhde.
Kyse on kohtaanto-ongelmasta ja myös onnesta. Näille ihmisille on yhteistä se että he ovat joko hyvällä onnella tai omasta aloitteestaan päätyneet tilanteisiin joissa on ollut mahdollista tutustua mahdollisiin kumppaneihin. Nimenomaan tutustua, ei vaan ohimennen tavata sillä ohimennen tavattaessa pinnalliset seikat korostuvat. Ihmiset jotka pääsevät tutustumaan toisiinsa voivat sen sijaan ihastua vaikka siihen kuuluisaan kiltteyteen ja pinnalliset seikat muuttuvat vähemmän tärkeiksi.
Jos hyvällä onnella ei ole päässyt tutustumistilanteisiin, asiaa voi auttaa itse. Ei kuitenkaan tarvitse muuttua missi-tai adonistyypiksi tai äkkirikastua. Suurimmalla osalla vahvuudet ovat muissa asioissa. Pitää vaan tutustua tarpeeksi moneen ihmiseen niin todennäköisyys törmätä johonkuhun sopivaan kasvaa ja voi tuoda ne hyvät puolensa esiin. Tässä auttavat sosiaaliset harrastukset, opiskeleminen, someaktiivisuus, kaverisuhteiden hoitaminen jne.
Antinkin tilanne paranisi paljon jos hän liittyisi kuntopiiriin sen sijaan että käy yksin kuntosalilla, jos hän panostaisi sosiaalisuuteen livenä tai somessa. Pikkupaikkakunnillakin on monennäköistä yhdistystoimintaa, kansanopistoa, mahdollisuuksia tehdä vapaaehtoistyötä jne. Antin elämäntilanne on vaikea, mutta pariutumisen suurin este on se ettei hän tapaa muita ihmisiä juuri lainkaan ja harva edes tietää hänen olemassaolostaan tai siitä että hän on mukava. Jos ei tiedä toisen olemassaolosta, on paha ottaa kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Kexitty juttu kirjoitti:
Mitään Anttia ei olemassakaan. Juttu on täysin kexitty.
Tämä.
Tähänkin ketjuun on ilmoittautunut useita "Antteja". Kirjoitus voi siis olla keksitty, mutta ilmiö on todellinen.
40-vuotias vastentahtoinen kokematon on aina ihmisenä viallinen. Vika voi olla ulkoisessa olemuksessa, psyykeessä, sosiaalisissa taidoissa tai näissä kaikissa, mutta vikaa väistämättä on.
Onko tämä sitten minkään sortin ongelma? Ei tietenkään ole. Kuten evoluutio, pariutumismarkkinat seulovat nämä viallliset yksilöt pois geeniallasta heikentämästä ja heidän kohtalonaan on elää yksin ansaitusti elämänsä loppuun.