Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina ja Teemu valittiin rumimmiksi nimiksi, mitä mieltä?

Vierailija
24.07.2017 |

Olen yhtyväinen, vaikka Eemi olis ehkä rumempi. Riina on kyllä karsee.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina ja Teemu ovat eräs ihana ja mukava pariskunta. Terkkuja heille, jos palstaa lukevat.;) Kivat nimet sitäpaitsi molemmilla.

Vierailija
42/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeä senkin idiootti kiusaaja perkeleen rasisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa mauton kysely, ei tällaisia pitäisi järjestää

Vierailija
44/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina on nätti nimi. Ehkä joillekin liian vaatimaton kuten Riihi. Teemu on ehkä 80-luvun nimi ja Tee Muki sanoi joku sanasta. Mutta miksi muut nimet eivät saaneet kritiikkiä rakenteen vuoksi vaikka Kimmo tai Immo.

Vierailija
45/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Riina ja mieheni on Teemu, voi kun ollaankin sopiva pariskunta <3

Vierailija
46/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ittes nimi on karsee senkin kakka

Vierailija
47/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida ja Ada on mun mielestä rumimmasta äästä. Ja miesten nimistä joku Pasi ja Anssi.

Vierailija
48/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina nimien rumuusketjuissa jotkut alkavat luetella tuntemiaan ihmisiä ja arvottamaan nimiä noiden ihmisten hyvyyden tai pahuuden perusteella? Nimi on nimi, ei ihminen sitä yleensä ole itse valinnut. Sanonta "ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä" on täyttä tuubaa. Tai no, ehkä Adolf on hiinä ja hiinä.

Vierailija
49/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taas joku mielenterveyshäiriöinen aloittanut tällaisen nimiketjun! Huokaus.

Hakeudu ap jo hoitoon harhoinesi!

Vierailija
50/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Saako teemukin juoda?

- Jos sirpa ei ole näkemässä.

Vierailija
51/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamoon, Riina on riipivä, raastava, riitaa haastava väännös Niinasta, joka on kaunis kansainvälinen nimi. Ei teillä ole klassisen kauneuden, rytmin tajua tai musikaalisuutta, jos pidätte Riinasta.

Teemu on ruma siksi, että se on sen karsean lätkänpellaajan nimi ja toiseksi kaikessa harmaudessaan ja ankeudessaan nimien kaamosaikaa, loskasää nimeltä Teemu.

Riinan etymologia on hallitsijanimessä (Katariina). Muita saman alkuperän nimiä ovat Kaisa, Katri, Katriina, Kati. Niina-nimi ei liity siihen mitenkään. Ja Teemu tulee muistaakseni Nikodemus-nimestä, kuten myös Niko.

Nina-nimi lienee slaavilaista alkuperää, Niina on siitä suomalainen muunnos. Ja ne ääntyvät eri tavalla.

Vierailija
52/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, miksi nimi Teemu voisi olla karsee, on juurikin tämän karsean, kuvottavan lätkäpelaajan takia 🤮

Vierailija
53/53 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on inhokkini jo 70 vuoden takaa. Olin pieni tyttö ja pelkäsin naapurin Teemua, kun se oli aina humalassa, naama murolla kun kaatuili pyörällä. Ei Teemu-nimessä tietysti muuta inhottavaa ole, se vaan on minulla syöpynyt mieleen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän