Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina ja Teemu valittiin rumimmiksi nimiksi, mitä mieltä?

Vierailija
24.07.2017 |

Olen yhtyväinen, vaikka Eemi olis ehkä rumempi. Riina on kyllä karsee.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo juuri missään tunnu. T: Riina, joka pitää nimestään :-D

Haha, hei kaima! Virtuaalinen high five! :D

t: Riina numerolla 19

Vierailija
22/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa Riina ja joskus mulla oli Teemu-niminen heilakin, haha. Ihan hyvin olen tän nimen kanssa pystynyt elämään. Terkut kaimoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, Riina on riipivä, raastava, riitaa haastava väännös Niinasta, joka on kaunis kansainvälinen nimi. Ei teillä ole klassisen kauneuden, rytmin tajua tai musikaalisuutta, jos pidätte Riinasta.

Teemu on ruma siksi, että se on sen karsean lätkänpellaajan nimi ja toiseksi kaikessa harmaudessaan ja ankeudessaan nimien kaamosaikaa, loskasää nimeltä Teemu.

Vierailija
24/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamoon, Riina on riipivä, raastava, riitaa haastava väännös Niinasta, joka on kaunis kansainvälinen nimi. Ei teillä ole klassisen kauneuden, rytmin tajua tai musikaalisuutta, jos pidätte Riinasta.

Teemu on ruma siksi, että se on sen karsean lätkänpellaajan nimi ja toiseksi kaikessa harmaudessaan ja ankeudessaan nimien kaamosaikaa, loskasää nimeltä Teemu.

Vai vielä väännös Niinasta. Eiköhän se kumminkin ole mieluumminkin lyhennetty Katriina.

Vierailija
25/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä väännös Niinasta. Eiköhän se kumminkin ole mieluumminkin lyhennetty Katriina.

Taitaa Teemu  olla erään, ehkä tähän mennessä kansainvälisesti maailmalla kaikkien aikojen  menestyneimmän suomalaisen  jääkiekkolegendan etunimi.

Niissä piireissä nimen Teemu tuntevat kyllä kaikki nykyisetkin pelaajat ja peliyleisötkin  vielä pääsääntöisesti.

(Sinä et ehkä kuulu heihin ?) Ei muuten  ollut kyllä jääkiekkoilijana ollenkaan 'karsee'

(...ellei sitä 'karseeta' pidetä sitten vain kovana  mainesanana)

26/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nimet ovat tasavertaisesti rumia. Ja inhoan näitä uniikkeja nykyajan hipsternimiäkin.

Vierailija
27/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riinan etymologia on hallitsijanimessä (Katariina). Muita saman alkuperän nimiä ovat Kaisa, Katri, Katriina, Kati. Niina-nimi ei liity siihen mitenkään. Ja Teemu tulee muistaakseni Nikodemus-nimestä, kuten myös Niko.

Vierailija
28/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet ovat vaan nimiä, ei niistä pitäisi kuitenkaan ottaa mitään sen suurempaa mielipidettä. "Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä" Elikkä jos tapaan vaikka mukavan Yrjön niin en kyllä ajattele, että tää Yrjö (kavereiden kesken Yrppä) olisi kamala ihminen, koska hänen nimensä sattuu olemaan Yrjö. Ellei toisin todisteta.

Tunnen itse Riinan ja Teemuja, ovat kaikki olleet mukavia ihmisiä.

Vierailija
29/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Teemu-nimessä ole mitään vikaa. Sopii pienelle lapselle sekä aikuiselle miehelle. On monta rumempaakin nimeä. Esim. Ruu, Nuka (mikä ihme tämäkin on???) ja kaikki nämä keksimällä keksitty väännelmät (jadesancia tms.).

Vierailija
30/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Teemu tulee muistaakseni Nikodemus-nimestä, kuten myös Niko.

Teemu tulee kyllä pilleristä nimeltä Temgesic.

Vierailija
31/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina on kyllä kammottava nimi.

Vierailija
32/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on Teemu ja maailman paras nuori mies. Pikku-T ❤️. Vain koulukiusaajat haukkuvat toisten nimiä, oli se sitten vaikka Yrjö-Pirjo. Niih, häpeä, Ap!

Vierailija
33/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina ei ole ruma, mun ehdokkaat olisi: Tuire, Maire

Vierailija
34/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielesät kyllä Reija menee heittämällä rumuudessa Riinan edelle

Vierailija
35/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on Teemu :D.

Samoin. Ja oon aina tykännyt Teemu-nimestä! Riinakin on mun mielestä kiva nimi.

Vierailija
36/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät suinkaan ole rumimmat, ei sinne päinkään! Toista se olisi olla joku Kyllikki tai Jyri!

Vierailija
37/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoma?!

Vierailija
38/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Riina ja avomieheni Teemu. Nimien vuoksi varmaan sovitaankin niin hyvin yhteen 🤗

Terkut kaimoille! 🙋

Vierailija
39/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lapseni on Riina ja siskoni poika, kummipoikani on Teemu. Mikäs ap:n ja muiden haukkujien nimet mahtaa olla. Olisi kiva tietää.

Vierailija
40/53 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinasta tulee mieleen ryyni eli oksennus! Tai joku ällö ryynimakkara tms. Ja Teemu... Jotenkin sellaisen femiinisen hyvin epäviehättävän miehen nimi. Jos ajattelen komeaa miestä niin ei se vaan voi olla nimeltään Teemu, ei voi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi