Riina ja Teemu valittiin rumimmiksi nimiksi, mitä mieltä?
Olen yhtyväinen, vaikka Eemi olis ehkä rumempi. Riina on kyllä karsee.
Kommentit (53)
No ei Teemu ole mielestäni rumin. Tylsin se kyllä on. Kaikkien nimi on Teemu. Riinasta tulee mieleen sarvikuono (rhino).
Nimi ei ihmistä pahenna. Mieltymyksiä on erilaisia.
Hyvä, kohtelias ja huomaavainen käytös on tärkeämpää.
Kummilapsemme äiti on Riina ja hän on tosi symppistyyppi :) 💛
Töissä on Teemu ja hän on sairaudestaan huolimatta iloinen veikko :) 💚
No eihän noi ole ees hirveitä. Mites esim ursula ja yrjö?
Jaa-a, minusta ihan kivoja nimiä molemmat. Kaikki tuntemani Teemut ovat olleet tosi lunkeja ja mukavia persoonia ja samoin tietämäni Riinat.
On paljon rumempia nimiä kuin nuo.
Sitä mieltä, että ap on koulukiusaaja ja johdateltavissa oleva tahdoton lauma, joka lähtee mukaan tämän kaltaisiin rumuuskilpailuihin on vieläkin halveksittavampaa sakkia.
Riinahan on kiva nimi... tulee mieleen Reina (espanjaksi kuningatar). Ei Teemussakaan mitään vikaa ole... Aika neutraali.
Ainakin jonkun aikaa sitten monikin pikkupoika olisi varmaan halunnut olla Teemu...
Ei ole Riina kaunis nimi mutta kyllä Aune on jotain paljon kamalampaa.
Jos joku määrittelisi nimen rumuuden, niin olisi helpompi keskustella.
Yleensä näissä "ruma nimi" -keskusteluissa paistaa läpi ihan vain henkilökohtainen suhtautuminen tietyn nimiseen ihmiseen tai sitten ikäluokan rasite.
Esim. Pirjohan on 50-60 -luvun taitteen muotinimi. Yleensä jonkin aikakauden muotinimet ovat inhokkeja sitten seuraavalle ja sitäkin seuraavalle sukupolvelle. Sitten taas toisin päin.
Ihan ääntämyksellisesti rumia sanoja ja tässä tapauksessa nimiä ovat kyllä mielestäni Riina ja etenkin Riikka.
Teemu on 80-luvun lasten suosikkinimiä. Eli siksi epäsuosio nykyään. Eihän se ole varsinaisesti ruma nimi kirjainyhdistelmältään.
Riina ja Teemu molemmat lempparinimieni listalla 😲
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että ap on koulukiusaaja ja johdateltavissa oleva tahdoton lauma, joka lähtee mukaan tämän kaltaisiin rumuuskilpailuihin on vieläkin halveksittavampaa sakkia.
Nimi on juuri koulukiusaajan suosikkiaihe. Siihenhän on kaikkein helpointa tarttua ja siitä jotain väännellä.
Älykäs ihminenhän ei edes mieti esim.että minkäluontoinen on vaikka Anna- ,tai Pekka-niminen ihminen.
Sitä mieltä että normaali ihminen ei järjestä tällaisia kilpailuja eikä tee tällaisia aloituksia.
Koulukiusaaja olit aikoinasi , vai mitä?
Eipä tuo juuri missään tunnu. T: Riina, joka pitää nimestään :-D
Hah, mä olen aina pitänyt omasta nimestäni! Kaimoja ei tule ihan päivittäin vastaan, mutta ei kuitenkaan ole mikään niin outo, että sitä pitäisi alkaa Suomessa kenellekään tavata. En ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että se olisi jonkun mielestä ääntämyksellisesti ruma, mutta kyllähän tuo reipas R taitaa monia ärsyttää, varsinkin nimenomaan naisten nimissä. No, kaikkia ei voi eikä pidäkään miellyttää, itse pidän nimestäni vastedeskin. :*
T: Riina
Vierailija kirjoitti:
Ap:n oma komitea on valinnut?
Ap:n miehen vei joku Riina ja nyt niillä on poika nimeltä Teemu. Ehkä tää Riina on se kuuluisa nuori vaimo, josta joku päivästä toiseen palstalla katkeroi...
Missä?