Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pintakuivalle iholle MEIKKIVOIDE? Apuja?

Vierailija
24.07.2017 |

Mikä on hyvä meikkivoide pintakuivalle iholle? Minulla vaalea "lumikki" iho, jossa maksaläiskiä ja tummat silmänaluset ja suurentuneita ihohuokosia. Tarvitsen peittävän meikkivoiteen, mutta pintakuivalle vaalealle iholle sellaisia ei oikein ole. vichy dermablend on täydellisen peittävä mutta siinä ei tarpeeksi vaaleaa sävyä ja ei sovi pintakuivalle iholle.
Joe plasco ja mineraali meikit ei myöskään sopinu. Diorin meikkivoide ois ollut hyvä mut ei peitä tarpeeksi. Netissä oli kehuttu MAC:n Pro Longwear meikkivoidetta mutta käykö sekään pintakuivalle iholle? Onko muita ideoita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin ite kans just tollasta meikkivoidetta!

Ootko kokeillu maybellinen infallible lasipullossa olevaa meikkivoidetta? Mulla sen

kanssa ainoo ongelma on, että se alkaa loistaa tosi paljon päivän aikana, mutta sitten se ''''tuubi'' versio taas korostaa mun kuivia kohtia ja se on liian tumma mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties kannattaisi pikemminkin etsiä jokin kosteusvoide tai muu tuote meikkivoiteen alle joka auttaa siihen pintakuivuuteen, jolloin meikkivoiteen levitys on helpompaa ja useammat meikkivoiteet voivat sopia.

Vierailija
4/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän pienen tipan Bio-oil öljyä naamalleni ennen meikkivoiteen levitystä ja annan sen imeytyä n. 5 min.

Käytän Maybelinen Fit me meikkivoidetta (sitä devy versiota mikä onkaan) ja kiinnitän kaiken värittömällä irtopuuterilla. Peitti itselläni aknen hyvin ja ei näytä kakkumaiselta iholla.

Beautyblenderillä levitys auttaa myös jos iho on kuiva.

Jos osaa laittaa öljyä tarpeeksi vähän niin iho ei ala kiiltämään liikaa päivän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi