Kysykää juopolta :(
Minä olen sellainen alkkis joka on vetänyt perjantaina 15 tölkkiä = pinttiä bissee, lauantaina 15 + muutama viinaryyppy ja tätä kirjoittaessani 11. pintti menossa. Yksi jäljellä. Huomenna duuniin taas, eihän tää nouse ees päähän enää.
Help !!!
Olen mies 50 v.
Kommentit (83)
Meillä oli joskus naapurissa,sellainen joka potki saunasta tullessa naapurin ovea ja haiskahti selvästi, heilui pullo kädessä rapussakin huutamassa "katoa", pillahteli ja soitteli "Paria maijaa", jne. Kin ei saanut uhota, Kouluja käynyt ja tuntui pitävän "rooman" rapistuvasta kulttuurista. Ainoa hyvä asia ettei tätä iinnostanut vielä idiootimman naapurin metkut ja seura muttei pystynyt kumminkaan saamaan jo parhaat päivänsä nähnyttä ekonomia ja eritoten häiriköivää vaimoaan kersojensa,kanssa aisoihin.
No, partio muuten totesi myös että saman taloyhtiön hallituksen pj n asunnossa oli käynnin perusteella väkeä jo sammunut mellastettuaan ja muutenkin suhtautuneen ylimielisesti naapuriasunnon rauhassa asuvaan ikäihmiseen poikansa kanssa.
Esimerkki koulutetuista juopoista, ei kiinnosta vähemmän koulutetutkaan. Ei varsinkaan naiset kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pahinta se kun laittaa korkin kiinni, niin kaksi seuraavaa yötä on aivan helvettiä, hirveitä ja todentuntuisia painajaisia. Mitenkäs sinulla?
Juu, sydän jyskyttää jo nyt. Onneks mulla on beetasalpaaja lääkitys. Ja otan mukahtamislääkkeen tunnin parin päästä, muuten ei tule nukkumisesta mitään.
Ap
Sä olet aika tyypillinen altis alkkis/ tissuttaja: vaikutat herkältä ja vietävissä olevalta ihmiseltä. Toisaalta, hyvä työpaikka näyttäisi löytyvän ja terveyttäkin olet hoitanut.
Sulla on kaikki mahdollisuudet uuteen alkuun, joten ei muuta kuin tsemppiä ja hivenen jämäkämpää henkistä ryhtiä. <3!
Kuulostat ap ihan tolkun ihmiseltä, nyt vain muutosta kehiin ja uuteen elämänvaiheeseen. Tsemppiä!
Ap ei oo alkkis. Itse olen yrittäjä ja firmalla menee ihan hyvin, joka ilta (ihan joka ilta, ainoastaan jos lapsia pitää kuskata heti aamusta en) otan 6-10 0.5l tai pintin tölkkiä, ja aamulla taas duuniin. Tätä on jatkunut n. 10v.
Suomessa on eniten työssäkäyviä juoppoja.
Juoppo kirjoitti:
Minä olen sellainen alkkis joka on vetänyt perjantaina 15 tölkkiä = pinttiä bissee, lauantaina 15 + muutama viinaryyppy ja tätä kirjoittaessani 11. pintti menossa. Yksi jäljellä. Huomenna duuniin taas, eihän tää nouse ees päähän enää.
Help !!!
Olen mies 50 v.
Oletko venäläinen tai virolainen?
Vierailija kirjoitti:
Juoppo kirjoitti:
Help !!!
Olen mies 50 v.
Oletko venäläinen tai virolainen?
Ihan kantasuomalainen. Miksi kysyt?
Ap
Neljäs päivä selvinpäin :) Alkaa vatsa normalisoitua, ei ripulia enää. Yölläkään ei tarvitse rampata vessassa parin tunnin välein; Jees homma!
Lisäksi rahaa menee tosi vähän, pärjään viitosella päivässä kun käyn hakemassa ruoat -60 % alesta klo 21 jälkeen :D
Aiemmin en näet ollut koskaan ajokunnossa tuohon aikaan...
Huomenna pidän ensimmäisen selvän perjantain vissiin 10 vuoteen.
Lauantaista en tiedä vielä, sen näkee sitten...
Ap
Mahtavaa! Mitäs meinaat tehdä huomenna?
Minullakin harvemmin menee perjantai selvänä, ja jos menee niin sitten otetaan lauantaina. Tai torstaina. Ja sunnuntaina. On varmaan vuosia siitä kun viimeksi olen ollut viikonlopun selvin päin
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Mitäs meinaat tehdä huomenna?
Minullakin harvemmin menee perjantai selvänä, ja jos menee niin sitten otetaan lauantaina. Tai torstaina. Ja sunnuntaina. On varmaan vuosia siitä kun viimeksi olen ollut viikonlopun selvin päin
Huomenna kun tulen töistä, en käy kaupassa vielä. Siivoan kunnolla kotini (jäänyt aika pintapuoliseksi sattuneesta syystä). Sitten menen kävelemään isoon puistoon jos ei nyt kaatamalla sada. Klo 21:ksi ajelen ostamaan viikonlopun ruoat taas 60 % alennuksella Prismaan. En edes aiemmin tajunnut kuinka paljon hyvää safkaa saa halvalla, pakastin on hyvä kaveri :)
Sitten olen netissä tai katson tv:tä ja menen nukkumaan samaan aikaan kuten työpäivinäkin. Siinä menee perjantai juomatta näppärästi :)
Lauantaina ostan olutta jos siltä tuntuu. Nyt tuntuu että tuntuu mutta katsotaan nyt sitten :D
Eniveis olen siten kuitenkin jättänyt arkiviikolla juomatta sellaisen 45-50 pinttiä olutta !
Mennyt ihan kivuttomasti kyllä ja unenlaatukin parantunut huimasti. Lisäksi paino laskenut pari-kolme kiloa.
Nyt tarkkana. Älä mokaa saavuttamaasi tulosta. Et tarvitse olutta. Jos siltä tuntuu, antabus on oikea vaihtoehto. Ylipäätään terveyden kartoitus, kunto-ohjelma tms →työterveyshuoltoon jahka arki alkaa.
No hep! Olen iloisesti "kännissä" monen päivän jälkeen. Paitsi etten ole kännissä (juonut kyllä)
Juu raittius rikkoutui lauantaina. Käväisin jopa terassilla kurkkaamassa olisko....
Ei ollut tällä kertaa. Vatsa taas sekaisin joten viinaton viikko welcome.
Ap
Kaljasieppo. Palaa asiaan, kun tilanne on oikeasti päällä. Eli pelkkää kirkasta menee.
ex juoppo kirjoitti:
No hep! Olen iloisesti "kännissä" monen päivän jälkeen. Paitsi etten ole kännissä (juonut kyllä)
Juu raittius rikkoutui lauantaina. Käväisin jopa terassilla kurkkaamassa olisko....
Ei ollut tällä kertaa. Vatsa taas sekaisin joten viinaton viikko welcome.Ap
Ja kalljaton. Hyvää jatkoa yrityksille, huomasithan itsekin mikä ero.
Huomenna alkaa raitis viikko taas. Jos pääsisin edes siihen, että ottaisin vain yhtenä päivänä viikossa...
Ap
Täältä on nyt tullut sympatiaa, vertaistukea ja hyviä neuvoja. Enää ei puutu kuin oma päätös hakeutua lääkäriin.
Jos on mehustanut itseään noinkin pitkään ja aiemminkin vetänyt perjantaikännejä, tarvitsee muutakin kuin lujan tahdon ( mikä on hyvä sekin, muttei riitä ). Henkistä puolta olisi hyvä hoitaa juurikin AA:n kautta. Olet selvinnyt pahasta masennuksesta, oletko hakenut siihen ikinä ulkopuolista apua vai kummitteleeko se vielä taustalla?
Jos haluaa löytää jonkun, on suorastaan velvollisuus pistää itsensä kondikseen. Viikon valkaisu on siihen liian lyhyt aika.
Miksi juot olutta? Miksi et juo viinaa, paremmin se päähän menee?