Kysykää juopolta :(
Minä olen sellainen alkkis joka on vetänyt perjantaina 15 tölkkiä = pinttiä bissee, lauantaina 15 + muutama viinaryyppy ja tätä kirjoittaessani 11. pintti menossa. Yksi jäljellä. Huomenna duuniin taas, eihän tää nouse ees päähän enää.
Help !!!
Olen mies 50 v.
Kommentit (83)
En ole nähnyt harhoja enkä kramppaillu. Onneksi. Kestoripuli on, eikä ihme.
Ap
Nyt olen ns. selvin päin, siis 11 yli puolen litran oluen jälkeen. On tämä outoa :(
Miksi juot? Oletko yrittänyt lopettaa? Mitä tekisit jos et joisi?
Ripulikin lakkaa, kun olet muutaman päivän syömättä. Lisää kaljaa. Kiiruusti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot? Oletko yrittänyt lopettaa? Mitä tekisit jos et joisi?
Olen "hoitanut" pieleen mennyttä parisuhdepettymystä alkoholilla. En enää haikaile eksääni takaisin (1,5 v erosta) mutta alkoholi on maistunut päivittäin sen jälkeen. Alkuun en välittänyt elänkö vai kuolen. En enää ajattele tuolla tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet samalla kun juot?
Katson Ipadista teeveetä ja surffailen netissä.
Ap
Minulla kalja ärsyttää sen verran vatsaa ja suolistoa, että on välillä ripuli. Siksi lomalla ei liho niin paljon kuin kaljan ja lomaruuan syönnistä pitäisi. En kylläkään koskaan juo viimeisenä lomapäivänä ja aloitan juomisen aina vasta klo. 6 jälkeen illalla. Lisäksi juon vain noin 3/4 siitä mitä sinä, joten olen iltapäivisin selvinpäin.
Kumpaa panisit jos olisi pakko valita? Angela Merkeliä vai Ranskan pressan vaimoa?
Nyt kun exän muistosta on päästy, voisi olla hyvä idea tarkistaa elämäntavat.
Miksi juoda jos se ei anna mitään?
Suurkuluttaja kirjoitti:
Minulla kalja ärsyttää sen verran vatsaa ja suolistoa, että on välillä ripuli. Siksi lomalla ei liho niin paljon kuin kaljan ja lomaruuan syönnistä pitäisi. En kylläkään koskaan juo viimeisenä lomapäivänä ja aloitan juomisen aina vasta klo. 6 jälkeen illalla. Lisäksi juon vain noin 3/4 siitä mitä sinä, joten olen iltapäivisin selvinpäin.
Aikanaan opin että mitään alkoholipitoista ei pidä juoda klo 23 jälkeen, jos aamulla töihin meno.
Mun ongelma on sekin, etten koe krapulaa enää. Ei huippaa, ei yrjötä... Maksa varmaan paskana ja haimakin . On tämä noloa tunnustaa että minäkin olen alkoholisti :/
Haluatko vähentää tai lopettaa alkoholin juonnin? Miltä vaikuttaisi ajatuksena?
Mikä on a) kivoin ja b) ikävin sinulle tällä viikolla tapahtunut asia?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun exän muistosta on päästy, voisi olla hyvä idea tarkistaa elämäntavat.
Miksi juoda jos se ei anna mitään?
Naulan kantaan! Ei mitään järkeä mutta on se himo....
Ap
Millaisia kavereita sulla on, juoko ne paljon?
Onko sun helppo löytää seuraa tai muuten päätyä ympäristöön, jossa on helppo olla juomatta, vai tuntuuko että joka paikassa ja seurassa "pitäisi" juoda?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vähentää tai lopettaa alkoholin juonnin? Miltä vaikuttaisi ajatuksena?
Mikä on a) kivoin ja b) ikävin sinulle tällä viikolla tapahtunut asia?
Kivoin asia oli se, että onnistuin neuvomaan työkaveriani torjumaan nettihuijauksen (olen It-alalla).
Ikävin asia oli se kun taas painelin ostamaan perjantainaKIN sen 15 -"packin"- tulee helvetin kalliiksi myös :)
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kavereita sulla on, juoko ne paljon?
Onko sun helppo löytää seuraa tai muuten päätyä ympäristöön, jossa on helppo olla juomatta, vai tuntuuko että joka paikassa ja seurassa "pitäisi" juoda?
Mä ryyppään täällä kotona, ei ole ketään kontrolloimassa. Se on ongelma kanssa, tiedän...
Oletko juodessasi nähnyt harhoja? Oletko saanut viinakrampin?